FANDOM

Редагувати

“Це атлас, скандаліст, сильний. Майстер землі і каменю, він змінює навколишнє середовище з неймовірною силою”
— Опис у грі

З кулаками холодними як камінь і статури титана, Атлас нахиляється рок розділити, заціпеніє та зрівняє з землею все на своєму шляху. Атлас був введений в Оновлені 17,5.

Отримання

Креслення можна отримати після виконання квесту Заповідь Джордаса. Частини варфрейма можна отримати, перемігши боса з режиму Арчвінг - J3-Голема.

необхідні ресурси

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
30.000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
1
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15,000
NanoSporesIcon uk
1,800
CryoticIcon uk
1,300
RubedoIcon uk
700
ArgonCrystalIcon uk
2
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15,000
FerriteIcon uk
4,600
PolymerBundleIcon uk
1,700
MorphicsIcon uk
5
OrokinReceptorIcon uk.png
1

Примітки

  • У грецькій міфології, Атлас (частіше називають Атлантом) був титаном, який підтримував небо, як правило, зображується з великою небесною сферою на плечі.
  • За міфом, брав участь у боротьбі титанів проти Зевса, за що був покараний: мусив вічно підтримувати небосхил.
  • Згідно з іншою версією, за відмову Персеєві в гостинності він став височезною горою, що підпирала небо.
  • Пізніше Атланта вважали знавцем неба і світу, тому систематизований збірник географічних карт назвали атласом.
  • В архітектурі атлантом називають колону у вигляді чоловічої постаті, що застосовують як підпору.
  • У переносному значенні Атлант є синонімом слова «велетень».

Редагувати

Монолітний

Володіючи неймовірною силою та витривалістю, Атлас зміцнює свою нездоланну міць протягом битви. Він володіє різними пасивними вміннями, які виділено на вкладках нижче:

Кругляк – це унікальний предмет, який Атлас може підняти зі скам'янілих ворогів та мертвих гуркотунів.

Кругляк

Кругляк

  • З кожного скам'янілого ворога і кожного гуркотуна випадає 1 кругляк, який відновлює 50 здоров'я або 50 міцності. Він лежить на землі 30 секунд, а потім розсипається, якщо його не підібрати.
    • Противники, скам'янілі від моду-аугменту "Стежка Статуй", спалахів скам'яніння і викликів Гуркутунів, здатні залишити кругляк після смерті.
    • Кругляки, що випали з супротивників, убитих Зсувом, дають на 50% більше здоров'я і броні.
    • Кругляки, що випали з пошкоджених гуркотунів, будуть давати менше здоров'я і броні.
    • Кругляки не будуть збільшувати броню, якщо Атлас утратив хоча б одну одиницю здоров'я. Надлишки лікування будуть втрачені.
  • Додаткова броня відображається на спеціальному лічильнику, який знаходиться над іконками здібностей.
    • Атлас здатний накопичити максимум 1,500 додаткової броні.
    • Додаткова броня зменшується на 5 одиниць кожну секунду.
    • При підборі кругляка, що дарує додаткову броню, розпад броні буде зупинений на 2 секунди. Підняття кругляка, що відновлює здоров'я, не зупинить розпад броні.
    • Додаткова броня не зникне, якщо гравець впаде у прірву, але буде втрачена при переміщенні хоста.
  • Камінь може бути притягнутий вакуумом, Вартою або вродженим вакуумом Ворфрейма.

Атлас ігнорує атаки, які збивають з ніг, коли стоїть на землі.

Вміння 

Зсув Зсув іконка
ЕНЕРГІЯ
25
КЛАВІША
1
Зсув
Завдавайте ворогам вибухові удари з підкату, повторюйте для створення руйнівних комбо.
Сила:100 / 200 / 300 / 350 (1 влучання)
200 / 400 / 600 / 700 (2 влучення)
400 / 800 / 1200 / 1400 (3+ влучень)
Тривалість:1 с.
Радіус: -

  • Атлас наближається вперед до ворога в радіусі 8/10/12/15 метрів і завдає 100/200/300/350 Impact bIcon uk шкоди з шансом критичної шкоди 5% і множником критичного шкоди х2, змушуючи ворогів отримувати шкоду і похитуватися в радіусі 1.5 метрів від цілі. Якщо ви повторно застосуєте вміння протягом 1 секунди, то шкода і радіус збільшаться, а вартість здатності зменшиться.
    • Друге застосування завдаватиме вдвічі більше шкоди, вдвічі збільшить радіус і коштуватиме вдвічі менше енергії, а третє застосування завдаватиме чотириразову шкоду, вчетверо збільшить радіус і буде коштувати в чотири рази менше енергії, але тільки якщо ви застосуєте здатність та, якщо активний множник.
      • Третій удар буде виконаний у вигляді аперкоту, який розкидає ворогів.
      • Зниження вартості вміння має синергію з максимізацією, крім послідовних застосувань. Таким чином можна знизити вартість здатності аж до 1.562516 разів).
    • Відстань ефекту можна збільшити модифікаціями на максимізацію радіусу.
    • Якщо протягом дії множника не застосувати здатність, то він обнуляється.
      • Час дії множника можна збільшити модами на максимізацію тривалості здатності.
        • Тривалість комбо-вікна не може бути зменшена нижче 0.5 секунд.
    • Шкоду можна збільшити модами на максимізацію сили вміння.
    • Це вміння вважається атакою ближнього бою і на неї впливає комбо-лічильник, аура сталевий натиск і деякі модифікатори, встановлені на зброю ближнього бою.
  • Застосування:
    • Можна використовувати у стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Для застосування необхідна ворожа ціль.

