FANDOM

Майстер смертельних елементів, Хрома може змінити ефект своїх здібностей, змінюючи колір енергії.

Отримання

Хрому можна придбати в магазині за Платину 375 або в складі набору "Дракон". Головне креслення дають в нагороду за виконання квесту Нова Загадка. Креслення складальних компонентів дають в нагороду за проходження вузлів на планетах Уран (Нейрооптика), Нептун (Каркас), Плутон (Система). Даний Варфрейм був доданий в глобальному оновленні 16. До виходу оновлення "Спектри монорельси" креслення складальних компонентів на Хрому давали в нагороду за виконання квесту Нова Загадка у Цефалона Сімеріса в Релі.

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
25,000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
5
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15,000
NeurodeIcon uk
2
SalvageIcon uk
900
PlastidsIcon uk
50

WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15,000
OxiumIcon uk
400
ArgonCrystalIcon uk
2
NeurodeIcon uk
1

Система

Примітки

  • Для створення цього ворфрейма вам будуть потрібні заздалегідь створені нейрооптика Ембер і Вольта, система невільнице і каркас Фроста.
  • Вартового з четвертої здатності можна просканувати.
  • "Chroma" - "колір" в перекладі з грецького.
  • Можливо, в колишні часи Хрома воював на боці Заражених. Про це побічно свідчить діалог між Лотос і Сімерісом після виконання місії на отримання системи хром, а також запис у кодексі після його сканування (фракція - Заражені).

Підкоріть стихії і звільніть невимовні руйнування з ворфреймом Хрома Прайм. Має додаткові полярні слоти для гнучкішого налаштування.

У порівнянні зі звичайною версією, Хрома Прайм має підвищений показник Броні і Енергії. Також, подібно до інших Прайм ворфреймів, здатний активувати кулі смерті, які відновлять вам і вашим союзникам 250 енергії.

Отримання

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
25,000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
4
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15000
NitainExtractLarge uk
2
ControlModuleLarge uk
10
RubedoIcon uk
1600
SalvageIcon uk
7800
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15000
ArgonCrystalIcon uk
2
NeuralSensorsIcon uk
5
PolymerBundleIcon uk
1775
FerriteIcon uk
4000

Примітки

Вимагає 6 ранг майстерності.

SpectralScream SpectralScreamIcon
ЕНЕРГІЯ
10 (3/сек)
КЛАВІША
1
Спектрорев
Вивергає потужний руйнівний елементальний потік. Колір енергії Хроми визначає елемент потоку.
Сила:Шкода: 100 / 125 / 150 / 200
Статус: 40% / 45% / 50% / 60%
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Запускає потік елементальної енергії перед собою, завдаючи '100/125/150/200' Heat bIcon uk, Cold bIcon uk, Toxin bIcon uk або Electricity bIcon uk шкоди в секунду з '40% / 45% / 50% / 60% 'шансом накласти ефект статусу на всіх потрапивших у конус дії довжиною' ' '4/5 / 6.5 / 10' метрів.
    • Під час застосування не можна використовувати зброю або інші здібності.
    • Тип шкоди залежить від кольору енергії 'Хроми' .
  • Здатність вимагає '10' на активацію і '3' енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності.
    • Енергію під час використання здатності не можна відновити таблетками на енергію, аурою енергетичне джерело, - їх вплив де-активується на час дії здатності.
    • Проте, приміщення у розлом, здатність Трініті енергетичний вампір все ще буде відновлювати енергію, а також енергія поповнюється модом гнів і сферами енергії.
    • Атака може бути спрямована тільки в межах '90 ° 'градусів в кожну сторону, і' 45 °' градусів вище або нижче 'Хроми' .
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Можна пересуватися під час використання здатності, включаючи маневри).
    • Не вимагає цілі для застосування.

Дозволяє пройти через лазерний бар'єр.

ElementalWard ElementalWardIcon
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Опіка стихій
Залежно від елементальних налаштувань Хроми, буде створена зона враження енергією. Хрому та його союзників буде заряджено захисною енергією.
Сила:

Шкода/с: 25/50/75/100 Heat bIcon uk
Здоров'я: 50% / 75% / 100% / 200%
Статус: 2% / 5% / 7% / 10%

Множник шкоди: х2.5 / х3 / х5 / х10
Щити: 50% / 65% / 75% / 100%
Статус: 10% / 15% / 20% / 25%

Швидкість перезарядки: 15% / 25% / 30% / 35%
Швидкість зміни: 15% / 25% / 30% / 35%
Статус: 25% / 35% / 40% / 50%

Множник шкоди: х1.5 / х2 / х2.5 / х3
Броня: 25% / 75% / 100% / 150%
Статус: 10% / 15% / 20% / 25%

Тривалість:10 / 15 / 20 / 25 секунд
Радіус: -

  • Створює ауру, що дає захисні і агресивні ефекти собі і союзникам, які знаходяться в радіусі 6/8/10/12 метрів від нього.
  • В залежності від кольору енергії ворфрейма тип аури буде змінюватися:

* Heat bIcon uk збільшує здоров'я союзників на 50% / 75% / 100% / 200% від їх базового значення здоров'я та завдає25 / 50/75 / 100 Heat bIcon uk шкоди в секунду з 2% / 5% / 7% / 10% шансом накласти статус Heat bIcon uk вогню на всіх ворогів в радіусі 5 метрів.

