Wyrm.png
Carrier
Carrier
Carrier Prime
Carrier Prime
Dethcube
Dethcube
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Diriga
Diriga
Djinn
Djinn
Helios
Helios
Helios Prime
Helios Prime
Oxylus
Oxylus
Shade
Shade
Shade Prisma
Shade Prisma
Taxon
Taxon
Wyrm
Wyrm
Wyrm Prime
Wyrm Prime

Z umiejętnościami "Wojownik" i "Rozproszenie Tłumu", Wyrm jest Strażnikiem typowo ofensywnym. Jest uzbrojony w karabin laserowy. k

Wyrm.png jest ofensywnym Strażnikiem, podstawowo wyposażony w Karabin Laserowy.png.

Rozproszenie Tłumu jest w stanie trafić kilku przeciwników jednocześnie, podczas gdy Spopielenie Dethcube.pnga trafia tylko jednego przeciwnika. Jednocześnie działa podobnie do Ducha Shade.pnga - powstrzymuje wrogów od atakowania właściciela, lecz posiada znacznie krótszy okres działania.

Wyrm może być uznany za strażnika pomiędzy ofensywnym Dethcube.png i defensywnym Shade.png.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
15 000
Stalowa Płyta64.png
500
Obwody64.png
400
Nano Zarodniki64.png
200
Moduł Sterujący64.png
1
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 30
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png75
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png100 000

Ciekawostki

  • Wyrm.png posiada mini grę - Wyrmius. Aby ją uruchomić należy wejść w wygląd i wybrać konfigurację "W" (nad Wyrmem są konfigurację A, B, C, W). Po Aktualizacji 23.4 można zakupić segment "Wyrmius", który pozwoli na uruchomienie mini gry bezpośrednio w Ludopleksie (bez obowiązku posiadania Wyrm.pnga lub Wyrm Prime.png).

Mody

Galeria

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 09.07.2020 r. przez użytkownika Senami.