FANDOM

For a STUB
Ця сторінка містить спойлери!
Будь ласка, утримайтеся від її прочитання, якщо ви ще не знайомі з вмістом цього контенту!
For a STUB
Ця сторінка не завершена!
Ой! Здається, що щось пішло не так!
Ви можете допомогти нам, доповнивши цю сторінку!

Другий сон - це квест, доданий в оновленні 18. Він є сюжетним продовженням квестів Викрадені мрії і Ната. Це перший кінематографічний квест, розкриває досить велику частину історії всесвіту Вафрейм, Сталкера і походження Тенно.

Проходження

Проходження квесту Другий Сон
(Обережно, в проходженні містяться сюжетні спойлери!)

Другий Сон автоматично стає доступним після завершення квесту Ната, а саме отримання повідомлення від Лотос. Квест може бути активований в секції Квестів Кодексу.

Заставка: Зустріч

Заставка до квесту може бути знайдена в кодексі Другого Сну, перед тим, як розпочато проходження самих місій квесту.

Вона починається зі Сталкера, що йде до платформи, оточеній Володіючими Розумом зі всіх сторін. В її центр увіткнутий меч. Чується безтілесний голос.

"Голос: Хто знищив Орокин? Твій шлях у житті? За ким ти полюєш, Тінь, щоб очистити своє відчай в їх крові?"

""'Сталкер: Тенно!"' "У цей момент Сталкер кидає на платформу відрубану голову Локі.

"Голос: Відрубаєш їх голови - вони виростають знову. Хтось приховав їх сутності, їх натуру, їх серця від тебе."

""'Сталкер: Лотос. ""'Сталкер простягає руку до меча, його огортає невідома енергія, піднімаючи в повітря і убирає в нову броню.

"Голос: Я знаю, де вона приховує серце Тенно. Черево в небі, недоступне мені, але ти зможеш провести мене."

""'Сталкер: Хто?""'

Хунхау: "Я - Хунхау, що Володіє Розумом, руйнівник світів. Твоєю рукою ми оголимо їх серце. Моїм клинком... Ми вирвемо його з гнізда."

Проникнення в архіви Гринир: Umbtiel, Уран.

Мета місії - Шпигунство. Для проходження місії необхідний Арчвінг.

Лотос звертається до Тенно:

"Лотос: Володіючий розумом, Хунхау, знову став сильний і його думки вторглися в мої. Найгірше, що він командує Сталкером, який шукає Резервуар - слабке місце всіх Тенно, місце, що я давно заховала. Я боюся, що Сталкер скоро знайде це місце, не дай цьому статися."

Тенно відправляються на Уран, місію Шпигунства, щоб вкрасти дані Гринир, щодо Хунхау, якого вони випустили, після того, як викопали. Всі 3 бази даних повинні бути успішно спустошені, інакше місія буде провалена.

Перше сховище даних:

Лотос: "Експедиція Гринир знайшла фрагменти Хунхау. Фрагменти його тіла. Кожна частина тіла Хунхау пов'язана з його єдиним розумом. Так він пробрався в мій розум?"

Друге сховище даних:

"Лотос: В цьому сховище даних уже хтось був. Дані пошкоджені, але можливо тут є інформація. Мені потрібен інший зразок даних, щоб поєднати їх."

"Хунхау: Тенно спотворили твої переконання. З любов'ю, я знищу їх і зроблю тебе правильною, знову..."

Третє сховище даних:

"Лотос:" "Це те, що я шукала, я можу розшифрувати повідомлення. Це дивно... воно для... мене. Мені потрібно зв'язатися з відправником. Йди до точки евакуації."

Прибуття на корабель:

"Лотос:" "Хунхау слухає, я буду обережна. Відправник повідомлення, яке ти знайшов, пропонує нам допомогу. Я не довіряю відправнику, але у нас немає інших варіантів."

Знайти фрагмент стража: Trinculo, Уран

Для проходження місії необхідний Арчвінг.

