FANDOM

KuvaКува — рідкісний ресурс, який можна знайти на Урані, Седні та в Фортеці Куви. Кува збирається за допомогою Сифону Куви(пристрій для всмоктування). Потрібно знаходитись поруч з цим пристроєм, який має 4 трубки. Початок збору можна розрізнити за характерним звуком, а напрямок збору за допомогою піднятої трубки на Сифоні Куви.
Завдання гравців стоїть у перешкоджанні збору Куви. Щоб зупинити збір потрібно перейти у Режим Оператора й використати вміння Ривок Безодні. У Випадку руйнування притрою ви зможете отримати приблизно 550-100 Kuva(дані потребують перевірки)

Якщо Сифон Куви поглинув 8 таких утворень Kuva, то ви отримаєте тільки від'100 до 200 одиниць ресурсу — в залежності скільки таких "утворень" ви перехопили.

Використання

Kuva необхідна для створення деяких предметів, а також для скидання параметрів у модів розлому. Перерозподіл характеристик мода коштує 900+((X-1)^2)*100 куви, де X = номер спроби зміни параметрів (900 куви за 1 перерозподіл, 1000 за другий, 1300 за третій, 1800 за четвертий...).

Список креслень, для яких необхідна кува:

Креслення Тип Кількість, Kuva
Орвіс Ближній бій 4 000
Зарр Основне 1 800
Кешег Ближній бій 400
Парна Рогга Вторинне 1 600

Історія

Тешин декілька раз згадує, що Кува - кров давно вбитих Орокін. Ця ідея підкріплюється Старшою Королевою Гриннір, вона говорить, що є Орокін і вони "Зробили тебе" (Говорячи Оператору). Молодша Королева також починає збирати Kuva ще швидше після поразки Старшої Королеви, збираючись повернути її до життя в подальшому спираючись на цю ідею.
Тешин також каже: "Еліксир сили... та безсмертя. Інші стверджують, що це отрута, диявольське масло, що несе божевілля і руйнування."

Примітки

  • Ресурс повинен бути доступний після проходження завдання Війна Всередині(непідтверджена інформація)
  • Для того щоб з деякою ймовірністю зустріти Сифон Куви потрібно піти на НЕ нескінченні та виживання місії вище вказаних планет.

Медіа