Zasłona DymnaA
Rzuca bombę dymną, która ogłusza wrogów i ogranicza ich widoczność. Ash staje się niewidoczny na krótki czas.

Zasłona Dymna
Zasłona Dymna Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 35SferaEnergii Obrażenia Nd. Czas Trwania 2 / 4 / 6 / 8s Zasięg 10m

  • Ash rzuca pod siebie bombę dymną, która oszałamia wrogów przez krótki czas w zasięgu 10 metrów. Ash staje się nie do trafienia przez 2 / 4 / 6 / 8 sekund.
  • Czas trwania zależny jest od Czas Trwania Mocy.
    • Zasięg oszołomienia zależny jest od Zasięg Mocy.
    • Mnożniki obrażeń z ukrycia są dodawane do ataków wręcz. Wejście w fizyczny kontakt z przeciwnikiem podczas atakowania chwilowo usunie ten bonus do obrażeń.
  • Mimo iż Ash jest nie do trafienia to przeciwnicy będą kontynuowali atak ostatniego miejsca, w którym przebywał i będą próbowali oddawać ciosy gdy będą ranieni.
  • Nie wycisza ataków Ash'a. Strzelanie niewytłumionymi broniami będąc pod wpływem Zasłony Dymnej będzie dalej alarmować pobliskich przeciwników o twojej obecności.
  • Ash ukrywa się przed kamerami ochrony co zapobiega aktywowaniu się laserowych barier.
  • Zasłona Dymna działa też na założonych w ekwipunku towarzyszy.
  • Ash nie może zostać przewrócony lub ogłuszony podczas animacji rzucania bomby.
  • Może zostać użyty tylko będąc na ziemi.

Cień Dymu

Główny artykuł: Cień Dymu

Cień Dymu to modyfikacja dla Asha, dzięki której na określony czas nie tylko on, ale i drużyna staje się niewidzialna.

Ranga Czas Trwania Koszt
0 2s 6
1 4s 7
2 6s 8
3 8s 9

  • Można używać tej umiejętności, aby prześlizgnąć się niezauważonym przez kamery ochrony lub do podnoszenia sojuszników unikając ostrzału przeciwników.