Як тільки Тенно прибуває на місію, з'ясовується, що загадковим помічником виявляється не хто інший, як Алад V.

"Алад V: Привіт Тенно, здивований? Чому? Ти ж знаєш, в будці у мене є вуха. Ці пси навіть не знають, що вони відкопали кістки, але я знаю. Чи повинен я показати тобі це? Не турбуйся, ти можеш довіритися мені..."

Після занурення у воду і знаходження місця аварії корабля Орокин, Алад V не дає підказок, поки Тенно не підлетять зовсім близько до об'єкта. Метою є знайти тунель, завалений каменем. Знищивши камінь Тенно відкривають шлях у велику каверну, з руїнами Стража. На підставі спочиває реліквія стража, яку шукала Лотос.

Після спливання:

"Алад V: Це ті кості, що ти шукаєш, Лотос?"

"Лотос: Так, це вони. Фрагменти мого батька, знищеного Старої Війною. Я можу використовувати їх, щоб побачити його..."

Після дотику до реліквії:

"Лотос: Я бачу Сталкера, більш сильного... Всередині нього - голос Хунхау. Я бачу Резервуар, але відчуваю сумнів, він не знає... якщо тільки не... О ні!"

"Хунхау: Спасибі, дочко. Страх загнав тебе в пастку. Секрет перестав бути секретом. Твої Тенно, їх дотик, я бачу Черево в небі. Моя Тінь знайде шлях."

Алад V радить гравцеві поквапитися назад. Місія завершується після досягнення точки евакуації.

Повернення на корабель:

"Алад V: Скажи мені, Лотос, що таке Резервуар? Якась прихована слабкість Тенно? "

"Лотос: Прощай, Алад. Ти отримав свою нагороду, далі ми впораємося."

"Алад V: Я так не думаю! Я тут, щоб захищати мої інвестиції. Якщо ця штука знищить Тенно, на що тоді пішли всі мої інвестиції? Отже, де він?"

Слідувати за Сталкером: Neso, Нептун

Наступна місія відбувається на Заставі Корпусу, Neso, Нептун.

Прибуття на місію:

"Лотос: Коли ти торкнувся фрагмента Хунхау, він побачив шлях до Резервуару, що проходить тут. Один він не зможе досягти його, для цього йому потрібен Сталкер, щоб зробити все це за нього."

Досягнувши маркер мети, гравець виявляється в кімнаті порталу Орокин.

"Алад V: Ворота Безодні? Ці штуки завжди залишалися загадкою для мене."

При вході туди, Сталкер зникає, а портал руйнується.

"Алад V: Ти кмітливий, Тенно і зможеш здогадатися, як відкрити це знову, чи не правда?"

"Хунхау: Ця голка проткне небо, Ната, знайдемо ми серце Тенно всередині? Ці ляльки не зупинять мене. Я не обмежуюсь одним видом атаки..."

Конкуліст Вартою несподівано з'являється, як міні-боса. Він адаптується до втрати, тому потрібно постійно міняти зброю і здібності.

"Алад V: Вражає! Ці воїни Володіють Розумом адаптуються до втрати. Я б хотів розкрити одного і побачити, що робить їх такими!"

"Лотос: Він отримав опір втрат! Спробуй що-небудь нове."

Здобувши перемогу, Тенно бачать розташування ключа Безды, який Сталкер використовував для порталу.

"Лотос: Неймовірно. Сталкер створив ключі Безодні! Використовуй ось цей, щоб відкрити портал до прибуття додаткових воїнів Володіють Розумом. Безодня - отрута для них."

За допомогою цього ключа, портал знову відкривають і Лотос велить гравцеві піти в портал.

Лотос: "Переступи поріг, іди, Володіють Розумом не зможуть пройти!"

Прибуття на іншу сторону:

"Алад V: Мені вивертає шлунок. Давай подивимося, де ти опинився. Знайди навігаційну консоль."

