FANDOM

Редагувати

Володіючі розумом перемагали. Вони обернули нашу зброю, наші технології проти нас. Чим розвиненішими ми ставали, тим значнішими були втрати. Війна була б програна, якби ми не знайшли інший шлях. У нашому відчаї ми звернулися до Безодні. Сліпуча ніч, пекельний простір, де наша наука і раціоналізм зазнавали невдачу.

Ми взяли декількох, що повернулися з того місця. Ми збудували оболонку навколо них, провідники їхнього горя. Ми дали їм зброю старих часів. Пістолет і клинок. Новий воїн, новий кодекс поведінки було народжено. Ці колись викидки, ці Тенно стали нашими спасителями. Воїни-боги, вбрані в сталь, які люто б'ють наших ворогів так, що вони не можуть збагнути.

Екскалібур був першим.

- Архіви "Ворфрейм" Орокін

Отримання

Готовий Ворфрейм Екскалібур може бути куплений в магазині за PlatinumIcon uk‍75. Рецепт можна купити за CreditsIcon uk‍{{{1}}}35,000 у магазині, креслення деталей можна отримати після перемоги над босом Плутону, Амбуласом.

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
25,000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15,000
MorphicsIcon uk
1
FerriteIcon uk
1000
RubedoIcon uk
300
AlloyPlateIcon uk
150
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15,000
ControlModuleLarge uk
1
MorphicsIcon uk
1
SalvageIcon uk
500
PlastidsIcon uk
220

Примітки

  • Екскалібур названий на честь легендарного меча короля Артура, альтернативні шоломи названі на честь різноманітних об'єктів, згаданих у легенді:
  • Дешевше купити цей Ворфрейм, ніж провести миттєву збірку усіх деталей.
  • Є єдиним Ворфреймом, який має 6 альтернативних шоломів, один з яких - ексклюзивний.
  • Прототипом для даного ворфрейма послужив костюм головного героя гри Dark Sector Хайдена Тенно. Також напис на його правому плечі Екскалібура розшифровується як це ім'я.
  • Екскалібур один з двох ворфреймов, чий слот аури не має полярності.
  • Всі катани, довгі мечі і парні мечі одержують 10% бонус швидкості та ушкодженню в руках Екскалібура.

Редагувати

“Екскалібур Прайм є втіленням мобільності та сили. Має ті ж можливості, що і Екскалібур, але має унікальні слоти полярностей для більш розширених можливостей.”
— Опис у грі

Ескалібур Прайм - це Ворфрейм, якого можна було отримати до 1 листопада 2013 року, купивши статус Засновника.

У порівнянні зі звичайним, Екскалібуром, він має додатковий слот полярності Madurai Pol, ауру полярністю Madurai Pol, а також на 25 одиниць більше броні.

При покупці Ворфрейм містився у власний слот і вже мав OrokinReactorIcon uk Реактор Орокін.

Примітки

  • Подібно іншим Прайм, здатний активувати Кулі смерті в Вежах Орокін, які відновлюють 250 одиниць енергії всім Ворфреймам поруч.
  • Екскалібур Прайм є перший Прайм-Ворфрейм в грі.
  • Існує статуя Екскалібура Прайм всередині Руїн Орокін.
  • У порівнянні з більш пізніми Прайм Ворфреймами, Екскалібур Прайм має найменшу косметичну різницю в порівнянні з його звичайною версією, суттєвим доповнення дизайну Прайм версії є Ключ порожнечі у формі емблеми на шоломі і золотими лезами уздовж передпліччя.
  • Коли він був введений, була широко поширена думка, що Екскалібур Прайм мав більш високу швидкість перезарядки щитів в порівнянні з не Прайм версією.
    • Хоча існування цієї ознаки не може бути ні підтверджена, але і не спростована, Екскалібур Прайм в цей час не володіє такою ознакою.
  • Екскалібур Прайм використовує ефірну Скану Прайм зі своїми здібностями, не Прайм версія -звичайну ефірну Скану.

