Ziemia stała się miejscem opuszczonym, jej toksyczna atmosfera była powodem jej porzucenia. Porasta ją teraz majestatyczna dżungla przerośniętych, zmutowanych roślin, która pożera wszelkie ślady jakie mogła pozostawić po sobie cywilizacja. Plaga i panoszące się wszędzie dzikie zwierzęta są głównymi mieszkańcami jej powierzchni. Wszystko co przedstawiało jakąkolwiek wartość zostało dawno zdemontowane i wywiezione przez złomiarzy.
Wpis w Kodeksie

Ziemia (przez Ostronów nazywana również Starożytną Er) jest planetą pod władaniem Grineer i jest pierwszą planetą, do której zyskujemy dostęp. Jest połączona złączami z Wenus oraz z Marsem. Dostęp do Księżyca gracz zyskuje poprzez ukończenie zadania Drugi Sen.

Bossem Ziemi jest Kanclerz Vay Hek, którego spotykamy na węźle Oro. Aby przystąpić do misji Zabójstwa, wymagana jest 5 Ranga Mistrzostwa. Zabójstwo Kanclerza nagradzane jest schematami do Hydroida.

Na Ziemi znajduje się miasto Cetus, z którego mamy dostęp do Równin Eidolon.

Chcąc sprawdzić cykl dnia/nocy, wystarczy na mapie nawigacji najechać na punkt Równiny Eidolon obok złącza Cetus. Można również sprawdzić czas na stronie https://clockofeidolon.com/.

Status Przekaźnika Strata
PC / NSW PS4 Xbox One
Odbudowany Chroniony Odbudowany

WrogowieEdytuj

IconGrineerB Grineer IconInfestedB Plaga IconWildB Dzicz SentientFactionIcon b Świadomi

Misje Edytuj

Frakcja Węzeł Typ Poziom Mapa
IconGrineerB Cambria Infiltracja 2-4 Las Grineer
IconGrineerB Cervantes Sabotaż 4-6 Las Grineer
IconGrineerB E Prime Eksterminacja 1-3 Las Grineer
IconGrineerB Erpo Obrona Mobilna (Archwing) 1-6 Wolna Przestrzeń Kosmiczna
IconGrineerB Eurasia Obrona Mobilna 3-5 Las Grineer
IconGrineerB Everest Wydobycie 1-6 Las Grineer
IconGrineerB Gaia Przejęcie 1-6 Las Grineer
IconGrineerB Lith Obrona 1-6 Las Grineer
IconGrineerB Mantle Uprowadzenie 2-4 Las Grineer
IconGrineerB Mariana Eksterminacja 1-3 Podwodne Laboratorium Grineer
IconGrineerB Pacific Ratunek 3-6 Galeon Grineer
IconInfestedB Coba Obrona (Mroczny Sektor) 6-16 Las Grineer
IconInfestedB Tikal Wydobycie (Mroczny Sektor) 6-16 Las Grineer
Portret-KanclerzVayHek Oro Zabójstwo (Kanclerz Vay Hek) 20-25 Las Grineer

PoradyEdytuj

  • Na Ziemi najłatwiej pozyskać Neurody dzięki ogromnym ilościom nagromadzonych przeciwników na niskich poziomach.
  • Ziemia to jedyne miejsce, w którym można znaleźć Dzikie Kubrowy, a co za tym idzie Jajo Kubrowa znajdujące się w ich legowiskach.
  • Pewne materiały i zasoby są dostępne tylko i wyłącznie na tej planecie, a zdobyć można je poprzez łowienie ryb, zbieractwo czy górnictwo.

CiekawostkiEdytuj

  • Przed wprowadzeniem Nagrody Vora na Ziemi znaleźć można było przeciwników na wyższym poziomie, podobnym do tego, jaki obecnie jest na Marsie, zaś Merkury służył jako planeta początkowa.
  • Nigdy nie znajdziemy tutaj misji takich jak Inwazje czy misji z Zainfekowanymi. Digital Extremes nie podało wyjaśnienia tego zjawiska.

GaleriaEdytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 05.09.2019 r. przez użytkownika Senami.