Opuszczony, zrujnowany świat. Siedziba despotycznego Imperium Grineer.
– Usunięty opis w grze

Ziemia stała się miejscem opuszczonym, jej toksyczna atmosfera była powodem jej porzucenia. Porasta ją teraz majestatyczna dżungla przerośniętych, zmutowanych roślin, która pożera wszelkie ślady jakie mogła pozostawić po sobie cywilizacja. Plaga i panoszące się wszędzie dzikie zwierzęta są głównymi mieszkańcami jej powierzchni. Wszystko co przedstawiało jakąkolwiek wartość zostało dawno zdemontowane i wywiezione przez złomiarzy.

Ziemia (przez Ostronów nazywana również Starożytną Er) jest planetą pod władaniem Grineer i jest pierwszą planetą, do której zyskujemy dostęp. Jest połączona złączami z Wenus oraz Marsa. Dostęp do Księżyca gracz zyskuje poprzez ukończenie zadania Drugi Sen.

Bossem Ziemi jest Kanclerz Vay Hek, którego spotkamy na węźle Oro. Aby przystąpić do misji Zabójstwa wymagana jest 5 Ranga Mistrzostwa. Zabójstwo Kanclerza nagradzane jest częściami do Hydroida.

Na Ziemi znajduje się miasto Cetus, z którego mamy dostęp do Równin Eidolon.

Chcąc sprawdzić cykl dnia/nocy wystarczy na mapie nawigacji najechać na punkt Równiny Eidolon obok złącza Cetus. Można również sprawdzić czas na stronie https://clockofeidolon.com/.

Misje Edytuj

Nazwa Rodzaj Poziom Typ poziomu
Cambria Infiltracja 2 - 4 Las Grineer
Lith Obrona 1 - 6 Las Grineer
Mantle Uprowadzenie 2 - 4 Las Grineer
Mariana Obrona Mobilna 5 - 10 Podwodne Laboratoria Grineer
E Prime Eksterminacja 1 - 3 Las Grineer
Gaia Przejęcie 1 - 6 Las Grineer
Pacific Sabotaż 7 - 10 Galeon Grineer
Everest Wydobycie 1 - 6 Las Grineer
Cervantes Sabotaż 4 - 6 Las Grineer
Erpo Obrona Mobilna 1 - 6 Wolna Przestrzeń
Oro Zabójstwo 20 - 25 Las Grineer
Tikal Wydobycie(Mroczny Sektor) 6 - 16 Las Grineer
Coba Obrona

Mroczny Sektor

6 - 16 Las Grineer

PoradyEdytuj

  • Na Ziemi najłatwiej pozyskać Neurody dzięki ogromnym ilościom nagromadzonych przeciwników na niskich poziomach.
  • Ziemia to jedyne miejsce, w którym można znaleźć Dzikie Kubrowy, a co za tym idzie Jajo Kubrowa znajdujące się w ich legowiskach.
  • Pewne materiały i zasoby są dostępne tylko i wyłącznie na tej planecie, a zdobyć można je poprzez łowienie ryb, zbieractwo czy górnictwo.

CiekawostkiEdytuj

  • Przed wprowadzeniem Nagrody Vora na Ziemi znaleźć można było przeciwników na wyższym poziomie, podobnym do tego, jaki obecnie jest na Marsie, zaś Merkury służył jako planeta początkowa.
  • Nigdy nie znajdziemy tutaj misji takich, jak Inwazje czy misji z Zainfekowanymi. Digital Extremes nie podało wyjaśnienia tego zjawiska.

GaleriaEdytuj