  • Бонус здоров'я і шкоди в секунду залежать від Сили здатності, тоді як шанс статусу ні.
  • Бонус здоров'я складається з іншими модифікаторами здоров'я і залежить від кількості здоров'я ворфрейма на нульовому ранзі. Так як у Хроми 100 здоров'я на 0 ранзі, це вміння 3 рівня зі встановленими модами Живучість і Посилення збільшить здоров'я Хроми 30 рангу до 300 + 100 × (4.4 + 2 × 1.3) = 1000
  • Heat bIcon uk статусний ефект завдає 50% базового шкоди цього вміння 7 разів протягом 6 секунд. Підпалені вороги ненадовго стануть панікувати і корчиться від болю.
  • Шкода проходить крізь перешкоди, зменшуючись з відстанню.
  • Радіус підпалення не залежить від модів, що змінюють радіус.

* Electricity bIcon uk збільшує щити союзників на 50% / 65% / 75% / 100% від базового значення щита і створює захисне поле, яке конвертує отриманий шкоди в розряд блискавки, що наносить 250% / 300% / 500% / 1000% отриманої гравцем шкоди Electricity bIcon uk з 10% / 15% / 20% / 25% шансом статусу по одиночній цілі в радіусі 5/6/8/10 метрів.

  • Бонус щитів, множник шкоди, мінімальну шкоду і шанс статусу розряду залежать від Сили здатності.
  • Бонус щитів складається з іншими модифікаторами щитів і залежить від кількості щитів ворфрейма на нульовому ранзі. Так як у Хроми 100 щитів на 0 ранзі, це вміння 3 рівня з встановленими модами перенаправлення і посилення збільшить щити Хроми 30 рангу до 300 + 100 × (4.4 + 1 × 1.3) = 870
  • Electricity bIcon uk статусний ефект завдає 50% базової шкоди в невеликій області. Зачеплені вороги будуть приголомшені на короткий час.
  • Кінцева шкода електричного розряду залежить від кількістю щитів / здоров'я, втраченого від отриманого шкоди. Наприклад з модом Посилення, втративши 100 щитів від одного джерела шкоди створиться розряд нанесущій 100 × 10 × 1.3 = 1300 Electricity bIcon uk шкоди на 3 ранзі здатності по одній меті знаходиться в радіусі.
  • Розряди можуть вдарити одну мету кілька разів поспіль, і можуть трапитися в швидкій послідовності якщо Хрома або союзники отримають шкоди з декількох джерел.
  • Електричні розряди проходять через перешкоди.

* Toxin bIcon uk збільшує швидкість перезарядки і зміни зброї на 15% / 25% / 30% / 35% і має25% / 35% / 40% / 50% шансу в секунду нанести 5% від максимального здоров'я ворога в радіусі 5 метрів (вважається без урахування броні і щитів) у вигляді Toxin bIcon uk накласти зі 100% шансом статус Toxin bIcon uk.

  • Шкода ігнорує щити цілі, однак не ігнорує броню. Таким чином шкода, що завдається проти броньованих супротивників високого рівня значно знижена, незважаючи на те, що і залежить від їх максимального здоров'я.
  • Шанс нанесення шкоди змінюється модами на Силу здатності, тоді як шкоду ні.
  • Toxin bIcon uk статусний ефект завдає 2,5% максимального здоров'я цілі 9 раз за 8 секунд, що складає 22.5% максимального здоров'я мети, таким чином роблячи загальний шкоди 27.5% максимального здоров'я цілі .
  • Втрати токсином буде накладено тільки по тим цілям, які вже не схильні до ефекту токсину, але може статися відразу ж, як тільки цей ефект вичерпається. Таким чином ефект не може накладатися на себе, однак може оновлюватися кожні 9 секунд.
  • Втрати проходять через перешкоди і не зменшуються з відстанню.
  • Радіус нанесення шкоди не залежить від модів, що змінюють радіус здібності.
  • Швидкість перезарядки і зміни зброї залежать від модів, що змінюють Тривалість здатності.

* Cold bIcon uk збільшує броню союзників на 25% / 75% / 100% / 150% від базового значення броні і створює крижаний щит, який відбиває150% / 200% / 250% / 300% шкоди назад в атакуючого з 10% / 15% / 20% / 25% шансом статусу.

