FANDOM

Po aktywacji zakłóca pole energetyczne rdzenia Omega Fomorian, sprawiając że jest podatne na ataki. Radiacja Omega wpływa również na tarcze Tenno.
Opis w grze

Zakłócacz Fomorian jest to kluczowy przedmiot potrzebny do walki przeciwko Fomorianinowi Balor. Dzięki niemu możliwe jest zakłócenie tarcz ochronnych otaczających rdzenie Fomorianina.

PozyskanieEdytuj

  • Schemat wielokrotnego użytku jest możliwy do kupienia z rynku w kategorii Wyposażenie - Sprzęt za Credits64 45,000 kredytów.
  • Oryginalnie schemat Zakłócacza Fomorian był rozdawany graczom za darmo w momencie rozpoczęcia się Operacji: Złe Oczy.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
1,250
Nano Zarodniki64
3,500
Kriotyk
300
Izotop Omega
4

Czas: 1 min
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP IkonaCena Schematu:
Credits645,000

Jak użyćEdytuj

Musimy wyposażyć się w Zakłócacz Fomorian w Arsenale w opcji Sprzętu. W przeciwnym razie nie będziemy mogli wyruszyć na misję.

Gdy gracz już dostanie się do wnętrza Fomorianina, użycie Zakłócacza Fomorian tymczasowo zdezaktywuje tarcze ochroniące jego rdzeń, dzięki czemu będziemy mogli go zniszczyć. Tylko jeden Zakłócacz Fomorian jest potrzebny do zdjęcia tarcz z rdzenia, jednak na koniec misji i tak każdy z graczy go traci.

Zobacz równieżEdytuj