Для збільшення шкоди від здібностей можна так само використовувати вміння Рев Ріно, Тир Міси і аугмент-моди типу Вогняна Лють Ембер. У зброї Венка Прайм збільшений приріст комбо-множника, що діє і для зсуву.

Тектоніка Тектоніка іконка
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Тектоніка
Створює перешкоду з каменів, активуйте повторно, що б запустити перешкоду в сторону противника.
Сила:5x (бронежилет)
2850/3150/3450/3750 (базове здоров'я)
250/300/350/500 (вибухова шкода)
150/300/450/600 (руйнування)
Тривалість:
Радіус: -

  • Атлас створює перед собою кам'яну перепону, яка блокує атаки, пересування і має 2850/3150/3450/3750 + 500% від величини броні Атласа, отриманої від модифікаторів. Повторне застосування здатності перетворить перешкоду в валун, який покотиться в напрямку прицілу, завдаючи 150/300/450/600 шкоди ворогам, що втрапили під валун. Прокотившись 15 метрів або врізавшись в який-небудь об'єкт, валун завдасть 250/300/350/500 шкоди ворогам в радіусі 3/3/4/5 метрів.
    • Енергію споживає тільки встановлення перепони, перетворення її у валун не вимагає енергії.
    • Радіус вибуху валуна можна збільшити модифікаціями на радіус.
      • Радіус перекочування валуна збільшити неможливо.
    • Шкоду, яку завдає валун і його вибух можна збільшити модифікаціями на силу вмінь.
    • Здоров'я перепони можна збільшити модифікаціями на броню і модифікаціями на силу вмінь.
      • Модифікації на силу вмінь збільшать не тільки базове здоров'я перепони, а й множник додаткової броні. Наприклад, при установці модифікацій Посилення і Сталеве Волокно максимальних рангів, здоров'я перепони виросте до ((945 - 450) х 5 + 3750) х 1.3 = 8092.5 одиниць.
    • При встановленні перепони вона буде невразлива 1/2/3/4 секунди і поглинатиме шкоду, нарощуючи здоров'я (як Снігова Сфера Фроста).
  • Вороги іноді будуть нападати на перешкоду, навіть якщо можуть її обійти, особливо це стосується ворогів, орієнтованих на ближній бій.
  • Застосування:
    • Не можна встановити перешкоду в стрибку, але перетворити її в валун можна (перетворення в валун можливо навіть при активній третьої здатності - остовпілого).
    • Не вимагає наявності цілі.

  • За допомогою тектоніки можна закритися від атак Термінал на Мобільній Обороні.
  • Використовуйте, щоб сховатися від вогню, коли піднімаєте пораненого союзника.
  • Можна ненадовго перекрити один з підходів на місіях оборони (особливо зручно проти заражених).

Petrify PetrifyIcon
ЕНЕРГІЯ
75
КЛАВІША
3
Скам'яніння
Твердий погляд Атласа оберне ворогів на камінь, зцілить гуркотунів і створить Кам'яний Бастіон. Скам'янілі вороги при смерті створюють Кругляки,які зцілюють Атласа.
Сила:100% зцілення гуркотунів
Тривалість:5 / 10 / 15 / 20 секунд
Радіус: -

  • Вороги в конусі 60 ° на відстані10 / 11/12/14 від Атласу відчувають його важкий погляд і відразу перетворюються в камінь. У такому стані противники отримують на + 50% більше шкоди від усіх джерел і не можуть атакувати або рухатися протягом 5/10/15/20 секунд.
    • Відстань можна збільшити модифікаціями на радіус.
      • Радіус конуса 60 ° і змінити його не можна .
    • Час дії можна збільшити модами на тривалість. Час скам'яніння не оновлюється на одному і тому ж ворогу при повторному застосуванні.
    • Уразливість до втрат не змінюється модами на силу здібностей.
    • Кожен скам'янілий ворог при вбивстві залишає 1 Камінь.
  • Боси і цілі захоплення не піддаються скам'янінню.
  • Вороги не можуть закам'яніти за перешкодами, якщо Атлас не має прямої видимості.
  • Здатність вимагає 75 енергії на активацію.
  • Синергія: Застосування скам'яніння на валуни тектоніки підвищить їх швидкість, шкоду і дальність перекочування, але не вплине на міцність. При впливі здатності на гуркотунів, ті зцілюються на 100% (або дорівнює силі, якщо вона буде нижче 100%).
  • Під час використання здатності можна перетворювати перешкоду у валун і підривати гуркотунів.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.

