FANDOM

Weapon

Зброя - предмети, які можуть використовувати Варфрейми, компаньйони та вороги. Вона ділиться на основну, додаткову і зброю ближнього бою за місцем у спорядженні гравця. Компаньйони можуть використовувати лише одну зброю, яка буде підходити під ті ж самі категорії, що і будь-яка інша зброя, але категоризуватися буде лише за використанням певних модів. Кожна зброя володіє унікальними характеристиками, які можна змінювати за допомогою модів. Деякі види зброї можуть використовувати моди, які не доступні для використання іншими видами зброї. Для деяких зброй ближнього бою також є скіни, які не тільки змінюють вигляд зброї, а і її характеристики.

Використання

Зброю, при її наявності у інвентарі гравця, можна почати використовувати, просто вибравши її як активну в Арсеналі. Зверніть увагу, хоч гравець і не обмежений у використанні лише тих типів зброї, які він вважатиме за потрібне (наприклад, можна знехтувати основною і додатковою зброєю і з'являтися на місіях лише зі зброєю ближнього бою), але він змушений мати усі типи зброї активними при участі у випробовуваннях на отримання нового рівня майстерності. Також, гравець не може продати останню зброю певного типу, таким чином залишаючись без жодної зброї цього типу.

Кожна зброя може і має бути використана для нанесення ушкоджень.

Кожна зброя, яка використовується у бою, отримує досвід. При набиранні достатньої кількості досвіду, ранг зброї підвищується. Максимальним рангом є 30 ранг. За кожен ранг зброя отримує один бал місткості, який можна використати при модифікації зброї за допомогою модів. Також, за кожен ранг зброї гравець отримує майстерність. При набиранні достатньої кількості майстерності, гравцю стає доступним випробовування на отримання нового рівня майстерності. Дізнатися про це більше можна у статті Майстерність.

Кожна зброя має 8 місць під моди. Зброя ближнього бою також володіє місцем під моди стійок. При наявності достатньої кількості балів місткості, у будь-яке з них можна встановити мод. При витягненні моду, бали місткості повертаються у тій кількості, у якій вони використовувались цим модом. Також місця можуть бути поляризовані як по замовчанню, так і гравцем при використанні Форми.

Кожен новий гравець може вибрати одну з дев'яти зброй при проходженні прологу. Ними є: МК1-Брейтон, МК1-Паріс та МК1-Стран з основної зброї, Лато, МК1-Фуріс та МК1-Кунаї з додаткової і Скана, МК1-Бо та МК1-Фуракс зі зброї ближнього бою.

Атрибути

Тип Зброї

  • Основні функції змінюються відповідно до типу зброї.
  • Основна зброя, яка підпадає під категорію Дробовики, Снайперські гвинтівки, Луки та Установки, мають свій тип набоїв.
  • Додаткова зброя, яка має однаковий тип набоїв незалежно від категорії, до якої вони відносяться, а саме Пістолети, Потокові пістолети, Ручні установки та Ручні дробовики.
  • Зброя ближнього бою не потребує набоїв, але поділяється на різні категорії в залежності від типу зброї.

Ушкодження

  • Ушкодження здоров'я та щитів. Поділяється на типи ушкоджень, в тому числі Фізичне або Елементальне.

Точність

  • Наскільки щільно стріляє зброя. Зброя із щільністю 100.0, завжди попадатиме в центр прицілу, в той час як зброя з меншою точністю матиме нижчий показник щільності при стрільбі.

Швидкість перезарядки

  • Наскільки швидко зброя перезаряджається.
  • Зброя із швидкістю перезарядки 1.5 - означає 1.5 секунди для перезарядки.

Магазин

  • Кількість пострілів перед зарядкою.

Критичне попадання

  • Ймовірність, що зброя нанесе критичне удар і скільки ушкодження воно нанесе.
  • Жовті критичні удари наносять підвищене критичне ушкодження та можуть враховуватися якщо критичний шанс більший 100%. Також, червоні удари наносять збільшене критичне ушкодження якщо критичний шанс більший 200%.

Статус

  • Ймовірність, що зброя нанесе певний ефект в залежності від типу ушкодження.

Швидкострільність

  • Наскільки швидко зброя вистрілює свої набої. Напівавтоматична зброя сильно постраждала від частоти кадрів, внаслідок чого рівень вогню становить приблизно половину зображених значень.

Максимум набоїв

  • Загальна кількість набоїв, яку можна носити (включаючи магазин).

Полярності

  • Чи зброя має слот для модів полярності чи ні.

Модифікована зброя

У деяких видів зброї існують різноманітні варіації із зміненими характеристиками (переважно в сторону покращення) та деталями зовнішнього вигляду. Кожний тип можна отримати різноманітними способами та часто має свої особливості. Прокачування такої зброї закінчується окремо а також дає очки досвіду для підвищення рівня майстерності.

