FANDOM

Współrzędne Nawigacyjne to sfery o ciemnym kolorze wypełnione obrazem przestrzeni kosmicznej. Mogą być bardzo łatwo znalezione w kontenerach lub szafkach na każdej planecie i misji włącznie z Pustką. Są również upuszczane przez Eximusy, Drakhi i Dzikie Kubrowy. 5x sztuk Współrzędnych Nawigacyjnych jest wymaganych do zbudowania każdego klucza Wraku Orokin, oprócz klucza Zabójstwa.

Współrzędne Nawigacyjne Golema Edytuj

Klucz Zabójstwa na Wraku Orokin wymaga 5x Koordynatów Nawigacyjnych Golema. Ten specjalny rodzaj Współrzędnych można znaleźć podczas wykonywania wszystkich misji na Wraku Orokin włącznie z misją zabójstwa, co zapewnia możliwość odzyskania części Współrzędnych zużytych do stworzenia klucza Zabójstwa.

Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne Edytuj

Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne wymagane są do stworzenia klucza Zabójstwa Zmutowanego Alada V. Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne są przyznawane jako nagroda za walkę przeciwko pladze, jak również jako nagroda rotacji B Obrony i Przetrwania na Wraku Orokin. Można nimi również handlować.

Porady Edytuj

  • Theif`s Wit i Master Thief zapewnią więcej otwartych szafek oraz podgląd ich lokalizacji.
  • Rozgrywanie misji niskopoziomowych z dużą ilością kontenerów (np. Caloris na Merkurym) zwiększy ilość zdobytych Współrzędnych Nawigacyjnych.