FANDOM

Іскра - справжній кошмар для легкоброньованих цілей. Іскра може нагрівати повітря до надвисоких температур, що відкриває дивовижні можливості для масового придушення противника.

Іскра - легкоброньований ворфрейм, що спеціалізується тільки на атакуючих вогненних навичках. Іскра здатна підсилювати вогняну шкоду, що вона завдає і викликати масове Heat bIcon uk запалювання супротивників, завдаючи їм тяжкі ушкодження.

Отримання

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
75,000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
Прискорення: PlatinumIcon uk 50 Час: 72 год
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15,000
MorphicsIcon uk
1
FerriteIcon uk
1000
RubedoIcon uk
300
AlloyPlateIcon uk
150
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15,000
ControlModuleLarge uk
1
MorphicsIcon uk
1
SalvageIcon uk
500
PlastidsIcon uk
220

Примітки

  • Іскра - четвертий ворфрейм, який отримав Прайм-версію.
  • Раніше Іскра була чоловічим ворфреймом і називалася Вугілля.

Редагувати

Іскра-Прайм несе такий же руйнуючий потенціал, що і звичайний ворфрейм, але має унікальні слоти полярності, що дозволяють проводити розширену настройку модифікацій.

Іскра-Прайм - легкоброньований ворфрейм, що спеціалізується тільки на атакуючих вогненних навичках. Іскра-Прайм здатна підсилювати вогненну шкоду і викликати масове загоряння супротивників, завдаючи їм тяжкі ушкодження.

Отримання

НЕОБХІДНІ РЕСУРСИ
CreditsIcon uk
75.000
WarframeHelmetIcon uk
1
WarframeChassisIcon uk
1
WarframeSystemIcon uk
1
OrokinCellIcon uk
Креслення: N/A Магазин: N/A
WarframeHelmetIcon ukНЕЙРООПТИКА
CreditsIcon uk
15,000

WarframeChassisIcon ukКАРКАС
CreditsIcon uk
15.000
MorphicsIcon uk
3
FerriteIcon uk
1000
RubedoIcon uk
300
AlloyPlateIcon uk
150
WarframeSystemIcon ukСИСТЕМА
CreditsIcon uk
15.000
ControlModuleLarge uk
1
MorphicsIcon uk
1
NanoSporesIcon uk
1200
PlastidsIcon uk
700

Примітки

  • Іскра-Прайм - єдиний ворфрейм, що має всього 2 полярності в порівнянні з іншими Прайм ворфреймами.
  • У Іскри-Прайм вибухи від здатності Світ У Вогні залишають за собою маленькі золоті уламки.
  • Золоті деталі на плечах Іскри-Прайм є змінюваними частинами броні і можуть бути замінені іншими наплічниками.
  • Золоті частини можна перефарбувати.

Fireball1 Fireball
ЕНЕРГІЯ
25
КЛАВІША
1
Вогненна куля
Вистрілює вогненним зарядом. Завдає високу шкоду при попаданні і середню всім, хто доторкнеться полум'я від вибуху.
Сила:Шкода:150 / 275 / 300 / 400 Heat bIcon uk
Підпал: 50 / 100 / 125 / 150 Heat bIcon uk
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Завдає 150/275/300/400 Heat bIcon uk шкоди при ударі з 100% шансом підпалу і 50 / 100/125/150 Heat bIcon uk шкоди ворогам неподалік З 50% шансом підпалу.
    • Обидва типи ушкодження можна збільшити модами на силу здібностей.
    • Протягом 6 секунд ворог 7 раз отримує додатково 50% ( 100% при попаданні в голову) базової шкоди.
  • Вороги можуть впасти в паніку або почати тікати коли отримують шкоду від горіння.
  • Здатність можна використовувати кілька разів на одну ціль, але шкода від горіння підсумовуватися не буде.
  • При польоті крізь щит Вольта шкода замінюється на Radiation bIcon uk радіаційну.
  • Куля має час польоту і буде продовжувати летіти поки не зіткнеться з перешкодою.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Застосування перерве перезарядку зброї.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Зручно застосовувати під час перезарядки.
  • Якщо перед використанням цієї здатності застосувати каталізатор, то шкода сильно зросте.

