FANDOM

Редагувати
Володіючі розумом перемагали. Вони обернули нашу зброю, наші технології проти нас. Чим розвиненішими ми ставали, тим значнішими були втрати. Війна була б програна, якби ми не знайшли інший шлях. У нашому відчаї ми звернулися до Безодні. Сліпуча ніч, пекельний простір, де наша наука і раціоналізм зазнавали невдачу.

Ми взяли декількох, що повернулися з того місця. Ми збудували оболонку навколо них, провідники їхнього горя. Ми дали їм зброю старих часів. Пістолет і клинок. Новий воїн, новий кодекс поведінки було народжено. Ці колись викидки, ці Тенно стали нашими спасителями. Воїни-боги, вбрані в сталь, які люто б'ють наших ворогів так, що вони не можуть збагнути.

Екскалібур був першим.

- Архіви "Ворфрейм" Орокін

Отримання

Готовий Ворфрейм Екскалібур може бути куплений в магазині за PlatinumIcon uk‍75. Рецепт можна купити за CreditsIcon uk‍{{{1}}}35,000 у магазині, креслення деталей можна отримати після перемоги над босом Плутону, Амбуласом.

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
25,000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15,000
MorphicsIcon uk
1
FerriteIcon uk
1000
RubedoIcon uk
300
AlloyPlateIcon uk
150
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15,000
ControlModuleLarge uk
1
MorphicsIcon uk
1
SalvageIcon uk
500
PlastidsIcon uk
220

Примітки

  • Екскалібур названий на честь легендарного меча короля Артура, альтернативні шоломи названі на честь різноманітних об'єктів, згаданих у легенді:
  • Дешевше купити цей Ворфрейм, ніж провести миттєву збірку усіх деталей.
  • Є єдиним Ворфреймом, який має 6 альтернативних шоломів, один з яких - ексклюзивний.
  • Прототипом для даного ворфрейма послужив костюм головного героя гри Dark Sector Хайдена Тенно. Також напис на його правому плечі Екскалібура розшифровується як це ім'я.
  • Екскалібур один з двох ворфреймов, чий слот аури не має полярності.
  • Всі катани, довгі мечі і парні мечі одержують 10% бонус швидкості та ушкодженню в руках Екскалібура.