FANDOM

Zmartwychwstali z popiołów, Zjednoczone Solaris powraca, by uwolnić ludzi z Solaris od ich umysłowych kajdan i fizycznej niewoli. Żadna istota nie powinna pracować, aby utrzymać własny umysł, własne ciało i swoją własną przyszłość.
Opis w grze

Zjednoczone Solaris to grupa rebeliantów ludu Solaris próbująca wyzwolić innych nieszczęśliwych robotników, którzy pracują w podziemiu dla Nef'a Anyo w Fortunie. Mają zmodyfikowane ciała, przez co wyglądają jak hybrydy ludzi i maszyn Corpus. Są odpowiedzialni za utrzymywanie podziemnej sieci płynu chłodniczego maszyny Terraformującej Orokin i rafinowania go do ponownego wykorzystania na spalonej powierzchni Orb Vallis na Wenus.

Aby mieć pełny dostęp do tego Syndykatu, gracz musi ukończyć zadanie Vox Solaris.

Jako Syndykat Zjednoczone Solaris ma swoją własną reputację, która może zostać wymieniona na różne nagrody u mieszkańców Fortuny. Samą reputację możemy uzyskać wykonując różne zlecenia czy polowanie na zagrożone gatunki. Zjednoczone Solaris jest neutralnym syndykatem i pozyskiwanie u nich reputacji nie wypływa negatywnie na pozostałe Syndykaty.

RangiEdytuj

Ranga i tytuł Ofiara Korzyści Wymagana reputacja
ZjednoczoneSolarisRanga5
5 - Stary Druh
DługRodzinny Dług Rodzinny 10

DługZaliczkowy Dług Zaliczkowy 12
DługMedyczny Dług Medyczny 12

Credits64 500,000
ReputationLargeBlack 99,000
Dostęp do 5 rzędu towarów

Otrzymujemy darmowy przedmiot 5 rzędu Nowe przyjaźniejsze powitanie od ludzi Fortuny

0 do 132,000
ZjednoczoneSolarisRanga4
4 - Kumpel
DługZaliczkowy Dług Zaliczkowy 13

DługMedyczny Dług Medyczny 10
DługSchronienia Dług Schronienia 12

Credits64 250,000
ReputationLargeBlack 70,000
Dostęp do 4 rzędu towarów

Otrzymujemy darmowy przedmiot 4 rzędu

0 do 99,000
ZjednoczoneSolarisRanga3
3 - Od Roboty
DługMedyczny Dług Medyczny 13

DługSchronienia Dług Schronienia 15
DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy 10

Credits64 100,000
ReputationLargeBlack 44,000
Dostęp do 3 rzędu towarów

Otrzymujemy darmowy przedmiot 3 rzędu

0 do 70,000
ZjednoczoneSolarisRanga2
2 - Szelma
DługSchronienia Dług Schronienia 15

DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy 12

Credits64 50,000
ReputationLargeBlack 22,000
Dostęp do 2 rzędu towarów

Otrzymujemy darmowy przedmiot 2 rzędu

0 do 44,000
ZjednoczoneSolarisRanga1
1 - Pozaświatowiec
DługSzkoleniowy Dług Szkoleniowy 13 Credits64 30,000
ReputationLargeBlack 5,000
Dostęp do 1 rzędu towarów

Otrzymujemy darmowy przedmiot 1 rzędu

0 do 22,000
RangaNeutralna
0 - Neutralny
Nd. Nd. Dostęp do podstawowych towarów. 0 do 5,000

Zyskanie reputacji z Neutralnej do Starego Druha wymaga:

Ważne persony FortunyEdytuj

Na platformie nad basenem wody nieopodal punktu startowego znajduje się pracownik Fortuny, która po interakcji wyświetli ponownie film wprowadzenia "We All Lift Together" cinematic, który automatycznie uruchamia się podczas pierwszego pobytu w Fortunie.

EudicoEdytuj

Eudico jest szefową Fortuny i w tajemnicy dowodzi Syndykatem Vox Solaris. Oferuje zlecenia dla graczy, które mają miejsce na Orb Vallis. Wykonywanie zleceń daje nam zarówno reputację, jak i masę innych rzeczy.

Wredna ZuudEdytuj

Wredna Zuud jest rusznikarzem, która skupia się na Kitgunach, modularnych broniach bocznych, które gracze mogą stworzyć zgodnie z własnymi upodobaniami.

GoleńEdytuj

Goleń dzięki niemu możemy storzyć własnego towarzysza MOA przy użyciu wybranych przez nas części.

BiznesEdytuj

Biznes (Biz) pracuje, by zachować dziką zwierzynę na Wenus przed wyginięciem z powodu Corpus. Sprzedaje ekwipunek wymagany do znalezienia i pojmania dzikich zwierząt. Sprzedaje również wędki i przynęty potrzebne do rybołówstwa na Orb Vallis.

SmokefingerEdytuj

Smokefinger pracuje przy użyciu ekwipunku górnictwa przystosowanego na Orb Vallis.

TickerEdytuj

Ticker pozwala graczowi na wykupienie długów mieszkańców Fortuny w zamian za nagrody w formie Długów Wiążących, które mogą zostać wymienione za reputację ze Zjednoczonym Solaris oraz na dekoracje statku desantowego.

NotkiEdytuj

Spoilery z rangą Stary Druh
  • Gdy zdobędziemy rangę Stary Druh, wszystkie dorosłe NPC na Fortunie otworzą swoje brzuchy, w których znajdują się ich ludzkie głowy.
  • Otrzymanie rangi Starego Druha odblokuje również nowe linie dialogowe u NPC-ów Zjednoczonego Solaris.

NIE chcesz czytać tego spoilera. Wierz mi.

CiekawostkiEdytuj

  • Solaris z łaciny oznacza "słoneczny".
  • Przed wypuszczeniem Update 24 frakcja ta używała innego emblematu, który został później zastąpiony emblematem samej Fortuny. Część starego emblematu jest wykorzystywana w Syndykacie Vox Solaris.