Редагувати

З тіні тривалої ночі виникає новий Екскалібур.

Екскалібур-умбра - мобільний ворфрейм, що має в своєму арсеналі як атакуючі, так і приголомшуючі здібності, що дозволяє йому пристосовуватися до практично будь-якої ситуації. У порівнянні зі звичайною версією ворфрейма, Екскалібур-умбра має три слота полярності Умбра, ауру полярністю Мадурай, на 75 одиниць більше броні і 50 од. більше енергії.

Отримання

Екскалібур-умбра створюється гравцями в ході проходження квесту Жертва.

Примітки

  • Є єдиним ворфреймом в грі з попередньо встановленими полярностями Умбра.
  • Є єдиним ворфреймом, який створюється повністю готовим при використанні креслення.
  • Є єдиним ворфреймом, який має ІІ спектра під час перенесення.
  • З огляду на те, що Екскалібур-умбра створюється за 10 секунд (можна створити миттєво за 0 платини) по ходу квесту Жертва, він є самим швидко створюються ворфреймом в грі.
  • У комплекті з Екскалібур-умбра йдуть моди для ворфрейма Живучість Умбра, Сталеве Волокно Умбра і Посилення Умбра, а також моди для зброї ближнього бою Больова Точка Жертви і Загартування Жертви.
  • Має власне закликаємо зброю - Величний Клинок Умбрія.
  • На відміну від Екскалібура і Екскалібура Прайм, 2 здатність Екскалібура Умбра знімає опір до втрат з противників фракції Володіють розумом m Володіють Розумом.
  • У зв'язку з цим Екскалібур-умбра виявляється дуже корисним проти тіньового Сталкера.
  • Перший ворфрейм, який неможливо продати, це стосується і його зброї.
  • Полярність Умбрія можна відновити при поляризації.
  • На даний момент є єдиним ворфреймом гілки Умбра.

Редагувати

З тіні довгої ночі з'являється новий Екскалібур.

Екскалібур-умбра-прайм є ексклюзивним ворфреймом для китайської версії.

Примітки

Редагувати

Екскалібур майстерно володіє клинками, що дає йому перевагу при використанні мечів, парних клинків, Нікан і Величного Клинка:

  • + 10% швидкість атаки (складається з модами типу Лють).
  • + 10% шкоди (складається з модами типу Больова точка).

SlashDashModU15 SlashDashIcon
ЕНЕРГІЯ
25
КЛАВІША
1
Стрімкий випад
Проривайся крізь натовпи ворогів, ріжучи їх Величним Клинком.
Сила:150 / 225 / 400 / 500 Slash bIcon uk
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Екскалібур прорізає шлях довжиною 6/8/10/12 метрів, рухаючись від ворога до ворога, завдаючи 100/125/200/250 Slash bIcon uk шкоди і збільшуючи комбо-лічильник на 1 за кожного покаліченого ворога.
    • Відстань ривка можна збільшити модами на радіус.
  • Вороги, які вижили після такої атаки відкриті для добиваючого удару.
  • Екскалібур рухається в напрямку прицілу, що дозволяє забиратися на високі і важкодоступні місця.
  • Поки активна здатність величний клинок, Екскалібур створює енергетичні хвилі при кожному ударі Стрімкого випаду.
  • Під час ривка Екскалібур отримує часткову невразливість
    • невразливість поширюється тільки на здоров'я
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Дозволяє пройти через лазерний бар'єр.
  • Дозволяє швидко переміщатися і забиратися у важкодоступні місця.