Кімната з консоллю і панорамним вікном на Місяць:

"Алад V: Солодка видобуток, Місяць існує? Вона... вона весь час була у Безодні? Я знав, що Лотос сильна, але це... Вона стерла історію! Ми думали, вона була знищена, все це час. Матуся, Лотос, з тебе вийшов чудовий лиходій!"

"Хунхау: І резервуар з нею, дуже хитро, Ната. Тінь, твій шлях визначений."

Як тільки консоль активована, Лотос засікає Сталкера, відлітає на кораблі, направленому в бік Місяця.

"Лотос: Ми повинні зробити все можливе для його збереження. Це єдиний шлях зберегти сили Тенно."

"Алад V: Знайшов резервуар? Я хочу задати питання, настільки ж неприємний, як і наше спільне минуле, я бачив усередині Тенно, і це якась нісенітниця. Неужеди Резервуар приховує якийсь великий обман?"

"Лотос: Все зроблене мною було для того, щоб захистити їх."

Алад V припускає, що Вежі Орокин використовуються для того, щоб ховати розташування Місяця в Безодні і пропонує її відключити, щоб вийти на зв'язок з Ордисом і він зміг їх забрати.

"Алад V: Ось так, Тенно, выруби енергосистему, щоб твій глашатай, Ордис, міг засікти твоє місце в Безодні."

"Хунхау: Продовжуй говорити, Орокин, названий Аладом V, тиша прийде за тобою."

Гравці повинні знайти позначену консоль і зламати її, роблячи видимим розташування 4 висувних панелей в кімнаті з генераторами блискавок. Ці чотири панелі відкриють сині судини які повинні бути знищені, однак захищені електричними арками, деактивирующимися по мірі знищення попередніх судин. Як тільки всі 4 судини знищені, зв'язок відновиться і Ордис зв'яжеться з гравцем, вказуючи їм точку евакуації.

"Лотос: Ти зробив це, маскування Безодні руйнується."

"Ордис: Оператор? Як вам вдалося зв'язатися зі мною? Не хвилюйтеся. Ордис вже в дорозі!"

Повернення на корабель:

"Ордис: Місяць. Чомусь Ордис пам'ятає своє останнє відвідування цього місця. Стурбованість через Оператора досягла критичних рівнів."

"Алад V: Очікування вбиває мене! Лотос, ти зобов'язана присвятити нас у свої секр - Гей, не вимикай мене!"

"Лотос: Всередині Місяця зберігається Резервуар, секрет твоєї сили Тенно. Але цей секрет небезпечний, він довів Сталкера до божевілля. Прости мене за обман, я лише намагалася захистити тебе від подібної долі."

Захистити місяць, Grimaldi, Земля

Прибувши на Місяць, Тенно отримують завдання зупинити Сталкера, перш ніж той досягне Кімнати Управління, яка може створити колапс безодні, знищує місяць, Резервуар і Тенно разом з ними. Однак, перш ніж Тенно досягають цієї кімнати, Сталкер ініціює колапс, який змушує тіньові версії Заражених з'явитися скрізь в комплексі. Лотос вирішує витягнути Місяць з Безодні в нормальний космос і запобігти тим самим її знищення, просячи Тенно переорієнтувати місяць активацією компасів безодні.

"Лотос: Сталкер рухається до кімнаті управління Безоднею. Выследите."

"Хунхау: Знищ Безодню, Тінь. Дозволь моїм Фрагментів атакувати. Серця Тенно б'ються в останній раз."

"Лотос: Ні, якщо Безодня буде знищена, то з нею і Резервуар теж, а з ним исчезнешь ти і залишилися Тенно. Доберися до Кімнати Управління Безоднею і зупини Сталкера."

Деякий час потому.

""'Сталкер: Справу зроблено.""'

"Хунхау: Скоро Місяць буде розчавлена під вагою Безодні. Небо стане таким, яким повинно бути."

"Алад V: Руйнування Безодні? О, ні, було б так шкода втратити Місяць майже відразу ж після її виявлення. Конечто ж, ти могла б просто поставити її на належне місце, не так, Лотос?"

