PetCarrier.png
Carrier
Carrier
Carrier Prime.png
Carrier Prime
Carrier Prime
Dethcube.png
Dethcube
Dethcube
Dethcube Prime.png
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Diriga.png
Diriga
Diriga
PetDjinn.png
Djinn
Djinn
Helios2.png
Helios
Helios
Helios Prime.png
Helios Prime
Helios Prime
Oxylus.png
Oxylus
Oxylus
Shade.png
Shade
Shade
Shade Prisma.png
Shade Prisma
Shade Prisma
Taxon.png
Taxon
Taxon
WyrmMain.png
Wyrm
Wyrm
Wyrm Prime.png
Wyrm Prime
Wyrm Prime

Z umiejętnościami "Wojownik" i "Rozproszenie Tłumu", Wyrm jest Strażnikiem typowo ofensywnym. Jest uzbrojony w karabin laserowy.
Wpis w Kodeksie

Wyrm.png Wyrm jest ofensywnym Strażnikiem, podstawowo wyposażony w Karabin Laserowy.png Karabin Laserowy.

Rozproszenie Tłumu jest w stanie trafić kilku przeciwników jednocześnie, podczas gdy Spopielenie Dethcube.png Dethcubea trafia tylko jednego przeciwnika. Jednocześnie działa podobnie do Ducha Shade.png Shadea - powstrzymuje wrogów od atakowania właściciela, lecz posiada znacznie krótszy okres działania.

Wyrm może być uznany za strażnika pomiędzy ofensywnym Dethcube.png Dethcube i defensywnym Shade.png Shade.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
15 000
Stalowa Płyta64.png
500
Obwody64.png
400
Nano Zarodniki64.png
200
Moduł Sterujący64.png
1
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 30
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Platinum64.png75
BP Ikona.pngCena Schematu:
Credits64.png100 000

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wyrm.png Wyrm posiada mini grę - Wyrmius. Aby ją uruchomić należy wejść w wygląd i wybrać konfigurację "W" (nad Wyrmem są konfigurację A, B, C, W). Po Aktualizacji 23.4 można zakupić segment "Wyrmius", który pozwoli na uruchomienie mini gry bezpośrednio w Ludopleksie (bez obowiązku posiadania Wyrm.png Wyrma lub Wyrm Prime.png Wyrma Prime).

Mody[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 09.07.2020 r. przez użytkownika Senami.