FANDOM

Podwaja ilość surowców podnoszonych w czasie misji.
Opis w grze

Wzmacniacz Zasobów podwaja ilość zdobywanych surowców.

PozyskanieEdytuj

  • Wzmacniacze Kredytów mogą zostać zakupione z Rynku za Platynę.
  • Specjalna trwająca 90 dni wersja jest zawarta w paczce Prime Access.
  • Może zostać otrzymany z Dziennego Trybutu, a czas trwania wzmacniacza jest zależny od ilości spędzonych dni w grze.
3-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 40
7-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 80
30-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 200

NotkiEdytuj

  • Wzmacniacz Zasobów aktywuje się natychmiast po zakupie i kończy się po upływie wyznaczonej ilości dni czasu rzeczywistego.
  • Ma synergię ze Wzmacniaczem Szansy na Łup Zasobów, ponieważ wtedy częściej otrzymujemy surowce i to w podwójnej ilości.
  • Wszystkie Wzmacniacze się kumulują, więc zakup kolejnego wzmacniacza, kiedy obecny się jeszcze nie skończył, wydłuży jego czas trwania. (Przykład: 15 min. obecnego wzmocnienia + 3-dniowy wzmacniacz = 3dni15min.)
    • Wzmacniacz Zasobów działa wyłącznie na jego użytkownika.
  • Podwaja ilość zdobytej Kuvy oraz Kriotyku zdobywanych z misji Syfonu Kuva oraz Wydobycia.
  • Podwaja ilość zdobywanych surowców na Równiny Eidolon oraz na Orb Vallis, dotyczy to również Minerałów i Kryształów zdobywanych poprzez Górnictwo i ryb zdobywanych poprzez Rybołówstwo.
  • Podwaja ilość zdobywanych Wisp Cetus oraz Toroidów.
  • Podwaja ilość surowców zdobywanych poprzez skanowanie, dotyczy to roślin i Kodów Genetycznych Kavata.
  • Nie podwaja zdobytej ilości Endo, ponieważ nie jest ono postrzegano jako surowiec.