FANDOM

For a STUB
Ця сторінка містить спойлери!
Будь ласка, утримайтеся від її прочитання, якщо ви ще не знайомі з вмістом цього контенту!
For a STUB
Ця сторінка не завершена!
Ой! Здається, що щось пішло не так!
Ви можете допомогти нам, доповнивши цю сторінку!
Sentients

Ексалібур перед армією Конкуліст та Батталіст у трейлері 'Могила Володіючих Розумом'.

“Володіючі розумом перемогли. Вони обернули нашу зброю, наші технології проти нас. Чим прогресивнішими ми стаємо, тим більше втрачаємо.”
— Орокін, Архів 'Варфрейму' (Кодекс Екскалібура)
Не плутайте з Компаньйонами.

Володіючі Розумом - це раса штучного інтелекту з Системи Тау, які були головними ворогами Орокін під час Старої Війни. Спочатку їх вважали інопланетною расою (в той час як Орокін, Гриннір, Корпус та Тенно вважалися людьми чи гуманоїдними різновидами родом з Землі), скановані спогади проведеня Цифалон Симарісом показали, що вони були створені як дрони терраформування для Системи Тау. Для цієї місії, та проти побоювання деяким Виконавцям Орокін, вони були наділені високою адаптацією та стійкістю. Завдяки своїм вродженим здібностям вони виявилися грізною загрозою для імперії Орокін.

Історія

Sentient wreckage on Gaia Earth.

Володіючі Розумом прибувають на землю, як показано у Ната квесті

Скановані спогади Солдата з Детроном показують, що Володіючі Розумом були машинами, розробленими для терраформування Системи Тау. Орокін виготовили їх із здатністю адаптовуватися до будь-яких пошкоджень, а також здатністю відновлюватися з пошкоджених частин. Проте у них також був закладений дефект, який мав їх зруйнувати при контакті з Порожнечею.

Згодом, після прибуття машин в систему Тау, в них зародилася свідомість. Вони навіть почали розрізняти себе за статевими ознаками. Також у них з'явився лідер, який назвав себе Хунхау, а машини отримали назву "Володіючі Розумом". Відчуття, які вони також отримали в Порожнечі допомогли їм прийти до висновку, що їхні творці спаплюжать Систему Тау, таким же чином, як вони спаплюжили Землю. Керуючись цим поривом, вони повернулися у Сонячну Систему та почали війну з Орокін. Їхня здатність адаптовуватися перевершувала найвитонченіші технології Орокін. Поступово Володіючі Розумом отримали потужну протидію над найнебезпечнішою зброєю Орокін. У відчаї, Орокін кинули у бій давно забутих - тих хто вижили у інциденті на кораблі Заріман Десять-Нуль, яких Порожнеча обдарувала надзвичайними здібностями. З допомогою Тенно, Орокін почали перемагати у війні.

Hunhow face

Стародавнє тіло Хунхау, знищене та поховане у глибинах океанів Урану

Проте, Баллас зрадив Орокін. Він мститься за смерть своєї коханої Маргуліс. Використовуючи інформацію надану Балласом, Хунхау відправив свою дочку Нату, кротом, під виглядом людини, служити у Сонячній Системі. Вона мала б знищити імперію зсередини та винищити Тенно.

Ната виконала завдання Хунгау очистити Орокін, але не змогла себе змусити вбити Тенно. Натомість, Ната обрала усиновити їх як власних дітей, як вчинила її людська попередниця, Маргуліс. Вона сховала Резервуар, єдина слабкість Тенно, у Порожнечі, оберігаючи його від Володіючих Розумом. Відкидаючи свою власну особистість, Ната обрала собі за ім'я улюбленої квітки Маргуліс, Лотос, та стала оберігати Тенно.

Незважаючи на те, що більшість сил Володіючих Розумом були виведені у те, що зараз називають Старою війною. Скляні Уламки, знайдені під час Дозору Сайї, розповідають про одного великого Володіючого, який зумів приземлитися на Землю. Ця могутня істота винищала усе, окрім одного з міст і веж - вежі Унум. Оборона башти міцно трималася за допомогою своїх людей і Гари, яка залишилася, щоб допомогти захистити башту, в той час як інші Тенно були розділені. Володіючий, який взяв в облогу вежу Унума з настанням сутінків, відступив близько ранку. Гара шукатиме місце відпочинку Володіючого вдень, оскільки Унум заборонили їй боротися з ворогом, коли він був на висоті своєї влади. Щоб допомогти пошуку Гари, Унум подарували їй, та своїм послідовникам, витончену Куву, доручивши їм згодувати ресурс місцевій дикій природі, зв'язавши їхні свідомістю з власною і дозволивши Унуму виявити притулок Володіючого, коли тварини блукали.

