FANDOM

SoundQuakeModU15 BansheeSoundQuakeIcon
ЕНЕРГІЯ
25 (12 за сек)
КЛАВІША
4
Звуковий землетрус
Направляючи всю акустичну енергію в землю і довкілля, Банші зрушує все навколо смертельними ультразвуковими хвилями.
Сила:125 / 150 / 175 / 200 Blast bIcon uk
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Завдає 125/150/175/200 Blast bIcon uk шкоди кожну секунду в радіусі 11 / 14/17/20 метрів.
  • Здатність вимагає 25 на активацію і 25 / 18/15/12 енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності.
    • Витрати на використання здатності можна зменшити модами на енергоефективність.
    • Витрати на підтримання здатності можна зменшити модами на енергоефективність і тривалість.
    • Енергію під час використання здатності не можна відновити.
    • Проте приміщення в розломі, все ще буде відновлювати енергію, а також енергія поповнюється модом гнів і сферами енергії, які може притягнути Страж носій .
    • Якщо Банші знаходиться під сповільнюючим ефектом крижаних полів (наприклад в Безодні), то її енергія витрачається набагато повільніше, а контроль проводиться той же.
  • Вороги в радіусі ураження постійно приголомшені.
    • Вороги, що ввійшли в зону ураження після початку активації, також отримають шкоду і будуть приголомшені.
    • Не зупиняє дії літаючих ворогів, їм тільки наноситься шкода.
  • Під час застосування здатності Банші нерухома і вразлива до атак ворогів, не схильних до оглушення або тих що перебувають за межами зони ураження.
    • Якщо активувати здатність на об'єкті, що рухається, то сама Банши переміститься, але область ефекту залишиться статичною - з центром на місці застосування.
  • Застосування:
    • Не можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Допомагає контролювати групи ворогів, що може бути корисно для прикриття союзників, коли вони піднімають побратимів.
  • При великих значеннях сили здібностей можна зачищати низькорівневих ворогів, що часто корисно на місіях синдикату і на сигналах тривоги.
  • Не варто застосовувати на Обороні з високою зоною ураження, якщо здатність не може швидко вбивати ворогів, інакше вона буде тримати їх по всіх закутках локації, змушуючи союзників вишукувати і знищувати їх. У таких випадках для контролю-захисту краще встановлювати вивірений радіус ураження в залежності від локації.