FANDOM

“Цей викуваний з кісток клинок з'єднаний з хлистом з сухожиль, які дозволяють відволікати і калічити супротивників”
— Опис у грі

Міос є комбінацією зараженого леза та батога, що був доданий в оновленні 17.11, і є третім з проектів холодної зброї створених спільнотою, до нього були Крокен та Сільва і Егіда.

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
30,000
MutagenMassIcon uk
4
NanoSporesIcon uk
15,000
PlastidsIcon uk
1,200
FormaIcon uk
1
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 24 год
Креслення: CreditsIcon uk 50,000 Магазин: PlatinumIcon uk 175
Біологічна Лабораторія - дослідження
CreditsIcon uk
5,000
MutagenSampleIcon uk
1
PlastidsIcon uk
400
NanoSporesIcon uk
9,000
PolymerBundleIcon uk
800
Передумова: Сколіак Час: 72 год
Ghost Clan x1   Shadow Clan x3   Storm Clan x10   Mountain Clan x30   Moon Clan x100

Характеристика

  • Переаги:
    • Вилике ушкодження.
    • Високий Slash bIcon uk Розріз - ефективний проти заражених, Плоті і клонованої Плоті.
    • Висока ймовірність статусу.
    • Має слот полярності Madurai Pol.
    • Слот Стійки має Madurai Polполярність.
  • Недоліки

Примітки

Утримання клавіші в ближньому бою ініціює атаку, що робить Warframe тире вперед роблячи шквал атак.

У той час як є, то Mios виконує комбо спінінг атаки, де він кидає її батогом закінчити після першої атаки прорвався.

Вороги спіймані батогом потягнеться до гравця в аналогічно Ріп лінії, і завдав гарантується Слеш Слеш б прок.

Діапазон батіг атаки залежить від Reach, однак атака тільки тягнути ворогів, які знаходяться в межах діапазону незміненому атаки 10 метрів.

Кнут гойдалки в рух дуги і може вдарити кількох ворогів, що дозволяє контролювати натовп малої площі.

Земля атакувати Mios "має невідомий шанс нанести токсин б токсин пуття від ворожої мети, незалежно від будь-яких модифікацій елементного пошкодження від зброї.

Дрібниці

Mios був розроблений і представлений гравця RedSkittlez для спільноти Холодна зброя конкурсу.

Mios знадобилося більше цілий рік бути повністю розроблена, як один з найдовших зброї у виробництві, які будуть додані в гру.

Тип зброї Клинок і латекс в цілому дещо схожий на кусарігама або його попередника в Kyoketsu-shoge, обидва з яких були холодної зброї з ланцюга, приєднаної до іншого кінця ручки.

В обох випадках, однак ланцюг, зазвичай використовуються для іммобілізації або роззброїти ворога, а не безпосередньо атакують його.

Весь зброю складається з 2-х різних лез. Верхня має роз'єм, який вставляється в основній частині лопатевого, що збільшує візуальну охоплення зброї.

Помилки

Mios іноді робити анімацію атаки після успішного стелс нападу, який буде сповільнювати гру вниз (як вони змушені робити анімацію атаки в повному обсязі) або натисніть ворогів, попереджаючи їх у процесі.

ЗброяУшкодженняПорівнянняКосметика