Однак план Унум мав неочікуваний наслідок. Володіючий зміг упіймати одну з тварин для вивчення. Виявилося, що Кува може відновити втрачену можливість Володіючих до відновлення. Окрилений надією відродження, він посилив свої нічні атаки. Коли Володіючий штурмував вежу, Гара вирішила стати лицем до лиця із загрозою, взявши із собою бомбу у своєму ядрі. У той момент, коли Гара отримала смертельні рани, Володіючий наблизився до неї. Бомба здетонувала, зруйнувавши його та загрозу для Унум раз та назавжди.

У результаті цієї вирішальної, епічної битви, скам'янілі кораблі Володіючого, розкидані по усій території Рівнин Ейдолона. Темна сила істоти і досі присутня в землі, особливо в ночі, коли вода сильно намагнічуюється.

Сотні років потому, Гриннірські вчені випадково оживляють останки Хунхау, який одразу ж почав збирати армію для нового вторгнення Володіючих Розумом в Сонячну Систему, щоб остаточно знищити своїх ворогів.

Вороги

Володіючі Розумом - дуже небезпечні противники. Здебільшого через те, що наносять великих пошкоджень, а також можуть адаптовуватися до тих типів пошкоджень, яких завдає Тенно. У даний момент, самі Володіючі Розумом не з'являються у якості противників (за винятком - розуму Хунхау під час квесту Гімн Октавії), тільки на Луа з'являються їхні дрони.

Scout
Основна стаття: Спостерігач

Спостерігач - це дрон з фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом, нейтральний супротивник, який може з'являтися у будь-якому завданні на планетах Уран або Місяці Орокін. Якщо гравець відсканує Спостерігача, то розпочнеться квест Ната, в ході його Спостерігач зустрінеться ще 2 рази. На Місяці Орокін після виявлення, відлітає та викликає Володіючих Розумом.
Не атакує, але якщо помітить Тенно або отримає пошкодження, то зникає та призиває Батталіста та Конкуліста.

SentientTrooper
Основна стаття: Батталіст

Батталіст - це бойовий дрон фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом, який з'являтися на локації Місяць Орокін, якщо Спостерігач вас замітить або отримає пошкодження.

SentientMeleeTrooper
Основна стаття: Конкуліст

Конкуліст - це бойовий дрон фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом, який з'являтися на локації Місяць Орокін, якщо Спостерігач вас замітить або отримає пошкодження. Спеціалізується на ближньому бої.

MimicSentient
Основна стаття: Мімік

Мімік - це бойовий дрон фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом, який з'являється виключно на локації Місяць Орокін, під час проходження квеста Жертва. Спеціалізується на атаках дальньої дії. Вміє імітувати різноманітні об'єкти, наприклад коробки, контейнери, ресурси або навіть шматок текстур. На карті Мімік не відображається до тих пір, поки не скине з себе маскування.

Eidolon Vomvalista
Основна стаття: Вомваліст

Вомваліст - це примарне істота фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом. З'являється тільки вночі на Рівнинах Ейдолона. Має дві форми: фізичну та примарну, яку вони приймають, отримавши багато пошкоджень.

Teralyst
Основна стаття: Тераліст

Тералісти Ейдолону - це гігантські примарні створіння фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом, яких можна знайти на Рівнинах Ейдолону вночі. Вони - залишки армії Володіючих, яких перемогли Тенно під час Старої Війни, які тепер блукають рівнинами вічно шукаючи свої загублені компоненти. Однак, вони і досі лишилися створіннями, озброєними могутніми атаками та майже непроникним захистом, також залишаючись ворожими як до Тенно так і до Гриннір.

TeralystBig
Основна стаття: Гантуліст

Гантуліст - це величезне примарне створіння фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом, як можна зустріти Рівниниах Ейдолону вночі. Набагато більший за схожого Тераліста Ейдолону; має іншу праву кінцівку, у вигляді витягнутої брили, а його масивна вага створює ударну хвилю з кожним його кроком.

Вони - залишки армії Володіючих, яких перемогли Тенно під час Старої Війни, які тепер блукають рівнинами вічно шукаючи свої загублені компоненти. Однак, вони і досі лишилися створіннями, озброєними могутніми атаками та майже непроникним захистом, також залишаючись ворожими як до Тенно так і до Гриннір.

TeralystRain
Основна стаття: Гідроліст

Гідроліст - це примарний титан фракції SentientFactionIcon bВолодіючі Розумом. Це міфічне створіння рідкісне явище на Рівнинах Ейдолону вночі, які з'являються тільки у випадках ритуального виклику.

Примітки