RadialBlindMod RadialBlindIcon
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Сліпучий спалах
Випромінює яскравий спалах світла, засліплюючи всіх ворогів в невеликому радіусі на кілька секунд.
Сила:N/A
Тривалість:7 / 10 / 12 / 15 секунд
Радіус: -

  • Приголомшує ворогів в радіусі 8/12/15/25 на невеликий час і засліплює їх на 7/10/12/15 секунд.
    • Відстань можна збільшити модами на радіус.
    • Час оглушення можна збільшити модами на тривалість, але тривалість засліплення - можна.
    • приголомшує тільки ворогів в прямої видимості (НЕ засліпить ворогів за стінами, але засліпить ворогів за укриттями).
    • Час оглушення залежить від мети, одних ворогів приголомшує на менший період часу, інших на більший, але в середньому це становить від 3 до 5.5 секунд.
  • Засліплені вороги, якщо їх не зачепити прямим контактом, отримують 400% шкоди від першого удару в ближньому бою (схоже з механікою невидимості Тліна і Локі).
  • Засліплені рукопашні вороги будуть бігти на звуки пострілів.
  • Засліплені стрілецькі вороги будуть стояти на місці або бігти в укриття, можливо, іноді кидаючи гранату в бік джерела звуку пострілів.
  • Камери, будучи осліпленими, деактивує лазери.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування не перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Добре поєднується зі здатністю тиша.
  • За допомогою мода блискуче завершення можна в рази збільшити шкоду 4-ої здатності Екскалібура по противникам, які були заздалегідь засліплені.

RadialHowlMod RadialHowl
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Приголомшливий вий
Випускайте лютий рев, який вразить найближчих ворогів.
Сила:N/A
Тривалість:7 / 10 / 12 / 15 s
Радіус: -

Ворфрейм завиває, випускаючи інтенсивний спалах світла, що вражає ворогів у межах 8/12/15/25 метрів і приголомшує їх на 7/10/12/15 секунд.

    • На тривалість впливає Тривалість здібності.
    • Радіус впливає на Діапазон можливостей.
    • Радіальний вий не впливатиме на ворогів за перешкодами в оточенні, якщо тільки Ескалібур Умбра не має видимості, або якщо противник не знає про Екскалібур Умбра протягом короткого періоду часу.
  • Вороги, уражені здатністю, вражені протягом усього терміну.
    • Боси все ще здатні рухатися, атакувати або використовувати здібності під час впливу цієї здібності.
    • Боси атакують останнього відомого місця гравця і слідуватимуть звуку стрільби.
    • Послідовні викиди скорочують тривалість ефекту здатності на босів.
  • Камери безпеки дезактивують свої лазерні бар'єри на час.
  • Уражені вороги мають дим, що поширюється з їхніх очей або подібної частини тіла для тривалості ефекту.
  • Може використовуватися під час бігу, атаки, блокування, стрибків, ковзання, перегортання вперед, настінного запуску або прилипання до стіни.

  • Максимізація тривалості збільшує тривалість до 45,9 секунд.
    • Зменшує діапазон до 8,5 метрів.
  • Максимізація енергоефективності знижує вартість енергії до 12,5.
    • Зменшує тривалість до 6 секунд.
  • Максимізація діапазону збільшує діапазон до 70 метрів.
    • Не має негативного впливу на цю здатність.
  • Максимізація сили не має позитивного впливу на цю здатність.
    • Збільшує вартість до 77,5 енергії.
    • Зменшує тривалість до 10,88 секунд.

RadialJavelin RadialJavelinIcon
ЕНЕРГІЯ
75
КЛАВІША
3
Променеспис
Запускає списи у ворогів, завдаючи високу шкоду і прибиваючи їх до стін.
Сила:Шкода: 500/650/800/1000 Impact bIcon uk Puncture bIcon uk Slash bIcon uk
Списи: 5/7/10/12
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Атакує 5/7/10/12 ворогів ефірної Сканія в радіусі 15 / 18/22/25 метрів, завдаючи 500/650/800 / 1000 шкоди на одну мету.
    • Атакує лише тих ворогів, які опинилися в полі зору Екскалібура під час активації здатності.
    • Підсумкова шкода буде порівну розділенв між трьома основними типами фізичної шкоди, Impact bIcon uk Puncture bIcon uk Slash bIcon uk.
  • Вороги, які вижили після застосування здатності, будуть тимчасово приголомшені.
  • Звичайна версія Екскалібура використовує анімацію ефірної скани, Екскалібур Прайм використовує анімацію ефірної скани Прайм.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Мод вроджений талант значно прискорить анімацію вміння, що дозволить застосовувати її частіше і ефективніше.