Прайм

LatoPrime

Лато Прайм

Прайм — це зброя часів Орокін, яку було втрачено та знову знайдено, яка є більш досконалим прототипом звичайної зброї. Виконана в біло-золотих кольорах з деякими, деколи суттєвими, змінами деталей зовнішнього вигляду. Значна частина Прайм зброї виготовляється в кузня. І деталі, і креслення можна отримати в нагороду з реліквій порожнечі, а також купити у інших гравців через торговий пост в Додзьо або на Базарі Мару. Деяку зброю можна купити вже готовою з набором Прайм Доступу. Виключенням є Лато Прайм та Скана Прайм, які доступні тільки тим, що купили набор Засновників, та які неможливо отримати у грі в даний момент. А також Латрон Прайм, Вепр Прайм, Жнець Прайм, Дакра Прайм, Глефа Прайм та Сікарус Прайм, які з недавніх пір не можна вибити у Вежах або Руїнах, але ще можна купити в інших гравців.

Вандал

BratonVandal

Брейтон Вандал

Вандал — зброя, яку Тенно удосконалили. Має колір - бірюзовий металік та символ Лотос. Така зброя може видавадися в нагороду за Операції, бути подарованою в честь яких-небудь ігрових подій, а деяка має можливість з'явитися серед товарів Баро Кі'Тійра. Також її можна отримати через торгівлю у інших гравців(зброя має бути бути 0-го рангу, не поляризованою та без Каталізатора Орокін). При вибиванні з рук виглядає як звичайна.

Привид

Мачете Привид

Мачете Привид

Привид — ще один вид удосконаленої зброї. Точно про походження нічого невідомо, однак, існує теорія, що за її створення відповідальна Червона Вуаль. Така зброя має колір темно-сірого металу з червоним візерунком. При вибиванні з рук виглядає як звичайна. Може видаватися в нагороду за Операції, Тактичні тривоги, а деяка має ймовірність з'явитися серед товарів Баро Кі'Тійра. Також її можна отримати через торгівлю у інших гравців(зброя має бути бути 0-го рангу, не поляризованою та без Каталізатора Орокін).

Призма

Граката Призма

Граката Призма

Призма — особлива зброя, удосконадена за допомогою призматичних кристалів, та яку можна придбати в Баро Кі'Тійр в Реле за CreditsIcon ukкредити та PrimeBucksIcon ukдукати. Має характерну бірюзову гамму. Така зброя не продається в магазині, її не можна виготовити або вибити. Отримати її можна тільки купишви у Баро Кі'Тійра або інших гравців через торгівлю(зброя має бути бути 0-го рангу, не поляризованою та без Каталізатора Орокін). При вибиванні з рук виглядає як звичайна.

Синдикат

Ракта Баллістика

Ракта Баллістика

Синдикат — Унікальна зброя, удосконалена різними синдикатами. Зброя синдикату має особливу властивість: після накопления деякої кількості досвіду на місіях, вона влаштовує вибух, який наносить ушкодження ворогам в деякому радіусі, та дає деякі бонуси самому Ворфрейму. Стихія вибуху та додаткові властивості для кожного синдикату різні. Дану зброю можна купити за очки репутації ( ReputationLargeBlack) у відповідного синдикату після отримання титула 5-го рангу ( ReputationLargeBlack100,000 - додаткова зброя, ReputationLargeBlack125,000 - основна та холодна зброя). Також його можна отримати через торгівлю у інших гравців(зброя має бути бути 0-го рангу, не поляризованою та без Каталізатора Орокін). Виключенням є Сімулор та Геліокор, які видає Цефалон Симаріс. Ця зброя виготовляється з креслення. Не має спеціальних ефектів та його неможливо передати через торговий пост. Має аналог - Синоїдальний Сімулор та Синоїдальний Геліокор, які можна отримати у Цефалон Суда за ReputationLargeBlack125,000.

Декс

Декс Дакра

Декс Дакра

Декс — зброя, яка видається тільки у винагороду та видається тільки в честь святкування річниці виходу гри. Виконана в синьо-фіолетових кольорах та має не просто малюнок Лотосу, як Вандал зброя, а виконані в стилі Лотосу елементи. Не передається через торговий пост.

МК-1

Фуракс

МК-1 Фуракс

МК-1. Навідміну від решти модифікованої зброї, клас МК-1 є слабшою версією основної зброї. Отримати можна або в ході стартового квесту Нагорода Вора, або купивши в магазині. Зовнішньо нічим не відрізняється від основного аналогу.

