Zadania

Zadania to specjalny zbiór misji, które rozwijają fabułę gry. W przeciwieństwie do zwykłych misji, wyróżniają się nieliniowością. Poziomy są (zazwyczaj) zaprojektowane, a nie generowane losowo. Podczas ich przechodzenia słuchamy dialogów pomiędzy postaciami. Od Aktualizacji 19 mamy możliwość uczestniczenia w dialogach postaci. Podejmowanie decyzji wpływa na pasek moralności (dnia i nocy) naszej postaci. Niektóre zadania narzucają tryb samotnej rozgrywki na wybranych misjach lub całym zadaniu (zaproszenie znajomych do drużyny jest wtedy niemożliwe).

Każde zadanie ma wymagania, po spełnieniu których będzie aktywne. Za jego ukończenie dostajemy nagrody, takie jak: unikatowe bronie, schematy do budowy Warframe i inne. Czasem nagrody za ukończenie misji dostajemy jako wiadomość na "Skrzynkę odbiorczą". Większość zadań nie może zostać odtworzonych po zakończeniu, ale istnieją wyjątki.

Zbiór Zadań Edytuj

Nagrody Edytuj

Zadanie Nagroda za ukończenie
Nagroda Vora Wybrany startowy Warframe: Excalibur, Volt lub Mag (wcześniej Loki)
Wybrane startowe Bronie:
Broń Główna: Braton-MK1 lub Paris-MK1
Broń Boczna: Lato lub Kunai-MK1
Broń Biała: Skana lub Bo-MK1
Wadliwe Mody
Segment Arsenału
Segment Komunikacyjny
Segment Warsztatu
Segment Modów
25 000Credits64
Czuwająca Saya Gara - Schemat
Vox Solaris Garuda - Schemat
Wyrzutnia K-Drive
Skowyt Kubrowa Segment Inkubatora
Po Przebudzeniu Miecz Żaru
Ognisty Cios
Archwing Odonata
Imperator
Veritux
Tryb Archwing
Człowiek Kilku Słów Adapter Exilus
Widmo Clema - Schemat
Skradzione Marzenia Sztylety Eteryczne Podwójne - Schemat
Katalizator Orokin - Schemat
Twierdzenie Limbo Limbo: Powłoka - Schemat
Limbo: Neurooptyka - Schemat
Limbo: Systemy - Schemat
Nowy, Obcy Chroma - Schemat
Natah Adapter Exilus
Drugi Sen War Strzaskany
Fokus
Lua
Znak Blizny
Wewnętrzna Wojna Mod Riven
Złamane Berło
Orvius - Schemat
Forteca Kuva
Syfon Kuva
Mobilizacja
Segment Pomieszczenia Mieszkalnego - Schemat
Scena Wyboru Wewnętrznej Wojny
Glif Królowych Grineer
Maska Revenanta Revenant - Schemat
Ukryte Wiadomości Mirage: Powłoka - Schemat
Mirage: Neurooptyka - Schemat
Mirage: Systemy - Schemat
Okowy Harrowa Harrow - Schemat
Apostazja Prolog brak
Wyrzeczenie Excalibur Umbra
Excalibur Umbra: Hełm Sunder
Skiajati
Scena Dziedzińca Umbry
Excalibur Umbra: Zestaw Zwinnych Animacji
Excalibur Umbra: Zestaw Dumnych Animacji
Mroczna Witalność
Mroczne Włókna
Mroczna Intensyfikacja
Przeklęta Stal
Przeklęty Nacisk
Chimera Prolog Paracesis - Schemat
Pustynny Władca, Inaros Inaros - Schemat
Inaros: Powłoka - Schemat
Inaros: Neurooptyka - Schemat
Inaros: Systemy - Schemat
Święte Naczynie - Dekoracja
Srebrzysty Gaj Titania - Schemat
Titania: Powłoka - Schemat
Titania: Neurooptyka - Schemat
Titania: Systemy - Schemat
Gambit Glasta Nidus - Schemat
Rysunek Neewy, Ciemnooki Mężczyzna - Dekoracja
Rysunek Neewy, Mamroczący - Dekoracja
Rysunek Neewy, Moja Decyzja - Dekoracja
Rysunek Neewy, Przejście - Dekoracja
Rysunek Neewy, Więzienie - Dekoracja
Hymn Octavii Octavia - Schemat
Pacjent Zero Zabójstwo: Zainfekowany Alad V
Instrukcja Jordasa Atlas - Schemat
Zabójstwo: Golem Jordas

​​​​​​Odblokowanie Edytuj

Większość zadań trzeba odblokować, a następnie aktywować po ich odblokowaniu (jeśli zadanie samo nie zostanie aktywowane). Zadanie aktywować można w Kodeksie na Orbiterze, wybierając zakładkę "Zadania", następnie zaznaczając żądane zadanie i klikając "Rozpocznij Zadanie".

