PetCarrier
Carrier
Carrier
Carrier Prime
Carrier Prime
Carrier Prime
Dethcube
Dethcube
Dethcube
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Diriga
Diriga
Diriga
PetDjinn
Djinn
Djinn
Helios2
Helios
Helios
Helios Prime
Helios Prime
Helios Prime
Oxylus
Oxylus
Oxylus
Shade
Shade
Shade
Shade Prisma
Shade Prisma
Shade Prisma
Taxon
Taxon
Taxon
WyrmMain
Wyrm
Wyrm
Wyrm Prime
Wyrm Prime
Wyrm Prime

Z umiejętnościami "Wojownik" i "Rozproszenie Tłumu", Wyrm jest Strażnikiem typowo ofensywnym. Jest uzbrojony w karabin laserowy.
Wpis w Kodeksie

Wyrm Wyrm jest ofensywnym Strażnikiem, podstawowo wyposażony w Karabin Laserowy Karabin Laserowy.

Rozproszenie Tłumu jest w stanie trafić kilku przeciwników jednocześnie, podczas gdy Spopielenie Dethcube Dethcubea trafia tylko jednego przeciwnika. Jednocześnie działa podobnie do Ducha Shade Shadea - powstrzymuje wrogów od atakowania właściciela, lecz posiada znacznie krótszy okres działania.

Wyrm może być uznany za strażnika pomiędzy ofensywnym Dethcube Dethcube i defensywnym Shade Shade.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15 000
Stalowa Płyta64
500
Obwody64
400
Nano Zarodniki64
200
Moduł Sterujący64
1
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 30
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum6475
BP IkonaCena Schematu:
Credits64100 000

Ciekawostki Edytuj

  • Wyrm Wyrm posiada mini grę - Wyrmius. Aby ją uruchomić należy wejść w wygląd i wybrać konfigurację "W" (nad Wyrmem są konfigurację A, B, C, W). Po Aktualizacji 23.4 można zakupić segment "Wyrmius", który pozwoli na uruchomienie mini gry bezpośrednio w Ludopleksie (bez obowiązku posiadania Wyrm Wyrma lub Wyrm Prime Wyrma Prime).

ModyEdytuj

GaleriaEdytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 09.07.2020 r. przez użytkownika Senami.