FANDOM

Остерігайтеся лютості справді терплячого. Відкинувшись за межі стриманості, неохоче майстер розкриває бурю всередині.
“Це Баруук, неохочий воїн. Слідуючи шляху, що пролягає між миром і ненавистю, він підтримує стриманість перед тим, як розв'язати шторм усередині.”
— Лотус

Добро керуючись своєю шляхетною дисципліною, монах-пацифіст Баруук викликає священні руни, щоб уникнути конфлікту і принести блаженний спокій до нескінченних суперечок. Вийдіть за межі терпіння, щоб вороги шукали вічного спокою в штормі.

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
25.000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15.000

3
SalvageIcon uk
3.250

100

5
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15.000

3
FerriteIcon uk
2.500

10

5

Примітки

  • Баруук, разом з Вольт праймом, Саріна прайм та Хрома прайм, має найвищий енергетичний пул всіх ворфреймів у грі: 200 у рейтингу 0 та 300 у рейтингу 30.
    • Це може бути збільшено до 600 з максимумом потоку, 850 з грунтовним потоком, 880 з грунтовним потоком і витримкою.

Походження

  • Баруука описують як "пацифістський військовий кадр" і "неохочий герой", той, хто зазвичай уникає бою, але є надзвичайно ефективним.
  • Можливості Баруука такі, щоб вони асоціювалися з пом'якшенням, придушенням і запобіганням пошкодження до досягнення певного порогу, після чого він переходить на тотальний злочин.
  • Фанарт, створений Алісою Будрі, випадково зображує, що Баруук відхиляє атаки.
  • Дизайн Баруука натхненний суданськими племенами.
  • Слово "בָּרוּךְ" (вимовляється Bārûḵ) означає "благословенний". Баруук зображений в грі, одягнений в avnet ("священичий пояс") навколо талії і до основи грудної клітки, яку носив тільки Первосвященик Ізраїлю.

EludeModx256 Elude130xWhite
ЕНЕРГІЯ
25
КЛАВІША
1
Ухилення
Уникайте всіх вхідних снарядів, але тільки тоді, коли не атакуєте.
Поглинання енергії 2.5/с
Сила:N/A
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Баруук активує стан, в якому атаки проходять через його тіло під кутом 120 ° / 130 ° / 150 ° / 180 ° відносно напрямку, що стоїть перед самим Барууком '(не камера гравця)', але тільки тоді, коли не ' атакує.
    • Кут ухилу впливає на Діапазон можливостей.
    • Атака вважається будь-якою формою стрільби зброєю або під час анімації ближнього бою. Заряджаючи пістолет, не вважається атакуючим.
    • Після атаки, існує приблизно 0.2, перш ніж вміння повторно активується. Затримка почнеться після того, як пістолет перестане стріляти або після того, як зброя буде забита при використанні швидкого ближнього бою.
      • Детонаційні вибухові речовини, які потребують вторинного входу, не перериватимуть ухиляння; однак, початковий акт їх викидання або стрільби буде.
  • Elude споживає енергію 2.5 в секунду під час активної роботи і залишатиметься активним доти, доки енергія ворфрейма не вичерпається, або вміння не деактивується натисканням клавіші здібності знову.
    • Енергетичні витрати на активацію впливають на Ефективність Здатності, а на енерговиділення впливають Ефективність Здатності та Тривалість Можливості.

Неактивна анімація Баруука змінюється на нехарактерну позицію, оскільки його тулуб видимо вібрує постійно, поки ухиляння є активним. Протікаючі порожнинами енергетичні хвилі випромінюють з його верхньої частини тіла, щоб візуально представляти кут ухилення.

    • Ухилені атаки призводять до того, що прозорі отвори коротко відкриваються на місцях контакту на тілі Баруука, тоді як потік енергетичних частинок рухається на високій швидкості, коли кожне отвір закривається.

  • 360 ° ухилення може бути досягнуто з мінімальним діапазоном можливостей 200%.
  • Добре поєднується зі зброєю за допомогою тригера заряду, оскільки Баруук не завдає шкоди під час заряджання зброї, поки він не стріляє.

Максимізація є формою спеціалізації: моди можуть бути змішані, щоб привести до значень, які змінюються між границями верхнього кінця.