AccelerantModU15 Overheat
ЕНЕРГІЯ
50
КЛАВІША
2
Займистість
Приголомшує найближчих ворогів сильним прискорювачем горіння. Збільшує будь-яку шкоду від вогню.
Сила:Множник шкоди: х1.5 / х1.75 / х2 / х2.5
Тривалість:30 секунд
Радіус: -

  • Приголомшує ворогів навколо і нанесення Heat bIcon uk вогняної шкоди буде збільшено множником х1.5 / х1.75 / х2 / х2.5 на 30 секунд.
  • При використанні, змусить ворогів втратити рівновагу ( ~ 4 секунди).
    • Тривалість ефекту похитування не можна збільшити.
    • Повторне застосування на супротивників, що знаходяться під дією ефекту похитування , оновить тільки час дії вразливості до Heat bIcon uk втрат.
    • Повторне застосування на супротивників, анімація похитування яких завершилася, змусить їх похитнутися знову і оновить час уразливості до Heat bIcon uk шкоди.
  • Якщо здатність активна, Іскра застосовує вміння на 50% швидше (еквівалентно моду вроджений талант максимального рівня).
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Дуже ефективно використовувати разом з ігнісом і Сільвою і егідою за умови, що використовується базова вогненна шкода цієї зброї. Так само збільшує шкоду решти зброї, що має крім основної і комбінованої шкоди вогненну.
  • Підвищує шкоду, що завдається іншими здібностями Іскри, що дозволяє значно швидше розправлятися з супротивниками.
  • При використанні мода вогненна лють дозволить команді випалювати серйозних супротивників.
  • Ефект похитування можна використовувати для контролю великих груп ворогів або серйозних супротивників.

FireBlastModU15 FireBlastIcon
ЕНЕРГІЯ
75
КЛАВІША
3
Ударна хвиля
Вдаряє по землі, завдаючи великої шкоди в малому радіусі, і створює кільце вогню, що завдає шкоди з часом.
Сила:Кільце: 37/112/150/225 Heat bIcon uk
Хвиля: 66/100/141/200 Heat bIcon uk
Тривалість:9 / 12 / 15 / 20 секунд
Радіус: -

  • Створює кільце вогню шириною в 4 метрів і товщиною 1 метр, при ударі створюється вогненна хвиля, яка завдає 66 / 100/141/200 Heat bIcon uk вогняної шкоди з шансом статуса 100% всім ворогам в радіусі 5/10/12/15 метрів. Кільце вогню триває 9/12/15/20 секунд і завдає 37 / 112/150/225 Heat bIcon uk вогняної шкоди в секунду всім, хто перетинає кільце.
    • Здатність можна використовувати кілька разів.
    • Опинившись всередині кільця, ворог не буде отримувати шкоди від здатності, але буде отримувати шкоди щоразу, перетинаючи кільце.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Використовуйте ударну хвилю вогняного вибуху, щоб перекинути небезпечних ворогів і виграти трохи часу на перезарядку, або добити їх зброєю ближнього бою.

WorldOnFireModU15 WorldOnFireIcon
ЕНЕРГІЯ
50 (3/сек)
КЛАВІША
4
Світ у вогні
Завдає високу шкоду з плином часу.
Сила:250/300/350/400 Heat bIcon uk
Шанс статусу: 10% / 20% / 25% / 35%.
Тривалість:N/A
Радіус: -

  • Охоплює область вогнем в радіусі 7/10/12/15 метрів, завдаючи максимум п'ятьом ворогам одночасно 250/300/350/400 Heat bIcon uk шкоди з 10% / 20% / 25% / 35% шансом спрацьовування Heat bIcon uk за вибух. Вибухи відбуваються з частотою приблизно від 2 до 4.5 раз в секунду.
    • У момент активації миттєво уражається відразу 5 цілей. Пріоритет віддається ворогам, які представляють найбільшу небезпеку для Іскри. Найчастіше - найближчим.
  • Здатність вимагає 50 на активацію і 3 енергії в секунду, припиняючи свою дію при вичерпання всієї енергії або при повторному натисканні на кнопку застосування здатності.
  • Через 5 секунд після активації здатність починає перегріватися протягом 10 секунд. Після закінчення цього часу шкода і енергоспоживання подвоюються, а радіус зменшується вдвічі.
    • Відсоток перегріву відображається на іконці здатності від 0% до 100%.
    • Затримка початку перегріву, швидкість перегріву, збільшення шкоди, енергоспоживання, зменшення радіуса ніяк не змінюються модами.
  • Ззачіпає всі цілі, включаючи бурові машини, камери і турелі.
  • Застосування:
    • Можна використовувати в стрибку.
    • Не вимагає цілі для застосування.

  • Якщо під час використання цієї здатності застосувати каталізатор, то шкода сильно зросте.
  • Тимчасові посилення, на зразок дії пасивної здатності, або посилення отримане від перетворення енергії буде діяти на світ у вогні з моменту активації здатності і до того як вона буде відключена з тих чи інших причин.

Редагувати

Warframe Profile - Ембер

Warframe Profile - Ембер