FANDOM

Podwaja ilość zebranych kredytów ze skrzynek i za zakończenie misji.
Opis w grze

Wzmacniacz Kredytów podwaja ilość zdobywanych kredytów ze skrzynek, misji oraz wrogów.

PozyskanieEdytuj

  • Wzmacniacze Kredytów mogą zostać zakupione z Rynku za Platynę.
  • Specjalna trwająca 90 dni wersja jest zawarta w paczce Prime Access.
  • Rzadkie lub Wzmocnione Kontenery mogą wyrzucić 30-minutowy lub 1-godzinne wzmacniacz.
3-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 40
7-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 80
30-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64 200

NotkiEdytuj

  • Wzmacniacz Kredytów aktywuje się natychmiast po zakupie i kończy się po upływie wyznaczonej ilości dni czasu rzeczywistego.
  • Wzmacniacz musi być wciąż aktywny podczas zakończenia misji, aby otrzymać podwojoną ilość kredytów za jej ukończenie.
  • Wszystkie Wzmacniacze się kumulują, więc zakup kolejnego wzmacniacza, kiedy obecny się jeszcze nie skończył, wydłuży jego czas trwania. (Przykład: 15 min. obecnego wzmocnienia + 3-dniowy wzmacniacz = 3dni15min.)
    • Wzmacniacz Kredytów działa wyłącznie na jego użytkownika.
  • Wzmacniacz działa w trybie Indeksu na Neptunie (najbardziej dochodowy tryb gry w Warframe). Wybranie Wysokiego Ryzyka da nam Credits64 400,000 kredytów za pierwszą wygraną i około Credits64 500,000 kredytów za każdą kolejną (Podwojona ilość kredytów nie będzie pokazana na tablicy).
  • Wzmacnia zdobytą ilość kredytów z Mrocznych Sektorów, dając około Credits64 53,000 kredytów za wygranie wysokopoziomowych trybów.