FANDOM

Załogant-Snajper jest specjalną odmianą Załoganta, który jest wyposażony w karabin wyborowy Lanka i noszą jasnożółte skafandry. Są silniejsi i mniej powszechni niż zwykli Załoganci i zwykle towarzyszą grupie zwykłych Załogantów na polu bitwy, zapewniając wsparcie ogniowe. Od aktualizacji 20.0.0 Snajperzy uzyskali umiejętność użycia Ratela do atakowania graczy.

Taktyka Edytuj

  • Załogant-Snajper są zwykle traktowani, tak jakby byli wyposażeni w karabiny Dera, ponieważ ich taktyka jest podobna do Balistyków.
  • Mimo to zachowują pewną odległość od swoich celów, co utrudnia ich zabicie.
  • Karabiny snajperskie Lanka są o wiele bardziej zabójcze niż karabin Dera powszechnie używany przez zwykłych Załogantów. Mimo, że są mniej zabójcze niż Lanka, w którą może się wyposażyć gracz, nadal ważne jest unikanie ich strzałów.
  • Chociaż używają karabinów snajperskich Lanka, wydają się niewyszkoleni, aby ich używać, ponieważ nie robią poprawek na szybkość. Jeśli ktoś chce uniknąć strzału wystarczy się przemieszczać.

Ciekawostki Edytuj

  • Wydaję się, że najczęściej pojawiają się w misji Inwazji.
  • Od aktualizacji 12.0 ich skafander jest koloru żółtego zamiast opalenizny.
  • Sierżant ma niewielkie podobieństwo do Snajperów, prawdopodobnie ma wyższą rangę Snajpera Corpusu, według rangi, niestandardowego koloru skafandra i bardziej wszechstronnego i potężnego sprzętu.

Przeciwnicy