FANDOM

Фракції у грі Warframe — це цивілізації та групи, які змагаються за владу у Сонячній системі; їхнє суперництво є частиною ігрових завдань. У грі відсутні будь-які представники іншопланетних цивілізацій, тому прийнято вважати що усі фракції відносяться до людей, гуманоїдів, або тих які створені людьми. LotusBlackIcon ukТенно — це єдина фракція, за яку гравець може брати участь. Також у грі присутні такі фракції як IconGrineerBҐрінір, IconCorpusBКорпус, Infestation bЗаражені, SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом та IconOrokinBОрокін, які є ворогами, в той час як ReputationLargeBlackСиндикати та IconWildBДикі є здебільшого нейтральними, але можуть виступати як ворогами так і союзникаами Тенно.

LotusBlackIcon ukТенно
TennoFactionNewLook

“Їх називали Тенно. Воїни меча та рушниці: майстри обладунків Ворфреймів. ті, хто пережили стару війну, дрейфуючи серед руїн. Тепер вони потрібні знову.”
— Ворфрейм офіційний вебсайт

IconGrineerBҐрінір
NightwatchFlameblade

“Кажуть, що в чисельності є влада — Грінніри — живий доказ. Зневірені століттями клонування, що залишило їх генетику в розпаді, ця орда розширює свою мерзенну імперію через грубу силу, завойовуючи усіх, хто намагається зупинити їх.”
— Ворфрейм офіційний вебсайт

IconCorpusBКорпус
CorpusFactionNewLook

“Корпус уособлює холодний вакуум простору — безсердечні і змушені відбирати все, що залишилося незахищеним. Керуючись наживою, невелика кількість груп Корпусу доповнюється їхніми легіонами робочих проксі-серверів, оптимізованими для швидкого та ефективного знищення.”
— Ворфрейм офіційний вебсайт

Infestation bЗаражені
Infestation Diorama

“Зараження — це більше, ніж хвороба — це жах скрученого м'яса; монстри перетворилися на реальність. Іржа пожирає своїх жертв, перетворюючи їх на невизнавані звірства, яких контролює скажений імпульс.
Заражені — це зло з об'єднаним розумом, що належить до царства нічного жаху, що обрало вторгнення на кораблі та колонії, залишивши лише смерть і знищення.”
— Ворфрейм офіційний вебсайт

IconOrokinBОрокін
CBcorrupted

Імперія Орокін — це прадавня цивілізація, яка правила Системою Origin у далекому миунлому. Під час так званої Ери Орокін, вони збудували технологічні шедеври, які перевершують навіть теперішні технології, домінуючи над усім відомим світом. Хоча деталей про Орокін бракує, вони майже повністю несуть відповідальність за поточний стан системи Origin.

SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом
9co6HeQ

“Шепіт Старої війни проникає з найглибших тіней. Яка жахлива таємниця буде відкрита?”
— Ворфрейм офіційний вебсайт

ReputationLargeBlackСиндикати
SyndicateGroupBanner

Синдикати — це групи інтересів, що працюють по всій системі Origin, окремо від Корпусу , Ґрінір та Тенно . Ці групи мають свої власні ідеології та цілі стосовно долі системи, причому деякі неминуче виявляють незгоду з принаймні іншим синдикатом, хоча існують союзи між цими синдикатами.

IconWildBДикі
CBskate

Дикі або Нейтральні форми життя - це ті, які не пов'язані з жодною з основних фракцій.