ExaltedBlade ExaltedBladeIcon
ЕНЕРГІЯ
25
КЛАВІША
4
Благородний клинок
Приклич меч чистого світла і колосальної потужності.
Сила:100 / 125 / 200 / 250 Impact bIcon uk Puncture bIcon uk Slash bIcon uk
Тривалість:Енергохвиля: 3 секунди
Осліплення: 6 секунд
Радіус: -

  • Екскалібур використовує свій Благородний Клинок замість екіпірованої зброї. Під час дії здатності гравець не може використовувати свою зброю, тільки що з'явився енергетичний меч. Здатність використовувати вміння не втрачається.
  • Кожен звичайний удар буде наносити 100/125/200/250 базової шкоди в радіусі 2 метра, атака зі стіни 400/500/800/1000 базової шкоди , атаки з розвороту буде наносити 214 / 267.5 / 428/535 базової шкоди і автоматично застосовувати сліпуче світло в радіусі 5 метрів з тривалістю ? /? /? / 6 секунд за половину його вартості, а атаки в стрибку будуть наносити200/250/400/500 базової шкоди + додатково 50 Impact bIcon uk шкоди в радіусі 5 метрів.
    • Базова шкода рівномірно розділена на Impact bIcon uk Puncture bIcon uk Slash bIcon uk шкоду, має 15% шанс і 200% множник критичної шкоди і10% шанс статуса.
  • Енергетична хвиля летить в напрямку прицілу на відстань 40 метрів протягом 3 секунд і завдає 100/125/200/250 шкоди, має шанс спрацьовування статусу 10% .
    • Відстань і швидкість польоту не можна змінити.
    • Шкода розділена на 20% Impact bIcon uk,70% Slash bIcon uk і 10% Puncture bIcon uk.
    • Енергетична хвиля не збільшує комбо-лічильник.
    • Удар хвилі здатний активувати Берсерк і містичний удар.
    • Хвилі ігнорують купол ексімусов і броню Джаггернаут а.
    • Хвилі мають власний шанс і множник критичного удару, а також шанс статус а.
    • Хвилі проходять крізь перешкоди і ворогів, але втрачають силу з відстанню.
  • Поки здатність активна, Екскалібур автоматично блокує всі фронтальні атаки.
  • Блокує тільки атаки, тобто для уникнення перекидання від удару в підлогу важких Грінір або від гака древніх заражених, все одно необхідно використовувати блокування вручну.
  • Блокування також добре поєднується з модами на парирування, наприклад відображення.
    • Якщо в зброї ближнього бою встановлено мод удар життя, то при нанесенні шкоди за допомогою мода відображення ви будете зцілюватися за активної концентрації.
  • Під час перебування в розломі шкоди противникам, які перебувають поза розлом а, наноситься тільки від енергетичних хвиль.
  • Здатність вимагає 25 на активацію і 2.5 енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Так як енергетичні хвилі наносять здебільшого Puncture bIcon uk шкоди, наявність в загоні однієї або декількох аур корозійний викид значно збільшить шкоду, одержувану броньованими супротивниками. При грі проти Грінір і Поневолених високих рівнів рекомендується використовувати цю ауру.
  • Під час використання Величного Клинка Екскалібур блокує всі атаки спереду, однак статусні ефекти шкоди все ще можуть заподіяти їй шкоду. Так як одержуваний шкоди в загальному невеликий, аура омолодження допоможе відновити згодом втрачене здоров'я.
  • Аура енергетичний джерело відключена під час дії здатності, однак може допомогти накопичити максимальну кількість енергії перед її використанням.

Редагувати

Warframe Profile - Екскалібур

Warframe Profile - Екскалібур