FANDOM

Grineer

“ Кажуть, можна здобути перемогу кількістю, і Ґрінір - живе тому підтвердження. Понівечені століттями клонування, які зруйнували їх генетику; ця орда розширює свою мерзенну імперію за допомогою грубої сили, ставлячи на коліна будь-кого, хто намагається їх зупинити.

Бувши надзвичайно численними, Ґрінір розширили свою імперію, вийшовши за межі Землі у всі сектори Сонячної системи. Після того, як Ґрінір відкрили технологію клонування, вони захопили контроль над Землею за рахунок своєї незліченної кількості. Незважаючи на те, що вони знаходяться на піку влади, армія Ґрінір фізично згасає, і їх здатності стають все більш примітивними внаслідок постійного клонування. Тому Ґрінір змушені використовувати технологічні пристосування як милиці, що підтримує генетичний їх стан. Ідеологія ненависті та дискримінації по відношенню до Тенно, змушує Ґрінір як і раніше рухаються вперед, перед обличчям неминучості свого розпаду.”
— Офіційний сайт гри.

Ґрінір - перші вороги, з якими зустрічаються знов пробудженні Тенно. Вони використовують технологічно грубу та безсумнівно ефективну зброю. Багато Тенно пали, тому що вони недооцінили вогневу міць машин Ґрінір. Незважаючи на те, що вони досить слабкі поодинці, вони несуть потенційну загрозу в групах. Спеціальні бійці озброєні більш сучаною зброєю.

Опис

Ґрінір - фракція, що складається переважно з клонів, копій копій, ведена своїми Королевами Близнюками. Колись Ґрінір служили в якості робочої сили і будівельників в Імперії Орокін, а їх інтелект, через специфіку їх застосування в Імперії, швидше за все штучно пригнічувався. Після розпаду - оголосили себе незалежним, і встали на стежку експансії і розширення своїх територій за допомогою війни. Солдати Ґрінір створюються в промислових кількостях, але всі вони генетично неповноцінні і вражені генетичною деградацією через багаторазове клонування, яке використовує інвазивні методи для народження кожного нового покоління.

За словами Дарво, часом при клонуванні щось відбувається не так (дефект генетичного коду) і виходить Ґрінір, який заперечує владу Королев. Проте, ці недоліки, як масового виробництва, так і самих Ґрінір, дозволили їм швидко досягти стандартизації і хорошої техноадаптаціі між поколіннями. Зараз питанням щодо позбавлення Ґрінір генетичної деградації, і загальним поліпшенням, займається вчений Тіл Регор. Ґрінір дуже вміло використовують переваги місцевості на якій вони знаходяться. Їх Батьківщина - це забруднена, екологічно розорена Земля. Вони є нащадками людей, одержимими на ксенофобії, підживлюванні спадковими психозами і лютою ненавистю до всього, що не є ними. Якщо вони переможуть, то залишаться єдиними живими в Первісній Системі.

Grinner2

У бою, Ґрінір використовують важку броню в поєднанні тактикою знищення і засідки. Спеціальні війська використовують більш сучасну зброю, і багатьом з них навіть видається вдосконалена реактивна броня, щоб вони мали перевагу у бою. Броня на звичайному Ґрінір заслуговує особливої уваги, тому що це робить його фракцію найстійкішою до пошкоджень (незалежно від Тенно). У поєднанні з декількома елементними опорами, а також той факт, що відносно звичайний Елітний Піхотинець є сильно броньованим, робить їх найбільш стійкою фракцією. Враховуючи Середні та Тяжкі підрозділи Ґрінір, вони стають неначе кульові губки на більш високих рівнях. Ґрінір також мають здобутки в області телепортації, Вогняний Меч використовує це, переміщуючись близько до ворога для жорсткої атаки в ближньому бою, а Командир володіє вмінням подібно телепорту Локі, залишаючи жертву розгубленою і в самий гущі військ, які впорядковані йому. Навіть Капітан Вор використовує телепортацію в бою, хоча його здатності можуть залежати від його Ключа Янус.

Зброя

Основна стаття: Категорія:Ґрінір
GrnDBSG
Знаменно для військової могутності Ґрінір, вони розробили широкий спектр зброї і обладнання, який використовують в безперервних конфліктах з Тенно, Корпусом та Зараженими. Починаючи від простих пістолетів до важких гвинтівок, дробовиків і кулеметів; ракетних пускових установок, вогнеметів і зброї ближнього бою характерною ознакою якої є розжарена поверхня. Озброєння здебільшого звичайної або промислової експлуатації. Естетика Ґрінір багато в чому цурається прямих кутів, зате має зовнішній вигляд кривих-and-точкового зварювання , можливо це свідчить про велику кількість твердого, температурного і ударостійкого FerriteIcon ukФериту та AlloyPlateIcon ukСплавів, використовуваних в будівництві і виробництві. Гвинтівка Ґрінір не є ретельно литою або механічно обробленою для забезпечення точності; вона витискається з прес-форм, швидко подавши вниз, і мільярди часток збираються, призначені з такою кількістю вільних допусків(відхилення від норми), щоб як можна більше оптимізувати процес. Як можна здогадатись, озброєння Ґрінір як правило, не призначені для використання проти них самих, бувши в першу чергу розроблені боротись з Impact bIcon uk шкодою проти Корпусу і їх систем щитів, або Slash bIcon uk для використання проти Заражених.

