Warframe Wiki
Advertisement

Wzmacnia twoje mistrzostwo broni i sprzętu Tenno. Postęp w zwiększaniu biegłości twojego uzbrojenia jest podwojony.
Opis w grze

Wzmacniacz Biegłości podwaja wartość zdobywanej biegłości.

Pozyskanie[]

  • Wzmacniacze Biegłości mogą zostać zakupione z Rynku za Platynę.
  • Specjalna trwająca 90 dni wersja jest zawarta w paczce Prime Access.
  • Rzadkie lub Wzmocnione Kontenery mogą wyrzucić 30-minutowy lub 1-godzinne wzmacniacz.
3-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64.png 40
7-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64.png 80
30-dniowy wzmacniacz
Koszt: Platinum64.png 200

Notki[]

  • Wzmacniacz Biegłości aktywuje się natychmiast po zakupie i kończy się po upływie wyznaczonej ilości dni czasu rzeczywistego.
  • Wszystkie Wzmacniacze się kumulują, więc zakup kolejnego wzmacniacza, kiedy obecny się jeszcze nie skończył, wydłuży jego czas trwania. (Przykład: 15 min. obecnego wzmocnienia + 3-dniowy wzmacniacz = 3dni15min.)
  • Zarówno reputacja z syndykatów, jak i Fokus czerpią korzyści z tego wzmacniacza. Reputacja jest podwajana tylko w przypadku uzyskania jej podczas walki, więc Konserwacja, Zlecenia, Cefalon Simaris i Nawiewniaki nie otrzymują bonusu.
  • 3-dniowy wzmacniacz jest często dawany graczom, którzy wracają do gry po dłuższym czasie nieobecności. Nie wiadomo, jaki jest minimalny czas absencji i czy jest 100% szansa na jego otrzymanie po nieobecności.
    • Tak czy inaczej, z pewnością jest to co najmniej kilka miesięcy bez logowania się do gry.
  • Tak jak w przypadku Wzmacniacza Kredytów czy Wzmacniacza Zasobów te, które otrzymujemy za logowanie się do gry, nie kumulują się. Jeżeli zalogujesz się do gry przed resetem Dziennego Trybutu i otrzymasz jedno ze wzmocnień, pozyskanie jeszcze jednego wzmocnienia po resecie Dziennego Trybutu nie zresetuje czasu wzmacniacza ani nie skumuluje się z już obecnym. Prawdopodobnie jest to błąd gry, ponieważ otrzymanie dwóch tych samych wzmacniaczy pod rząd jest bardzo nieprawdopodobne.
  • Jeżeli masz aktywowany Wzmacniacz Biegłości i obecnie trwa wydarzenie podwojonej biegłości ogłoszone przez Lotus, otrzymywana biegłość będzie czterokrotnie zwiększona!
Advertisement