FANDOM

Załogant z Elektropałką jest odmianą Załoganta, która specjalizuje się w walce w zwarciu. Ubrani są w zielone skafandry i posługują się pałką elektryczną Prova. Chociaż zadają mniej obrażeń niż jednostki Grineer ( takie jak Rzeźnik ), nadal mogą być niebezpieczni pod względem przewagi liczebnej.

Podobnie jak zwykli Załoganci, ich głowa jest chroniona kanciastym hełmie, który po zniszczeniu rozpada się i ukazuje ich twarze.

Taktyka Edytuj

  • Załogant z Elektropałką posiada ogólną taktykę walki w zwarciu w grze. Po zauważeniu swoich celów, jednostki te natychmiast rzucają się i atakują swój cel. Jeśli alarm zostanie aktywowany, będą się chować za osłoną i czekać aż cel podejdzie na mały dystans, aby zaatakować go swoją mało zasięgową pałką Prova.

Wskazówki Edytuj

  • W defensywnych trybach gry, takich jak Obrona, Obrona Mobilna i Wydobycie, gdy użyjesz Śnieżnej Kuli lub Kataklizmu do obrony celu, ci wrogowie nie mogą być lekceważeni, ponieważ będą wchodzić pod twoją osłonę i bezpośrednio atakować cel obrony.
  • Ich ataki w zwarciu mogą być łatwo omijane przez graczy, którzy zwracają uwagę na otoczenie. Wyciek Chłodziwa lub jaki kol wiek mod z efektem spowolnienia będzie pomagał unikać dalszych ataków. Podczas walki z nimi bronią białą ich ataki mogą zostać łatwo zablokowane.
  • Po aktualizacji 17.0, Załogant z Elektropałką znika po 15 poziomie, podobnie jak Załogant znika po 15 poziomie. Powoduje to ograniczony zakres poziomów dla Załoganta z Elektropałką Eximus.

Ciekawostki Edytuj

  • Począwszy od aktualizacji 12.0, Załoganci z Elektropałką mają zielone skafandry zamiast koloru opalenizny, aby byli łatwiejsi w odróżnieniu od zwykłego Załoganta. Ich warianty Eximus noszą niebiesko-szare skafandry.
  • Załogant z Elektropałką może być jednostką żandarmerii wojskowej, która kontroluje szeregi armii, przy czym skuteczność Prova przeciwko wojskom Corpus jest dowodem popierającym tę teorię.