FANDOM

Załogant z Detronem to Załogant, który dzierży strzelbę Detron i nosi szaro-biały skafander. Te bronie są najczęściej spotykane na Jowiszu i odradzają się w innych kontrolowanych przez Corpus węzłach po 5 minutach Przetrwania lub 5 falach Obrony. Zachowują się podobnie do standardowych Załogantów, ale zadają znacznie więcej obrażeń na krótkim dystansie. Najlepiej ich wyeliminować zanim się zbliżą na niebezpieczną odległość.

Dlatego zaleca się stawienie czoła tym wrogom mocnymi i nienaruszonymi tarczami i unikanie ich jeśli to możliwe, gdy tarcze są wyczerpane.

Oprócz wyposażenia i kolorów skafandra, nie różni się parametrami od pospolitego Załoganta.

Wskazówki Edytuj

  • Wyeliminuj Załogantów z Detronami zanim zaczniesz zabijać zwykłych Załogantów, ponieważ Detron może zadawać niszczycielskie obrażenia na mały dystans, a szczególnie w zdrowiu.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed aktualizacją 17.0 Załogant z Detronem był nazywany po prostu "Załogantem".
  • Załogant z Detronem może zadać obrażenia Slash b Tnące, choć tak naprawdę powinien zadawać obrażenia Radiation b Radiacyjne.
  • Spotkać ich można było na Jowiszu, ale teraz można ich spotkać na innych kontrolowanych przez Corpus planetach, takich jak Pluton.