Багато зброї Ґрінір навіть не мають повних запасів, спираючись на збільшену силу своїх власників та/або важкої і м'якої броні, що поглинає віддачу. Інші види зброї Ґрінір просто занадто великі або важкі для інших рас, розглянемо практично, будь то гідравлічні сокири чи молоти, чи ціпок подібний батогу, який включає в себе набір шліфувальних лез. Незважаючи що їх виробничі процеси зосереджені навколо масового виробництва, інженери Ґрінір є до біса розумні в інтеграції незвичайних та неортодоксальних ідей і нові технології в їх зброї, навіть якщо такі технології не є чимось таким. В іншому випадку вони повинні бути добре знайомі з цим. Гарним прикладом цього є Пророк Капітана Вора; це далекодійний пістолет зі снайперської оптикою, яка включає в себе технологію Орокін. Інші гарні приклади включають Джат Кіттаг - це молот Гиннір, який містить ряд реактивних двигунів, щоб дозволити йому бути ще більш руйнівною силою.

В останніх оновленнях Ґрінір мають, незважаючи на всі зусилля Лотос, мають розвинену примітивну мікрохвильову і плазмову зброю, а також гвинтівки, що стріляють керованими снарядами. Ця зброя зарезервована для еліти еліт серед Ґрінір, таких, як грізні корпуси Нічної Варти.

Одиниці Ґрінір

Грінір мають найбільшу кількість різновидів бійців, починаючи від легко-броньованих рукопашних та закінчуючи важкоброньованою елітою.

Грінір мають бійців, які зустрічаються лише на певній місцевості, - Пустеля і Кордон. Вони вирізняються особливим камуфляжем. Незважаючи на те, що в своїй більшості вони повторюють звичайних бійців Грінір, деякі з них використовують іншу зброю, а у інших різняться характеристики і уразливості.

Ґрінір мають подвійну систему класифікації. В першу чергу, вони класифікуються за їх типом броні, - легкі, середні і важкі, які описують їх базову броню і їх загальний множник шкоди. Вдруге, вони класифікуються за їх роллю або стилем участі. Легко-броньовані переважно використовують зброю ближнього бою і тягнуть нападників. Середньо-броньовані використовують гвинтівки і дробовики та прагнуть знайти гарне прикриття і брати участь на всіх напрямках бою. Важкоброньовані, оснащені нестандартною зброєю і, як правило, мають різні ролі в бою в залежності від спорядження.

Легко-броньовані

Легко-броньовані одиниці в основному складаються з рукопашних бійців, які не використовують укриття, а відразу атакують. Вони наносять великі пошкодження але дуже вразливі. Деякі з них мають спеціальні здібності.

ButcherDE
Основна стаття: М'ясник

М'ясник боєць Гриннір, озброєний одним Тесаком. У нього відсутня зброя дальнього бою та майже броня, що робить його легкою цілю але це компенсується високою швидкістю пересування, значним ушкодженням в ближньому бою і можливістю своєю атакою накласти ефект кровотечі. М'ясник виконує свою атаку приблизно частку секунди, що дає можливість гравцям ухилитись.

FlamebladeDE
Основна стаття: Вогняний Меч

Вогняний Меч подібний до М'ясника у стилі ведення бою та ідентичний за зовнішнім виглядом окрім зброї, якою він екіпірований. Він здатний телепортуватись на короткі відстані. Його Парний Басолк завдає Heat bIcon uk шкоди.

PowerfistDE
Основна стаття: Силовий Кулак

Силовий Кулак - схожий на М'ясника але, натомість, використовує один Фуракс. У нього дуже низький показник броні і відсутня зброя дальнього бою, що компенсується високою швидкістю пересування і значною шкодою в ближньому бою.

Як Вогняний Меч не видає своєї присутності поки гравець не підійде надто близько, що дозволяє їм робити засідки. Силовий Кулак має більш довший час телепортації ніж М'ясник, але після цього досить тривалого дійства буде атакувати як зазвичай.

Здатний завдавати удар по площі, збиваючи своїх ворогів з ніг та накладаючи статус Electricity bIcon uk Електрика. Атаки Силового Кулака з деякою вірогідністю накладають статус Viral bIcon uk Вірус.

Основна стаття: Scorpion

Scorpion

Основна стаття: Shield Lancer

Shield Lancer

Основна стаття: Guardsman

Guardsman