FANDOM

RadialBlindMod RadialBlindIcon
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Сліпучий спалах
Випромінює яскравий спалах світла, засліплюючи всіх ворогів в невеликому радіусі на кілька секунд.
Сила:N/A
Тривалість:7 / 10 / 12 / 15 секунд
Радіус: -

  • Приголомшує ворогів в радіусі 8/12/15/25 на невеликий час і засліплює їх на 7/10/12/15 секунд.
    • Відстань можна збільшити модами на радіус.
    • Час оглушення можна збільшити модами на тривалість, але тривалість засліплення - можна.
    • приголомшує тільки ворогів в прямої видимості (НЕ засліпить ворогів за стінами, але засліпить ворогів за укриттями).
    • Час оглушення залежить від мети, одних ворогів приголомшує на менший період часу, інших на більший, але в середньому це становить від 3 до 5.5 секунд.
  • Засліплені вороги, якщо їх не зачепити прямим контактом, отримують 400% шкоди від першого удару в ближньому бою (схоже з механікою невидимості Тліна і Локі).
  • Засліплені рукопашні вороги будуть бігти на звуки пострілів.
  • Засліплені стрілецькі вороги будуть стояти на місці або бігти в укриття, можливо, іноді кидаючи гранату в бік джерела звуку пострілів.
  • Камери, будучи осліпленими, деактивує лазери.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування не перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Добре поєднується зі здатністю тиша.
  • За допомогою мода блискуче завершення можна в рази збільшити шкоду 4-ої здатності Екскалібура по противникам, які були заздалегідь засліплені.