"Лотос: Мені не хотілося цього робити, але руйнування неминуче, якщо ми хочемо зберегти Резервуар - потрібно витягнути Місяць з Безодні. Допоможи мені знищити Компаси Безодні для переорієнтації Місяця."

Дійшовши до Кімнати Управління гравці спочатку зламують консоль в центрі, потім перевантажують 3 компаса безодні, використовуючи енергію своїх щитів (34%, 67% і 100% відповідно). Злом консолі закликає Тіньового Сталкера, поліпшену версію звичайного, з новою зброєю і здібностями. У даний момент вбити його не можна, так що просто ламайте компаси. (При тривалому використанні ефекту корозії вбити Тіньового Сталкера можливо, але потім він з'являється знову)

Як тільки робота всіх трьох порушена:

"Хунхау: Тобі не зупинити неминуче."

"Лотос: Компаси безодні знищені знищені, залишився останній крок. Доберися до Маятника, швидше".

"Алад V: Що це було?"

"Хунхау: Орокин, звуки, що видаються тобою, припиняться зараз і назавжди."

"Алад V: Ой-Ой, Хунхау знайшов мене. Вибачте, я не можу залишатися тут і дивитися на те, як все закінчиться, мені треба рятувати свою шкуру. Не забудь про нашу угоду, Лотос!"

Діставшись до Маятника, який є пристроєм, що підтримують знаходження Місяця в безодні, гравець побачить чотири стовпи, і для відключення кожного Тенно повинні змусити Охороняє Око атакувати слабкі місця. Варто бути акуратним, після кожного знищеного стовпа Око випускає гранати в усі сторони, або створює стягуючий вихор енергії, що завдає серйозної шкоди.

Під час прямування на евакуацію можна почути голоси чоловіка, якого звати Баллас і жінки - Маргуліс, які розмовляють на тему проблеми, що включає ""дияволів":" "(Б) : ...те, що їм потрібно, Маргуліс, так це бути знищеними! Вони дияволи з того пекла, вже не люди."

"(М): Ні, Баллас, досить знищень.Ми можемо їх зцілити.Можливо вони були послані заради нашого спасіння."

"(Б): Як ти можеш захищати Цих дияволів,Маргуліс,після того, що вони зробили з тобою?!"

"(М): Любов дивиться не очима, а розумом.Вони більше нікому не зашкодять, мені просто потрібно більше часу."

"(Б): Тихіше, моя нещасна любов.Я не можу захистити тебе.Завтра, поставши перед сімома, ти повинна відректися..."

Коли Місяць повертається на орбіту, самотній Батталист може бути зустрінутий перед евакуацією, але битися з ним не обов'язково.

Повернення на корабель:

"Лотос: Місяць повернулася в звичайний космос, але Резервуар вразливий, як ніколи. Хунхау вишле своїх бійців, а Сталкер все ще полює за тобою. Вперед."

Зберегти Резервуар: Тихо, Земля

"'[ОБЕРЕЖНО, СЕРЙОЗНІ СПОЙЛЕРИ]"'

Місію можна пройти тільки поодинці. Тенно знову знаходиться на Місяці.

"Лотос: Ми врятували Місяць від руйнування Безодні, однак Хунхау тепер може атакувати Резервуар безпосередньо. Він не повинен дістатися до священного місця."

Хунхау пропонує Лотос повернутися, щоб знову стати Натою. Періодично, фоном чуються голоси Маргуліс і когось ще.

Починається заставка. Ваш Варфрейм підходить до кокону, під струменями води. Той розкривається, оголюючи центральну капсулу. Всередині знаходиться людина в костюмі, закрывающем все тіло. Він падає з капсули. Екран почне мерехтіти, потім темніє, чути жіночий голос.

"Сон... "*удар серця* "не те, що ти..." *удар серця* " але те, ким ти хочеш бути."

