Minigry (2)
Happy zephyr 2
Wyrmius 2
Frame fighter 2
Minigry (1)
Pokieruj Wyrmem w jego szaleńczej, dwuwymiarowej bitwie przeciw Corpus.
Opis w grze

Wyrmius jest jedną z minigier, które możemy znaleźć w grze Warframe. Została wprowadzona w Aktualizacji 15.11.

To dwuwymiarowa strzelanka wzorowana na automatowych klasykach tego typu gier. Gracz wciela się w niej w jednego ze strażników - Wyrma. Jego celem jest pokonanie wrogich Corpus.

Dostęp

Istnieją trzy sposoby, by uzyskać dostęp do tej minigry.

Pierwszym jest zakup Ludoplexa u Cefalona Simarisa, który kosztuje 50 000ReputationLargeBlack, a następnie zakup komponentu ROM "Wyrmius" za 25 000ReputationLargeBlack. Po zakupie trzeba wrócić na Orbiter. Ludoplex należy umieścić na statku (tak samo jak każdą inną dekoracje). Od tej pory gracz może przeprowadzać z nim interakcje. Aby uruchomić grę, należy wybrać ją w konsoli spośród innych.

Kolejny sposób wymaga posiadania Wyrma lub jego wersji Prime. Aby uruchomić minigrę, należy wejść w zakładkę "Wygląd" i wybrać "W" z listy wariantów wyglądu.

Ostatni sposób jest dostępny w ekranie logowania. Wpisanie Wyrmius jako adres e-mail, pozostawienie pustego pola hasła i zalogowanie się w ten sposób do gry uruchomi Wyrmiusa.

Rozgrywka

Warframe-wyrmius-gameplay
Celem minigry jest przemierzanie kolejnych poziomów, aż do pokonania ostatniego bossa. Aby to osiągnąć, należy unikać pocisków oddawanych w stronę Wyrma przez przeciwników i walka z nimi.

Przeciwnikami w minigrze są Corpus - Załoganci, MOA oraz drony. Na końcu minigry są dwaj bossowie - Moa z Railgunem oraz Helios.

Ta minigra pozwala przejąć kontrolę nad Strażnikiem Wyrm. Gracz ma możliwość poruszania Wyrmem w górę i w dół, w prawo i w lewo oraz może oddać strzał lub użyć automatycznego trybu ognia (ciągły strzał).

Strażnik początkowo uzbrojony jest w Karabin Laserowy. Jednak broń może zostać zmieniona, ponieważ polegli wrogowie upuszczają mody. Mody będą zmieniać kolory, jeżeli nie zostaną podniesione. Mody zmieniają broń Wyrma w zależności od koloru. Podnoszenie modów tego samego koloru spowoduje ulepszenie broni. Dzięki temu gracz może zdecydować o zmianie lub ulepszeniu. Utrata życia nie spowoduje zresetowania używanego typu broni, ale usunie jej ulepszenia.

Niebieskie Czerwone Żółte
Wyrmius mody blue
Wyrmius mody red
Wyrmius mody yellow
Sprawiają, że broń zamienia się w domyślną broń Wyrma, czyli Karabin Laserowy. Sprawiają, że broń zamienia się w podobną do Ogrisa, strzelającą rakietami. Sprawiają, że broń zamienia się w podobną do Lanki.
Zbieranie niebieskich modów przez gracza, powoduje wystrzeliwanie dodatkowych pociski. Zbieranie czerwonych modów daje graczowi dodatkową rakietę. Zbieranie żółtych modów daje dodatkowe, równolegle do siebie pociski.
Strzał-wyrmius-blue-4357-fdg
Strzał wyrmius red
Strzał-wyrmius-yellow-2856-fgdhd

Gracz ma trzy życia, które są reprezentowane przez ikonki Wyrma u góry ekranu. Jeśli Wyrm zostanie zniszczony, jedno życie zostanie zużyte. Zużycie wszystkich trzech żyć kończy grę. Po jej zakończeniu gracz ma wybór - spróbować ponownie od początku lub całkowicie zakończyć minigrę.

Na górze ekranu, obok ikonek życia gracz może śledzić swoje punkty w grze. Są one przyznawane za pokonywanie kolejnych przeciwników. Wynik ten można też sprawdzić w profilu gracza w statystykach.

Wyrm porusza się na płaszczyźnie 2D, która stale przewija się w prawo. Mapa jest wzorowana na statku Corpus, złożona jest z kilku pokoi. Występują na niej też struktury takie jak na statku Corpus.

Sterowanie

Domyślne ustawienie klawiszy:

Ruch Wyrma PC PlayStation 4 Xbox One Nintendo Switch
w górę
W
lub
Góra
Przesuń w górę
Lewy drążek
Przesuń w górę
Lewy drążek
Przesuń w górę
Lewy drążek
w dół
S
lub
Dół
Przesuń w dół
Lewy drążek
Przesuń w dół
Lewy drążek
Przesuń w dół
Lewy drążek
w prawo
D
lub
Prawo
Przesuń w prawo
Lewy drążek
Przesuń w prawo
Lewy drążek
Przesuń w prawo
Lewy drążek
w lewo
A
lub
Lewo
Przesuń w lewo
Lewy drążek
Przesuń w lewo
Lewy drążek
Przesuń w lewo
Lewy drążek
strzał
Space
lub
LPM
Combops4x
lub
R2
A
lub
RT
B
lub
ZR
ogień
automatyczny
Przytrzymaj
Space
lub
LPM
Przytrzymaj
Combops4x
lub
R2
Przytrzymaj
A
lub
RT
Przytrzymaj
B
lub
ZR

Nagrody

Ukończenie minigry (pokonanie ostatniego przeciwnika) nagrodzi gracza dekoracją - Plakatem Wyrmiusa. Można go umieścić w Orbiterze. Wynik w grze Wyrmius wyświetla się w profilu gracza w "Statystykach".

Ciekawostki

  • Podczas ekranu ładowania minigry, w miejscu statku desantowego pojawia się Wyrm.
  • Wyrmius został po raz pierwszy ujawniony podczas TennoLive 2014.
  • Nazwa to połączenie nazw "Wyrm" i "Gradius". Gradius to strzelanka stworzona pierwotnie na automaty do gier przez firmę Konami.
  • Załogantów na statku Corpus można zobaczyć wyposażonych w broń Braton.
  • Jest drugą minigrą wprowadzoną do Warframe.
  • W odróżnieniu od minigry Wesoła Zephyr - Wyrm nie zostanie zastąpiony swoją wersją Prime, nawet jeśli gracz ją posiada.

Kanał Twórców
Wyrmius Mini-Game - Now Available!

Wyrmius Mini-Game - Now Available!

AdikDarkCero
Warframe Wyrmius!

Warframe Wyrmius!

Wyrmius - Ścieżka muzyczna

Wyrmius - Ścieżka muzyczna

Wyrmius Warframe Rozgrywka

Wyrmius Warframe Rozgrywka

Historia zmian

Aktualizacja 15.11
  • Wprowadzono.
Ostatnia aktualizacja: Aktualizacja 15.11
Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 08.05.2019 r. przez użytkownika Firiawka.