Wymagania do odblokowania zadań:

  1. Nagroda Vora - odblokuje się po pierwszym logowaniu do gry.
  2. Czuwająca Saya - aby odblokować to zadanie, należy ukończyć zadanie Nagroda Vora oraz osiągnąć 1 Rangę Mistrzostwa. Wymagane jest także ukończenie jednego zlecenia w Cetus oraz rozmowa z Konzu.
  3. Vox Solaris - aby rozpocząć zadanie, należy odblokować węzeł do Fortuny. Zadanie rozpoczyna się automatycznie, gdy gracz po raz pierwszy odwiedzi Fortunę na Wenus i porozmawia z Eudico.
  4. Skowyt Kubrowa - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Merkurego na Wenus.
  5. Po Przebudzeniu - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Merkurego na Wenus. Dodatkowo należy ukończyć zadanie Nagroda Vora.
  6. Archwing - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Marsa na Ziemi.
  7. Człowiek Kilku Słów - Darvo sam wezwie gracza do siebie na Przekaźnik, na drugie piętro tam, gdzie znajduje się jego skromny sklepik.
  8. Skradzione Marzenia - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Fobosa na Marsie.
  9. Twierdzenie Limbo - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Europy na Jowiszu.
  10. Nowy, Obcy - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Europy na Jowiszu. Wymaga ukończenia zadania Skradzione Marzenia.
  11. Natah - dostępne będzie po osiągnięciu 3 Rangi Mistrzostwa, oraz zeskanowaniu dziwnego latającego drona Świadomych w Podwodnym Laboratorium Grineer na Uranie.
  12. Drugi Sen - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Neptuna na Uranie oraz po wykonaniu zadania Natah. Wymaga 3 Rangi Mistrzostwa.
  13. Wewnętrzna Wojna - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Sedny na Plutonie. Trzeba także ukończyć zadanie Drugi Sen. Wymaga 5 Rangi Mistrzostwa.
  14. Maska Revenanta - aby rozpocząć zadanie, potrzebne jest uzyskanie rangi "Obserwatora" u Quillów (nie u Ostronów) oraz zakupienia Maski Zaginionego u Nakak w Cetus.
  15. Ukryte Wiadomości - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Sedny na Plutonie.
  16. Okowy Harrowa - aby odblokować to zadanie, należy pomyślnie ukończyć misje Mot w Pustce oraz mieć ukończone zadanie Wewnętrzna Wojna.
  17. Apostazja Prolog - aby odblokować to zadanie, wymagane jest ukończenie Okowów Harrowa. Konieczne jest także zbudowanie i zainstalowanie Segmentu Pomieszczenia Mieszkalnego.
  18. Wyrzeczenie - aby odblokować to zadanie, należy ukończyć Apostazja Prolog.
  19. Chimera Prolog - ukończyć zadanie Wyrzeczenie.
  20. Pustynny Władca, Inaros - odblokować je można kupując zadanie "Pustynny Władca, Inaros" od Handlarza Baro Ki'Teer. Wymaga 5 Rangi Mistrzostwa.
  21. Srebrzysty Gaj - ukończyć zadanie Drugi Sen oraz porozmawiać z Amaryn (liderką Nowej Loki) na Przekaźniku. Wymaga także 7 Rangi Mistrzostwa.
  22. Gambit Glasta - ukończyć zadanie Wewnętrzna Wojna i porozmawiać z Ergo Glast (przywódcą Sekwencji Perrin) na Przekaźniku.
  23. Hymn Octavii - ukończyć zadanie Drugi Sen i porozmawiać z Cefalonem Sudą na Przekaźniku.
  24. Pacjent Zero - zadanie dostaje się jako nagrodę po pokonaniu widma na Złączu Eris na Plutonie. Wymaga ukończenia zadania Po Przebudzeniu.
  25. Instrukcja Jordasa - będzie automatycznie dostępna po odblokowaniu planety Eris.

Ciekawostki Edytuj

  • Gracz po ukończeniu zadania otrzyma Moda Riven, jeśli zadanie nagradza schematem Warframe, a gracz kupił tego Warframe na Rynku za Platynę przed rozpoczęciem zadania.
  • Zadaniami, które mogą zostać aktywowane po ich ukończeniu są: Po Przebudzeniu, Człowiek Kilku Słów, Skradzione Marzenia, Nowy, Obcy, Drugi Sen, Wewnętrzna Wojna, Okowy Harrowa, Apostazja Prolog, Wyrzeczenie, Hymn Octavii, Vox Solaris. Ukończenie zadania ponownie nie daje ponownie nagrody.
  • Apostazja Prolog i Chimera Prolog to zadania ukryte. Nie wyświetlają się w Kodeksie do momentu ukończenia ich przez gracza, a co za tym idzie - gracz sam musi je odnaleźć i aktywować. W Kodeksie wyświetlają się jedynie w "Wymaganiach" innych zadań (o ile jakieś zadanie ich wymaga).
  • Większość zadań odblokowuje się przez pokonanie Widma na odpowiednim Złączu.
  • Kiedyś można było kupić na Rynku schematy, które po zbudowaniu odblokowywały zadanie. Tak można było odblokować zadania: Ukryte Wiadomości, Twierdzenie Limbo oraz Pacjent Zero.
  • Drugi Sen, Wewnętrzna Wojna oraz Wyrzeczenie to zadania kinowe - możemy w nich obejrzeć film. Po ich ukończeniu film możemy obejrzeć w Kodeksie.

Bugi Edytuj

  • Czasem, po ukończeniu zadania gracz nie otrzymuje nagrody i/lub nie może rozpocząć kolejnego zadania. Restart gry rozwiązuje ten problem.
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 08.10.2019 r. przez użytkownika Senami.