FANDOM

ExaltedBlade ExaltedBladeIcon
ЕНЕРГІЯ
25
КЛАВІША
4
Благородний клинок
Приклич меч чистого світла і колосальної потужності.
Сила:100 / 125 / 200 / 250 Impact bIcon uk Puncture bIcon uk Slash bIcon uk
Тривалість:Енергохвиля: 3 секунди
Осліплення: 6 секунд
Радіус: -

  • Екскалібур використовує свій Благородний Клинок замість екіпірованої зброї. Під час дії здатності гравець не може використовувати свою зброю, тільки що з'явився енергетичний меч. Здатність використовувати вміння не втрачається.
  • Кожен звичайний удар буде наносити 100/125/200/250 базової шкоди в радіусі 2 метра, атака зі стіни 400/500/800/1000 базової шкоди , атаки з розвороту буде наносити 214 / 267.5 / 428/535 базової шкоди і автоматично застосовувати сліпуче світло в радіусі 5 метрів з тривалістю ? /? /? / 6 секунд за половину його вартості, а атаки в стрибку будуть наносити200/250/400/500 базової шкоди + додатково 50 Impact bIcon uk шкоди в радіусі 5 метрів.
    • Базова шкода рівномірно розділена на Impact bIcon uk Puncture bIcon uk Slash bIcon uk шкоду, має 15% шанс і 200% множник критичної шкоди і10% шанс статуса.
  • Енергетична хвиля летить в напрямку прицілу на відстань 40 метрів протягом 3 секунд і завдає 100/125/200/250 шкоди, має шанс спрацьовування статусу 10% .
    • Відстань і швидкість польоту не можна змінити.
    • Шкода розділена на 20% Impact bIcon uk,70% Slash bIcon uk і 10% Puncture bIcon uk.
    • Енергетична хвиля не збільшує комбо-лічильник.
    • Удар хвилі здатний активувати Берсерк і містичний удар.
    • Хвилі ігнорують купол ексімусов і броню Джаггернаут а.
    • Хвилі мають власний шанс і множник критичного удару, а також шанс статус а.
    • Хвилі проходять крізь перешкоди і ворогів, але втрачають силу з відстанню.
  • Поки здатність активна, Екскалібур автоматично блокує всі фронтальні атаки.
  • Блокує тільки атаки, тобто для уникнення перекидання від удару в підлогу важких Грінір або від гака древніх заражених, все одно необхідно використовувати блокування вручну.
  • Блокування також добре поєднується з модами на парирування, наприклад відображення.
    • Якщо в зброї ближнього бою встановлено мод удар життя, то при нанесенні шкоди за допомогою мода відображення ви будете зцілюватися за активної концентрації.
  • Під час перебування в розломі шкоди противникам, які перебувають поза розлом а, наноситься тільки від енергетичних хвиль.
  • Здатність вимагає 25 на активацію і 2.5 енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Так як енергетичні хвилі наносять здебільшого Puncture bIcon uk шкоди, наявність в загоні однієї або декількох аур корозійний викид значно збільшить шкоду, одержувану броньованими супротивниками. При грі проти Грінір і Поневолених високих рівнів рекомендується використовувати цю ауру.
  • Під час використання Величного Клинка Екскалібур блокує всі атаки спереду, однак статусні ефекти шкоди все ще можуть заподіяти їй шкоду. Так як одержуваний шкоди в загальному невеликий, аура омолодження допоможе відновити згодом втрачене здоров'я.
  • Аура енергетичний джерело відключена під час дії здатності, однак може допомогти накопичити максимальну кількість енергії перед її використанням.