FANDOM

For a STUB
Ця сторінка не завершена!
Ой! Здається, що щось пішло не так!
Ви можете допомогти нам, доповнивши цю сторінку!
Необхідно: Створити тему про клани на форумі, а також тему торговельного майданчика!

Загальні правила

Пам'ятайте, що, перебуваючи на вікі, Ви погоджуєтеся з Умовами її використання. Також просимо звернути особливу увагу на такі обов'язкові рекомендації:

  1. Поважайте інших користувачів. Реакція на образи буде негайною. Якщо Ви не згодні з опонентом - аргументовано доводьте свою точку зору, не переходячи на особистості.
  2. Не використовуйте нецензурної лексики . Мат, навіть не адресований конкретній людині, буде видалятись.
  3. Не оффтопте. Не забувайте, що на вікі існують чат і форум, де Ви можете задати свої питання, обговорити якісь інші, не пов'язані з Warframe, теми або просто поговорити. На всьому іншому просторі просимо перебувати в рамках теми статті / блогу.
  4. НЕ виправляйте чужі профілі без дозволу .
  5. Не спамте запрошеннями в клан або торговими пропозиціями. Для кланів є відповідний розділ на форумі, для торгівлі - Торгівля/Торговий майданчик або форум.

Умови блокування

Тимчасовий бан дається за:

  • Мат (в тому числі завуальований або прикритий зірочками)
  • Образа користувачів
  • Спам
  • За тролінг / провокування конфліктів
  • Розпалювання міжнаціональних конфліктів
  • Злісний оффтоп
  • Ігнорування попереджень адміністратора
  • Торгівлю поза територією Торгової майданчика / набір в клан поза темою Кланів на форумі
  • Множинні безглузді правки / набивання медалей.

При неодноразовому порушенні правил терміни бана можуть бути збільшені аж до на невизначений термін. Також блокування на невизначений термін дається за:

  • Вандалізм, псування статей.
  • Ухилення від блокування (використання декількох облікових записів, щоб навмисно обійти бан).

Див. також