FANDOM

Warframe all

Ворфрейми - це екзоскелети, які використовуються расою тенно у всесвіті Warframe. Екзоскелет, крім відновлювального енергетичного щита, дає власнику можливість використовувати такі спеціальні можливості: прискорення руху, невидимість, владу над стихіями й багато іншого.
Основні параметри ворфрейма - здоров'я, енергія, щит, броня.

Опис

За аналогією з іншими MMO, ворфрейм являє собою "клас" ігрового персонажа: є ворфрейми зі спеціалізoваністю на допомогу напарникам, тобто з можливістю накладання "бафів", інші спеціалізуються на нанесенні максимальних ушкоджень ворогам і т.п.

На початку навчання пропонуються на вибір такі ворфрейми: Екскалібур, Вольт і Мег. Надалі гравець може отримати решту ворфреймів шляхом їх складання за кресленням, придбаному в крамниці за кредити, або безпосередньо купуючи їх там же за платину. Збірка ворфрейма за кресленням є комплексним процесом, який передбачає наявність певних елементів, частина яких, у свою чергу, теж створюються за певними кресленнями, одержуваних гравцем під час виконання місій, в основному - після вбивства босів. Ворфрейм, що купується за платину, оснащений реактором Орокін, а також адаптером Ексілус і відразу готовий до використання.

-

Кожен ворфрейм має свої власні унікальні здібності, які можна активувати лише при певному запасі енергії. Ці здібності розділяються на чотири класи:

Перший клас

Ці здібності зазвичай коштують 25 енергії. Вони можуть бути часто використовувані, але завдають слабшої шкоди та / або вимагають різних ситуацій / тактики для ефективного використання. Приміром, атака ряду ворогів (Розсікаючий Ривок ворфрейма Екскалібур) або смертельно небезпечна атака одного-двох ворогів (Сюрікени ворфрейма Еш). Здібності цього класу доступні з 0 рівня ворфрейма, а підвищення їхнього рангу і ефективності відбувається при досягненні 7, 14 і 18 рівнів.

Другий клас

Ці здібності зазвичай коштують 50 енергії. Вони можуть бути використані для значної зміни ситуації на полі бою (Бойовий Клич ворфрейма Валькірія), або можуть завдати смертельні ушкодження невеликій групі ворогів (Поляризація Щита ворфрейма Мег). Здібності цього класу стають доступні з 3 рівня ворфрейма, а підвищення їхньої рангу й ефективності відбувається при досягненні 12, 22 і 27 рівнів.

Третій клас

Ці здібності зазвичай коштують 75 енергії. При вмілому використанні в потрібний момент ці здібності не поступаються в ефективності четвертим здібностям ворфреймів. Ці здібності можуть істотно вплинути на бій, але вимагають правильного тактичне використання в потрібний момент. Наприклад, створити область, в якій ворогам постійно завдається шкода (Вогненний Вибух ворфрейма Ембер), заповнити щити своїх соратників (Електричний Щит ворфрейма Вольт) або створити крижану сферу, здатну захистити тенно і обьекти (Снігова Сфера ворфрейма Фрост). Здібності цього класу стають доступні з 5 рівня ворфрейма, а підвищення їхнього рангу і ефективності відбувається при досягненні 16, 24 і 28 рівнів.

Четвертий клас

Ці здібності зазвичай коштують 100 енергії. Часто називаються "ультимативними", "фінальними" здібностями ворфреймів. Вони надають широкий вибір переваг для себе і команди. Четвертий клас здібностей здатний задати смертельної шкоди ворогам, дарувати зниження шкоди дружнім тенно або завдати інших змін, що здатні повернути бій на користь тенно. Здібності цього класу стають доступні з 10 рівня ворфрейма, а підвищення їхнього рангу і ефективності відбувається при досягненні 20, 25 і 30 рівнів.

Модифікації здібностей

Всі здібності ворфреймів мають чотири характеристики, які здатні піддаватися посиленню:

  • Тривалість дії здібностей
  • Енергоефективність здібностей
  • Дальність дії здібностей
  • Сила здібностей

При правильному поєднанні модів і спорядження можна отримати найбільш ефективний варіант.

Ворфреймам доступна часткова зміна зовнішнього вигляду, шляхом перефарбовування, приєднання додаткових елементів, зміни анімації бездіяльності. Для кожного ворфрейма на даний момент часу можна купити екіпірування, таку як шоломи, набори броні, сандал. Містичні шоломи можуть збільшувати якусь характеристику персонажа, коштом іншої. Інші предмети екіпіровки не впливають на характеристики ворфреймів.

Набори анімацій

Набори анімації визначають положення тіла ворфрейма і анімацію під час бездіяльності. Усього доступно 3 набори анімації: стандартний, ставний і перевірений. Типово у всіх ворфреймів стоїть стандартний набір анімації.