FANDOM

ElementalWard ElementalWardIcon
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Опіка стихій
Залежно від елементальних налаштувань Хроми, буде створена зона враження енергією. Хрому та його союзників буде заряджено захисною енергією.
Сила:

Шкода/с: 25/50/75/100 Heat bIcon uk
Здоров'я: 50% / 75% / 100% / 200%
Статус: 2% / 5% / 7% / 10%

Множник шкоди: х2.5 / х3 / х5 / х10
Щити: 50% / 65% / 75% / 100%
Статус: 10% / 15% / 20% / 25%

Швидкість перезарядки: 15% / 25% / 30% / 35%
Швидкість зміни: 15% / 25% / 30% / 35%
Статус: 25% / 35% / 40% / 50%

Множник шкоди: х1.5 / х2 / х2.5 / х3
Броня: 25% / 75% / 100% / 150%
Статус: 10% / 15% / 20% / 25%

Тривалість:10 / 15 / 20 / 25 секунд
Радіус: -

  • Створює ауру, що дає захисні і агресивні ефекти собі і союзникам, які знаходяться в радіусі 6/8/10/12 метрів від нього.
  • В залежності від кольору енергії ворфрейма тип аури буде змінюватися:

* Heat bIcon uk збільшує здоров'я союзників на 50% / 75% / 100% / 200% від їх базового значення здоров'я та завдає25 / 50/75 / 100 Heat bIcon uk шкоди в секунду з 2% / 5% / 7% / 10% шансом накласти статус Heat bIcon uk вогню на всіх ворогів в радіусі 5 метрів.

  • Бонус здоров'я і шкоди в секунду залежать від Сили здатності, тоді як шанс статусу ні.
  • Бонус здоров'я складається з іншими модифікаторами здоров'я і залежить від кількості здоров'я ворфрейма на нульовому ранзі. Так як у Хроми 100 здоров'я на 0 ранзі, це вміння 3 рівня зі встановленими модами Живучість і Посилення збільшить здоров'я Хроми 30 рангу до 300 + 100 × (4.4 + 2 × 1.3) = 1000
  • Heat bIcon uk статусний ефект завдає 50% базового шкоди цього вміння 7 разів протягом 6 секунд. Підпалені вороги ненадовго стануть панікувати і корчиться від болю.
  • Шкода проходить крізь перешкоди, зменшуючись з відстанню.
  • Радіус підпалення не залежить від модів, що змінюють радіус.

* Electricity bIcon uk збільшує щити союзників на 50% / 65% / 75% / 100% від базового значення щита і створює захисне поле, яке конвертує отриманий шкоди в розряд блискавки, що наносить 250% / 300% / 500% / 1000% отриманої гравцем шкоди Electricity bIcon uk з 10% / 15% / 20% / 25% шансом статусу по одиночній цілі в радіусі 5/6/8/10 метрів.

  • Бонус щитів, множник шкоди, мінімальну шкоду і шанс статусу розряду залежать від Сили здатності.
  • Бонус щитів складається з іншими модифікаторами щитів і залежить від кількості щитів ворфрейма на нульовому ранзі. Так як у Хроми 100 щитів на 0 ранзі, це вміння 3 рівня з встановленими модами перенаправлення і посилення збільшить щити Хроми 30 рангу до 300 + 100 × (4.4 + 1 × 1.3) = 870
  • Electricity bIcon uk статусний ефект завдає 50% базової шкоди в невеликій області. Зачеплені вороги будуть приголомшені на короткий час.
  • Кінцева шкода електричного розряду залежить від кількістю щитів / здоров'я, втраченого від отриманого шкоди. Наприклад з модом Посилення, втративши 100 щитів від одного джерела шкоди створиться розряд нанесущій 100 × 10 × 1.3 = 1300 Electricity bIcon uk шкоди на 3 ранзі здатності по одній меті знаходиться в радіусі.
  • Розряди можуть вдарити одну мету кілька разів поспіль, і можуть трапитися в швидкій послідовності якщо Хрома або союзники отримають шкоди з декількох джерел.
  • Електричні розряди проходять через перешкоди.

* Toxin bIcon uk збільшує швидкість перезарядки і зміни зброї на 15% / 25% / 30% / 35% і має25% / 35% / 40% / 50% шансу в секунду нанести 5% від максимального здоров'я ворога в радіусі 5 метрів (вважається без урахування броні і щитів) у вигляді Toxin bIcon uk накласти зі 100% шансом статус Toxin bIcon uk.

  • Шкода ігнорує щити цілі, однак не ігнорує броню. Таким чином шкода, що завдається проти броньованих супротивників високого рівня значно знижена, незважаючи на те, що і залежить від їх максимального здоров'я.
  • Шанс нанесення шкоди змінюється модами на Силу здатності, тоді як шкоду ні.
  • Toxin bIcon uk статусний ефект завдає 2,5% максимального здоров'я цілі 9 раз за 8 секунд, що складає 22.5% максимального здоров'я мети, таким чином роблячи загальний шкоди 27.5% максимального здоров'я цілі .
  • Втрати токсином буде накладено тільки по тим цілям, які вже не схильні до ефекту токсину, але може статися відразу ж, як тільки цей ефект вичерпається. Таким чином ефект не може накладатися на себе, однак може оновлюватися кожні 9 секунд.
  • Втрати проходять через перешкоди і не зменшуються з відстанню.
  • Радіус нанесення шкоди не залежить від модів, що змінюють радіус здібності.
  • Швидкість перезарядки і зміни зброї залежать від модів, що змінюють Тривалість здатності.

* Cold bIcon uk збільшує броню союзників на 25% / 75% / 100% / 150% від базового значення броні і створює крижаний щит, який відбиває150% / 200% / 250% / 300% шкоди назад в атакуючого з 10% / 15% / 20% / 25% шансом статусу.

  • Бонус броні, множник шкоди і шанс статусу залежать від модів, що змінюють Силу здатності.
  • Бонус броні складається з іншими модифікаторами броні і залежить від кількості базової броні ворфрейма. Так як у Хроми 350 броні, це вміння 3 рівня з встановленими модами сталеве волокно і посилення збільшить броню Хроми до 350 × (1 + 1.1 + 1.5 × 1.3) = 1417.5 .
  • Cold bIcon uk статусний ефект знижує швидкість атаки і руху цілі на 50% протягом 6 секунд.
  • Отримані хітскан і нехітскан снаряди фізично відбиваються назад в атакуючого. Таким чином перешкоди на їхньому шляху можуть не дозволити шкоді повернутися до відправника.
  • Не хітскан снаряди відображені в сторону стріляючого.

  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.
    • Не може бути застосований повторно до закінчення.

  • Якщо гравець виявиться одночасно під ефектом декількох аур однакового типу, він буде отримувати ефект тільки від аури з найбільшою силою здатності. Однак ефекти аур різного елементальних типу будуть впливати одночасно.
  • Після закінчення ефекту вогню, бонусне здоров'я не буде Повернуто до початкового стану, замість цього залишившись тим же, якщо не перевищує поточний максимум. Це можна використовувати для самолікування, використовуючи білд з низькою тривалістю, або лікування союзників, використовуючи обмежений радіус щоб зняти і накласти ефект аури кілька разів поспіль.