FANDOM

Zbawicielska Przynęta to modyfikacja dla umiejętności Przynęta Lokiego. Dzięki niemu Przynęta absorbuje śmiertelne obrażenia, a następnie zamienia się miejscami z Lokim. Zmniejsza również czas tworzenia Przynęty.

Statystyki Edytuj

Ranga Prędkość tworzenia Przynęty Koszt
0 +20%6
1 +25% 7
2 +35% 8
3 +50% 9

NabywanieEdytuj

  • Tę modyfikację można kupić za ReputationLargeBlack 25,000 w syndykacie Arbitrzy Hexis na randze Maxim lub w syndykacie Czerwony Woal na randze Wzniosły.

InformacjeEdytuj

  • Po zamianie miejsc z graczem Zbawicielska Przynęta odnawia się przez 60 sekund. Dopiero po tym czasie może ponownie absorbować śmiertelne obrażenia.
  • Nie ma zasięgu absorpcji obrażeń i nie trzeba znajdować się w polu widzenia Przynęty.
  • Nie aktywuje się, jeżeli sami zadamy sobie śmiertelne obrażenia. Nie pozwala nawet na wykrwawianie się, tylko od razu zabija Lokiego.

Porady Edytuj

  • Świetnie współgra z Limbo, ponieważ jego Wygnanie sprawia, że Przynęta nie odnosi obrażeń, przez co mamy gwarantowaną aktywację wzmocnienia.
  • Wrogowie otoczą i obiorą za cel Przynętę, jeżeli zostawimy ją na otwartym polu. Ciężko ją wtedy wykorzystać, ponieważ jest wtedy szybko niszczona, a nawet jeżeli wytwa, to po użyciu wzmocnienia zostaniemy przeniesieni do miejsca otoczonego przez wrogów, mając jedynie ułamek życia. Jest to głównie problematyczne w starciach z Plagą.
    • Dlatego też zaleca się stawiać Przynętę z dala od wrogów.

Szablon:WzmocnieniaWarframeNav