  • Бонус броні, множник шкоди і шанс статусу залежать від модів, що змінюють Силу здатності.
  • Бонус броні складається з іншими модифікаторами броні і залежить від кількості базової броні ворфрейма. Так як у Хроми 350 броні, це вміння 3 рівня з встановленими модами сталеве волокно і посилення збільшить броню Хроми до 350 × (1 + 1.1 + 1.5 × 1.3) = 1417.5 .
  • Cold bIcon uk статусний ефект знижує швидкість атаки і руху цілі на 50% протягом 6 секунд.
  • Отримані хітскан і нехітскан снаряди фізично відбиваються назад в атакуючого. Таким чином перешкоди на їхньому шляху можуть не дозволити шкоді повернутися до відправника.
  • Не хітскан снаряди відображені в сторону стріляючого.

  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.
    • Не може бути застосований повторно до закінчення.

  • Якщо гравець виявиться одночасно під ефектом декількох аур однакового типу, він буде отримувати ефект тільки від аури з найбільшою силою здатності. Однак ефекти аур різного елементальних типу будуть впливати одночасно.
  • Після закінчення ефекту вогню, бонусне здоров'я не буде Повернуто до початкового стану, замість цього залишившись тим же, якщо не перевищує поточний максимум. Це можна використовувати для самолікування, використовуючи білд з низькою тривалістю, або лікування союзників, використовуючи обмежений радіус щоб зняти і накласти ефект аури кілька разів поспіль.

VexArmor VexArmorIcon
ЕНЕРГІЯ
75
КЛАВІША
3
Броня презирства
Під час удару по щиту, броня Хроми збільшується, коли шкоду отримує здоров'я, підвищується шкода ворфрейма, що завдається зброєю. Активується протягом короткого часу відповідно до рангу.
Сила:Броня: 200% / 250% / 300% / 350%
Множник шкоди: х2 / х2.25 / х2.5 / х2.75
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • В залежності від пошкоджень створює позитивні ефекти:
    • При пошкодженні щитів Хроми, на нього накладається ефект Насмішка, що збільшує броню. Чим більше нестача щитів, тим більше бонус при максимумі 200% / 250% / 300% / 350%.
      • Ефект Насмішка активується і при пошкодженні надщитів.
    • При пошкодженні здоров'я Хроми, на нього накладається ефект Лють, що дає додаткову шкоду зброї. Чим більше нестача здоров'я, тим більше бонус при максимумі + 100% / + 125% / + 150% / + 175% (в інтерфейсі завжди буде відображати на 100% більше, так як вказується значення з урахуванням номіналу).
  • Насмішка і Лють будуть поступово збільшуватися кожного разу при пошкодженні щитів і здоров'я, поки вони не досягнуть своїх максимальних значень і не будуть знижуватися до закінчення дії здатності.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування не перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Можна активувати ефекти за допомогою небезпечної зброї - кастанас і їй подібної.
    • Якщо ви таким чином зможете відразу набрати максимальні показники Насмішки і Люті, то доцільно використовувати моди на тривалість і провертати такий "фокус" відразу після активації здатності.

Effigy EffigyIcon
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
4
Опудало
Хрома трансформує свою оболонку в потужний засіб захисту, що підсилює найближчих союзників і вражає ворогів елементальними атаками.
Сила:

Шкода: 100/200/300/400
Здоров'я: 1000/2000/4000/8000
Шанс дод. кредитів: 15% / 30% / 45% / 60%
Множник кредитів: х1.25 / х1.5 / х1.75 / х2

Швидкість пересування: 20%
Зниження броні: 50%

Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Скидає свою шкуру, яка залишається на місці використання в якості Опудала з 1000/2000/4000/8000 здоров'я, атакуючи ворогів далекими атаками, що завдають 100/200/300/400 елементальної шкоди , іноді викликаючи втрату по площі.
    • Тип шкоди залежить від налаштувань кольору енергії Хроми.
    • Опудало періодично (а також при першій появі) видає приголомшуючий противника рев, в радіусі 25 метрів.
    • З ворогів, убитих Опудалом, з шансом 15% / 30% / 45% / 60% випаде25% / 50% / 75% / 100% додаткових кредитів.
    • Скинувши шкуру, Хрома стає менш броньованим, втрачаючи 50% броні, але при цьому більш легким, що збільшує швидкість бігу на20%.
  • Здатність вимагає 50 на активацію і 10 енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності або якщо вороги знищать Опудало.
  • Застосування:
    • Не можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Дозволяє швидше отримувати кредити.
  • Дуже дорога пастка для відволікання, але оглушення і додаткова перешкода між вами і ворогом може врятувати життя.
  • Опудало можна помістити в розлом або застосовувати на ньому транспозицію.
  • Опудало можуть зрушити атаки по площі, атаки гарпуном і інші атаки, які повинні відштовхувати / перекидати.

Редагувати

Warframe Profile - Хрома

Warframe Profile - Хрома