FANDOM

"Metale o dużej wartości pozyskane z wojennych odpadków."

— Opis w grze.

Złom jest powszechnym komponentem występującym na Mars Marsie, Jowisz Jowiszu, Sedna Sednie i Forteca Kuva Fortecy Kuva.

Zwykle występuje w setkach. Złom jest ważnym elementem w tworzeniu wielu planów.

RynekEdytuj

PozyskanieEdytuj

  • Carme (Obrona Mobilna) na Jowisz Jowiszu zapewni nawet 2,000 na misje, jeśli zrabujesz wszystkie pojemniki i szafki.
  • Olympus (Obrona Mobilna) na Mars Marsie może zapewnić co najmniej 2,000 jednostek Złomu.
  • Niekończące się misje mają większą koncentrację mobów, a także zawierają przyzwoitą liczbę pojemników do przechowywania i szafek, które również mają szansę na upuszczenie Złomu.
    • Elara (Przetrwanie) na Jowisz Jowiszu, z Desakracją Nekros Ikona Nekrosa i z Kubrowem lub Kavatem z modem Zwierzęcy Instynkt i Zbieracz (bestia), a także z bronią zadającą obrażenia Slash b Tnące, taką jak Atterax Atterax lub Scoliac Scoliac (lub Ignis Ignis/ Amprex Amprex). Możesz systematycznie przechodzić z pokoju do pokoju, otwierać większość szafek i niszczyć wszystkie skrzynki (działa najlepiej w trybie solo). Ta metoda powinna przynieść ci około 600 - 1,000 Złomu na minutę (bez wzmocnienia zasobów).
    • Io (Obrona) i Callisto (Przechwycenie) na Jowisz Jowiszu mogą zapewnić około 2,000 - 2,500 po każdej misji odpowiednio do fali 5 lub rundy 1.