Wysokie Napięcie jest modem do karabinu zwiększa zarówno obrażenia Electricity b Elektryczne, jak i szansę na status karabinu o 15% na rangę, maksymalnie 60% na trzeciej randze.

StatystykiEdytuj

Ranga Obrażenia Elektryczne Szansa Statusu Koszt
0 +15% +15% 4
1 +30% +30% 5
2 +45% +45% 6
3 +60% +60% 7

NabycieEdytuj

  • Obecnie ten mod ma szanse na bycie nagrodą w rotacji C przy odnajdywaniu skrytek na misji Naeglar,Eris.
  • Ten mod był pierwotnie uzyskiwany przez zdobycie ponad 250 punktów w wydarzeniu Tethra Doom.
  • Wysokie Napięcie jest oferowane jako okresowy przedmiot do sprzedaży przez Baro Ki'Teera, kosztujący 300 Dukaty i 150,000 Credits64 do zakupu.

NotatkiEdytuj

  • Ten mod można łączyć z Oszroniona Amunicja, Pociski Termitowe i Zjadliwa Siła, aby uzyskać łączną premię szansy statusu 240%. Dzięki Instynkt Strzelca i Uderzenie Młota, premię tę można zwiększyć do 295%, prawie czterokrotnie zwiększając jej szansę na status.
  • Dzięki czterem modyfikacjom szansy na status możesz osiągnąć 100% szansy na status w większości broni głównych, które mają szansę na status bazowy na poziomie 30% lub wyższym.