Коли екран знову загоряється, людина в костюмі повзе до Варфрейму, який вимкнений. Він включає його, з допомогою енергії виходить з долоні. Той повільно піднімається, підхоплюючи людини на руки. З'являється Сталкер, направляючий меч на Варфрейма і людини, але тут же його опускає. Чується голос Хунхау:

"Хунхау: Ти вагаєшся, Тінь, але згадай свій розпач. Це твій єдиний шанс покінчити з цим."

Сталкер дивиться на свою руку, неквапливо обертаючи її. Чоловік на руках Варфрейма повторює його дії.

"Хунхау: Твоя ненависть занадто слабка, Тінь. Моя ж сильна, фрагменти мене закінчать це."

Гравцеві потрібно донести людини до точки евакуації, будучи переслідуваним бойовими дрона Володіють Розумом. Мобільність різко зменшена, в тому числі відсутній весь паркур(спринт, стрибки тощо). Також зникає можливість використовувати вміння або зброю, однак переносимий людина може використовувати промінь енергії, щоб стримувати Вартою (Використовується на ліву кнопку миші).

"Лотос: Тенно... Оператор, ти прокинувся, але зараз вразливий як ніколи. Повертайся на корабель прямо зараз."

Повернувшись на Лисет, ваш Варфрейм все ще буде нести людини з Резервуара і повинен пройти до нової двері (за арсеналом).

"Лотос: Не знаю скільки часу є у тебе. Спустися до центру станції, де ви знайдете Тілесну Зв'язок."

Вона відкриється, щоб показати ще одне місце, схоже на кокон, в якому була людина з Резервуара. Однак Сталкер знову опиняється на шляху Варфрейма.

"Лотос: Як? Сталкер? Пройди його, пройди до зв'язку."

Після ще однієї заставки, з'являється Лотос і відносить впав людини до Зв'язку. Вона знімає шолом і гравець бачить молоде обличчя. Дається можливість кастомізації цього людини(потім її можна повторювати нескінченну кількість разів) і Лотос говорить, що він або вона - це ви. Після, вона починає ставити питання Тенно, щоб дізнатися, як багато він(а) пам'ятає. Вислухавши відповіді, Лотос розповідає, що Маргуліс, допомогла їй врятувати Тенно. Вони були дітьми, на кораблі, що застряг в Безодні. Весь дорослий екіпаж загинув, а діти змінилися, отримавши здібності Безодні, однак ніхто не міг їх контролювати. Всі відвернулися від сиріт і хотіли їх знищити. Крім Маргуліс. Вона вірила, що у цих дітей є шанс. Ті постійно калічили її, осліпили, але навіть тоді вона не відвернулася від них. Потім, Маргуліс занурила дітей капсули, сховавши від Орокин, бажаючих їх смерті. Лотос пояснює, що Маргуліс була убита, а її ідеї та напрацювання увійшли в "'Перенесення"'. Це спосіб спрямувати енергію Безодні Тенно на носії, здатні сприйняти її міць(Варфреймы). Процес переносу був схожий на справжнє пробудження з капсул, однак це були лише мрії - другий сон. Варфреймы шанували кодекс, вони поклялися не зловживати своїми силами. Таким чином, вони стали Тенно. Прислугою Орокин, але пов'язаної честю. По мірі зростання числа Тенно вони заснували Великі Школи.

Лотос дає можливість вибрати одну з 5 шкіл Фокуса, що базуються на різних способах знищення ворогів( Зенурик, Вазарин Унайру, Нарамон і Мадурай). Гравець вибирає одну з них і отримує лінзу обраної школи. Це завершує квест і Ордис відправляє листа, висловлюючи полегшення з приводу того, що Оператор живий і доставляє Осколок Війни, а також сигил Шрам.

Додатково

  • Другий Сон вперше був згаданий Ордісом після оновлення 14, коли йому додали репліку, ""Do not lift the Veil. Do not open the door. Do not split the Dream", "помилково переведену як ""Не піднімай завісу. Не відкривай двері. Не руйнуй мрію"."
Показати

Приховати

    • Потім, під час квесту Ната, самої Лотос було сказано, що
Показати

Приховати

Шаблон:Таблиця Квестів