FANDOM

Effigy EffigyIcon
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
4
Опудало
Хрома трансформує свою оболонку в потужний засіб захисту, що підсилює найближчих союзників і вражає ворогів елементальними атаками.
Сила:

Шкода: 100/200/300/400
Здоров'я: 1000/2000/4000/8000
Шанс дод. кредитів: 15% / 30% / 45% / 60%
Множник кредитів: х1.25 / х1.5 / х1.75 / х2

Швидкість пересування: 20%
Зниження броні: 50%

Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Скидає свою шкуру, яка залишається на місці використання в якості Опудала з 1000/2000/4000/8000 здоров'я, атакуючи ворогів далекими атаками, що завдають 100/200/300/400 елементальної шкоди , іноді викликаючи втрату по площі.
    • Тип шкоди залежить від налаштувань кольору енергії Хроми.
    • Опудало періодично (а також при першій появі) видає приголомшуючий противника рев, в радіусі 25 метрів.
    • З ворогів, убитих Опудалом, з шансом 15% / 30% / 45% / 60% випаде25% / 50% / 75% / 100% додаткових кредитів.
    • Скинувши шкуру, Хрома стає менш броньованим, втрачаючи 50% броні, але при цьому більш легким, що збільшує швидкість бігу на20%.
  • Здатність вимагає 50 на активацію і 10 енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності або якщо вороги знищать Опудало.
  • Застосування:
    • Не можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Дозволяє швидше отримувати кредити.
  • Дуже дорога пастка для відволікання, але оглушення і додаткова перешкода між вами і ворогом може врятувати життя.
  • Опудало можна помістити в розлом або застосовувати на ньому транспозицію.
  • Опудало можуть зрушити атаки по площі, атаки гарпуном і інші атаки, які повинні відштовхувати / перекидати.