FANDOM

Podwaja szansę wypadnięcia surowców.
Opis w grze

Wzmacniacz Szansy Na Łup Zasobów podwaja ilość zdobywanych surowców.

PozyskanieEdytuj

  • Wzmacniacze Kredytów mogą zostać zakupione z Rynku za Platynę.
  • Specjalna trwająca 90 dni wersja jest zawarta w paczce Prime Access.
  • Może zostać otrzymany z Dziennego Trybutu, a czas trwania wzmacniacza jest zależny od ilości spędzonych dni w grze.
3-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 40
7-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 80
30-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 200

NotkiEdytuj

  • Wzmacniacz Kredytów aktywuje się natychmiast po zakupie i kończy się po upływie wyznaczonej ilości dni czasu rzeczywistego.
  • Ma synergię ze Wzmacniaczem Szansy na Łup Zasobów, ponieważ wtedy częściej otrzymujemy surowce i to w podwójnej ilości.
  • Wszystkie Wzmacniacze się kumulują, więc zakup kolejnego wzmacniacza, kiedy obecny się jeszcze nie skończył, wydłuży jego czas trwania. (Przykład: 15 min. obecnego wzmocnienia + 3-dniowy wzmacniacz = 3dni15min.)
  • Ten wzmacniacz działa na drużynę, więc osoba, która go kupiła, nie musi zabijać, by otrzymać więcej surowców. Wzmacniacze pochodzące od więcej niż jednego gracza się nie kumulują.
  • Działa na Pigmenty, ponieważ szansa na pozyskanie kilku pigmentów wynosi domyślnie 100%, wzmacniasz szansy zwiększy ją do 200%, więc otrzymamy w ten sposób 2 pigmenty.
  • Działa na Górnictwo i Rybołówstwo na Równinach Eidolon oraz na Orb Vallis.
    • Pojawianie się niebieskich (rzadkich) żył będzie dużo częstsze. Jednakże sama szansa na pozyskanie rzadkich minerałów pozostaje niezmienna.
    • Zwiększa się szansa na pojawianie się ryb.