PetCarrier
Carrier
Carrier
Carrier Prime
Carrier Prime
Carrier Prime
Dethcube
Dethcube
Dethcube
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Dethcube Prime
Diriga
Diriga
Diriga
PetDjinn
Djinn
Djinn
Helios2
Helios
Helios
Helios Prime
Helios Prime
Helios Prime
Shade
Shade
Shade
Shade Prisma
Shade Prisma
Shade Prisma
Taxon
Taxon
Taxon
WyrmMain
Wyrm
Wyrm
Wyrm Prime
Wyrm Prime
Wyrm Prime

Z umiejętnościami "Wojownik" i "Rozproszenie Tłumu", Wyrm jest Strażnikiem typowo ofensywnym. Jest uzbrojony w karabin laserowy.
Wpis w Kodeksie

Wyrm jest ofensywnym Strażnikiem, podstawowo wyposażony w Karabin Laserowy.

Rozproszenie Tłumu jest w stanie trafić kilku przeciwników jednocześnie, podczas gdy Spopielenie Dethcube`a trafia tylko jednego przeciwnika. Jednocześnie działa podobnie do Ducha Shade`a - powstrzymuje wrogów od atakowania właściciela, lecz posiada znacznie krótszy okres działania.

Wyrm może być uznany za strażnika pomiędzy ofensywnym Dethcube i defensywnym Shade.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
15 000
Stalowa Płyta64
500
Obwody64
400
Nano Zarodniki64
200
Moduł Sterujący64
1
Czas: 24 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 30
Market Ikona Cena na Rynku:
Platinum6475
BP IkonaCena Schematu:
Credits64100 000

ModyEdytuj

Nazwa Opis
Wojownik Strażnik zaatakuje pierwszego widocznego wroga.
Rozproszenie Tłumu Uwalnia ogłuszającą falę gdy w pobliżu znajduje się wielu wrogów.

Ciekawostki Edytuj

  • Wyrm posiada mini grę - Wyrmius. Aby ją uruchomić należy wejść w wygląd i wybrać konfigurację "W" (nad Wyrmem są konfigurację A, B, C, W). Po Aktualizacji 23.4 można zakupić segment "Wyrmius", który pozwoli na uruchomienie mini gry bezpośrednio w Ludopleksie (bez obowiązku posiadania Wyrma lub Wyrma Prime).

GaleriaEdytuj

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 28.12.2019 r. przez użytkownika Senami.