  • З цього вміння варто починати бойові дії, так як воно послаблює ворогів, і виробляє накопичення броні від кругляка.

  • Максимізація тривалості збільшує тривалість скам'яніння до 56 .4 секунд.
    • Зменшує радіус до 4.76 метрів.
    • Зменшує споживання енергії до 1.07 в секунду.
  • Максимізація енергоефективності зменшує вартість до 3.75 енергії за активацію і 0.75 в секунду.
    • Зменшує тривалість скам'яніння до 8 секунд.
  • Максимізація радіусу збільшує радіус до 35 метрів.
    • Зменшує швидкість скам'яніння до 0.32.
  • Максимізація шкоди збільшує швидкість скам'яніння до 1.
    • Збільшує вартість до 23.25 енергії за активацію і 5.25 в секунду.
    • Зменшує тривалість до 14 .5 секунд.

Rumblers Rumblersicon
ЕНЕРГІЯ
100
КЛАВІША
4
Гуркотуни
Викликає 2 кам'яних створіння ближнього бою.
Сила:Здоров'я: 500 / 750 / 1000 / 1200
Броня: 50 / 150 / 250 / 500
Шкода у ближньому бою: 800 / 1000 / 1400 / 2000
Шкода у дальньому бою: 200 / 250 / 350 / 500
Шкода від вибуху: 500 / 750 / 1000 / 1250
Тривалість:15 / 20 / 30 / 45 секунд
Радіус: -

  • Атлас викликає собі на допомогу двох гуркотунів, які мають 500/750/1000/1200 здоров'я і 500 одиниць броні, мають множник швидкості 1 та існують протягом 15/20/30/45 секунд.
    • Големи можуть наносити атаки в ближньому бою, завдаючи 800/1000/1400/2000 ударної шкоди і кидатися камінням на ворогів, завдаючи 200/250/350 / 500 шкоди.
    • Повторне застосування здатності викличе вибух гуркотунів, який завдасть 500/750/1000/1250 вибухової шкоди ворогам в радіусі 3/4/5/6 метрів.
    • Множник швидкості гуркотунів можна збільшити модами на радіус, але він не може перевищити 1.5 (а також опуститися нижче 0.5).
    • Час дії можна збільшити модами на тривалість.
    • Розмір гуркотунів, шкоду від атак і вибуху можна збільшити модами на силу здібностей. Розмір досягає свого максимуму при 200%.
    • Броню гуркотунів можна збільшити модами на броню і силу здібностей.
    • Здоров'я гуркотунів можна збільшити модами на здоров'я, щити, силу здібностей, у тому числі впливає на базове здоров'я Атласа.
      • Завдяки цьому, навіть якщо у вас відсутні моди, здоров'я гуркотунів складе 6000 одиниць.
  • Застосування:
    • Можна використовувати у стрибку.
    • Виклик гуркотунів перерве перезарядку зброї, але вибух - ні.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Викликайте гуркотунів для відволікання ворогів і підтримки.
  • Якщо големи вам раптом заважають - просто знищіть їх повторним застосуванням вміння.

  • Максимізація тривалості збільшує тривалість до 126.9 секунд.
    • Зменшує швидкість пересування гуркотунів до 0.4 метрів у секунду.
    • Зменшує радіус вибуху до 2.04 метрів.
  • Максимізація енергоефективності зменшує вартість здатності до 25 енергії.
    • Зменшує тривалість до 18 секунд.
  • Максимізація радіусу збільшує множник швидкості гальмові до 1.5 і радіус вибуху до 15 метрів.
    • Зменшує броню гуркотунів до 200, їх шкоду в далекому бою до 200, в ближньому до 800, шкоду від вибуху до 500 , розмір гуркотунів і кінцеве здоров'я до 5280.
  • Максимізація шкоди збільшує броню гуркотунів до 1495, їх шкоди в далекому бою до 1495 , в ближньому до 5680 , шкоди від вибуху до 3737.5 , розмір гуркотунів і кінцеве здоров'я до 8388 .
    • Збільшує вартість до 155 енергії.
    • Зменшує тривалість до 32.625 секунд.
  • Максимізація броні, щитів і здоров'я ворфрейма збільшить здоров'я гуркотунів до 14160 і їх броню до 1275.
  • Максимізація броні, щитів і здоров'я разом з максимизацією сили ворфрейма збільшить здоров'я гуркотунів до 21648 і їх броню до 2195.

Редагувати

Warframe Profile - Атлас

Warframe Profile - Атлас