Дерево КУЗні

Основна стаття: Зброя необхідна як інградієнт крафту

Ця сторінка містить узагальнену інформацію про зброю, яка використовується як компонент крафту з креслень.

Коли зброя, в якій ви не зацікавлені досягла 30 рівня, замість того, щоб її продати, ви можете перевірити чи вона є необхідним компонентом для крафту іншої зброї: використовуючи CTRL + F або + F щоб використати функцію пошуку у браузері.

Крафтова зброя необов'язково буде кращою, ніж будь-які з її компонентів.

Зброю не можна зкрафтити, використовуючи компоненти, які очікують, щоб їх забрали з кузні. Тому, порядок, в якому зброя отримується з кузні є важливим та обов'язковим, якщо у вас обмежена кількість слотів зброї. Наприклад, у процесі крафту Акджагари: якщо Парні Скани отримана до того, як ви почали крафтити Акболто, вам буде необхідно три слоти, щоб одночасно тримати три компоненти; в той час як, якщо ви крафтите Акболто в першу чергу, вам буде необхідно тільки два слоти одночасно.

Також, якщо компонент є обов'язковим для декількох одиниць зброї, тільки одну зброю можна крафтити у кузні одночасно. Наприклад, без прискорення платиною, отримання компонентів для Афуріса як мінімум необхідно 24 години (12 годин для кожного Фуріса).

Комбіновані Креслення

У цій секції знаходяться креслення, які необхідні як компоненти крафту (без вказання їхніх компонентів). Зброя ліворуч втрачається у процесі крафту зброї праворуч.

Якщо вас турбує, чи вам необхідно знищувати зброю зі свого інвентарю (базуючись на відомій на даний момент зброї доступної для крафту), використайте CTRL + F або + F, щоб використати функцію пошуку свого браузера, щоб дізнатися чи зброя яку ви хочете продати присутня у лівій частині таблиці.

Парні Камаси, Типедо, Болто та Акболто є особливими випадками, так як вони можуть бути як результатом так і компонентом крафту у списку; будьте обережними, щоб не продати будь-яку зброю, яка необхідна для крафту іншої, якщо ви хочете її отримати.

Основна зброя як компонент крафту
Кернос Муталіст Кернос
Дракгун Зар
Латрон Тайберон
2x Граката Парні Гракати (додаткова)
Болтор (основна) + Кронен (ближній бій) Болтес ближній бій)
Мітер Б+ Хікоу (додаткова) Пантера
Додаткова зброя як компонент крафту
Лато М Болто
2x Болто Акболто
Акболто (додаткова) + Парні Скани (ближній бій) Акджагара
Акстілетто Д Аксоматі
Акстілетто Д Сарпа (ближній бій)
Гаммакор Хеліокор (ближній бій)
Кракен Кулстар
2x Бронко Акбронко
2x Бронко Прайм Акбронко Прайм
2x Цестра Парна Цестра Д
2x Фуріс Афуріс
2x Коммак Д Парна Коммак Б
2x Лекс M Аклекс
2x Лекс Прайм Аклекс Прайм Р
2x Магнус Акмагнус
2x Васто Аквасто
2x Гадюка Парні Гадюки
Болто + Viper Хістрікс
Атомос (додаткова) + Парні Зорени (ближній бій) Парні Базолки (ближній бій)
Хікоу (додаткова)+ Мітер (основна) Пантера (основна)
Кунаї (додаткова) + Бо (ближній бій) Типедо (ближній бій)
Васто (додаткова) + Парні Скани (ближній бій) Руйнівник (ближній бій)
Зброя ближнього бою як компонент крафту
2x Кама Парні Ками
Парні Ками Парні Рази Д
2x Крокур Парні Крокури Д
Бо Кадус (Тільки Китай)
Бо (ближній бій) + Кунаї (додаткова) Типедо
Типедо Ліжн
Амфіс Сідон Д
Анкірос Текко
Зламана Війна Війна
Фуракс Нукс Д (арквінґ-ближній бій)
Когаке Хірудо
Магістр Сибір
Нікана Д Дракон Нікана
Нінконді Шаку Д
Анкірос + Парні Різаки Ріпкас
Парні Скани Темний Двоклинковий Меч Д
Парні Скани (ближній бій) + Акболто (додаткова) Акджагара (додаткова)
Парні Скани (ближній бій) + Васто (додаткова) Руйнівник
Парні Зорени (ближній бій) + Атомос (додаткова) Парні Басолк
Кронен (ближній бій) + Болтор (основна) Болтес
М Можна купити за кредити в магазині
Д Вимагає дослідження в Додзьо Клані
Б Креслення падає тільки з боса
Р Вимагає компоненти, для яких реліквії іноді доступні у Баро Кі'Тійра
ЗброяУшкодженняПорівнянняКосметика