Максимальна ефективність здатності знижує вартість активації до 6,25 енергії, мінімальна вартість до 0,63 енергії в секунду

LullModx256 Lull130xWhite
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Усипляння
Заспокійлива хвиля уповільнює ворогів, поки вони не впадуть в сон. Вороги, які прокинулися від пошкоджень, будуть збентежені і дезорієнтовані. Короткочасна амнезія означає, що всі ненависні вороги забувають все, що сталося до затишшя.
Сила:
Тривалість:2/3/4/5 с (тривалість хвилі)
10/13/18/25 с (тривалість сну)
Радіус: -

  • Баруук кидає заспокійливу хвилю над площею ' / 10/15/20/25 метрів, що затримується 2/3/4/5 секунд. Вороги, що знаходяться в полі зору або знають про присутність Баруука в цьому районі, поступово уповільнюватимуться, а потім засинають протягом / 10/13/18/25 секунд. Сплячі вороги прокидаються рано, коли вони пошкоджені, страждаючи дезорієнтацією на короткий момент, разом з амнезією.
    • На хвильовий діапазон впливає Можливість діапазону.
    • Тривалість хвилі та сну впливає на Тривалість здібності.
    • Вороги, які рано прокидаються від пошкодження, все ще знаходяться всередині поля "Затишшя", і будуть знову спати.
  • Може бути виконано під час польоту.
  • Неможливо перезарядити, коли поле активоване.
  • Casting Lull - це анімація всього тіла, яка зупиняє обгрунтовані руху Баруука та інші дії.

  • Зниження тривалості дозволяє використовувати вміння частіше.

Максимізація є формою спеціалізації: моди можуть бути змішані, щоб привести до значень, які змінюються.

Максимальна тривалість здатності збільшує тривалість хвилі до 15,3 секунди, а тривалість сну до 61,2 секунди. Максимальний діапазон можливостей збільшує радіус площі до 70 метрів. Максимізована сила не має позитивного впливу на цю здатність.

DesolateHandsModx256 DesolateHands130xWhite
ЕНЕРГІЯ
75
КЛАВІША
3
Безсилі руки
Викличте зграю орбітних кинджалів, що шукають ворожі знаряддя, знищуючи їх невеликим вибухом. Об'єднайте з ухилянням, щоб подвоїти діапазон.
Сила:100/150/200/250 (шкода)
3/4/6/8 (кількість)
Тривалість:
Радіус: -

  • Баруук викликає захисне кільце 3/4/6/8 літаючих енергетичних кинджалів навколо нього, які пасивно надають йому ' 10 ' 'зменшення шкоди на кинджал, що обертається на кільці. Кинжали шукатимуть ворогів у радіусі ''і їх роззброювати, завдаючи 100/150/200/250 шкоди ворогам в межах 3 радіус метра.
    • Діапазон пошуку та вибуху залежить від Діапазон можливостей.
    • Коли ухиляння активне, діапазон пошуку кинджалів подвоюється.
  • Озброєні вороги не будуть націлені на кинджали.
  • Кинджали можуть переходити до союзників у межах діапазону шукачів-кинджалів Баруука. Кинджали забезпечують зменшення шкоди; кожен союзник може нести до половини модифікованої кількості кинджалів.
  • Можна переробити під час активного відновлення кількості кинджалів до повної.
  • "Пустельні руки" - це анімація всього тіла, яка зупиняє обгрунтовані руху Барука та інші дії.

  • Низькі значення діапазону можуть завадити кинджалам шукати ворогів, що полегшує їх збереження для зменшення шкоди.

SereneStormModx256 SereneStorm130xWhite
ЕНЕРГІЯ
0
КЛАВІША
4
Вибух спокою
Баруук наказує Вітру Пустелі доставити потужні радіальні удари кулаками і ногами. Кожен момент, коли він командує бурею, відновлює його стриманість.
Сила:100/125/200/250 (пошкодження)
10% / 15% / 20% / 25% (зменшення шкоди)
Тривалість:
Радіус: -

  • Баруук відмовляється від своїх обмежень, щоб надати своїм кулакам енергії, командуючи [Вітер пустелі