FANDOM

"Współrzędne do odnajdywania zaginionych statków. Można je znaleźć w skrytkach i pojemnikach."

— Opis w grze.

Współrzędne Nawigacyjne to sfery o ciemnym kolorze wypełnione obrazem przestrzeni kosmicznej. Mogą być bardzo łatwo znalezione w kontenerach lub szafkach na każdej planecie i misji włącznie z Pustka Pustką. Są również upuszczane przez Eximusy, Drahk Drahki i Dzikie Kubrowy. 5 sztuk Współrzędnych Nawigacyjnych jest wymaganych do zbudowania każdego klucza WrakOrokin Wraku Orokin, oprócz klucza Zabójstwa.

Współrzędne Nawigacyjne LephantisaEdytuj

Klucz Zabójstwa na WrakOrokin Wraku Orokin wymaga 5 Koordynatów. Ten specjalny rodzaj Współrzędnych można znaleźć podczas wykonywania wszystkich misji na Wraku Orokin włącznie z misją zabójstwa, co zapewnia możliwość odzyskania części Współrzędnych zużytych do stworzenia klucza Zabójstwa.

Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne Edytuj

Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne wymagane są do stworzenia klucza Zabójstwa Zmutowanego Alada V. Zmutowane Współrzędne Nawigacyjne są przyznawane jako nagroda za walkę przeciwko pladze, jak również jako nagroda rotacji B Obrony i Przetrwania na WrakOrokin Wraku Orokin. Można nimi również handlować.

PozyskanieEdytuj

  • Złodziejski Zmysł i Mistrz Złodziejski zapewnią więcej otwartych szafek oraz podgląd ich lokalizacji.
  • Rozgrywanie misji niskopoziomowych z dużą ilością kontenerów (np. Caloris na Merkury Merkurym) zwiększy ilość zdobytych Współrzędnych Nawigacyjnych.
  • W przypadku Zmutowanych Współrzędnych Nawigacyjnych, Złodziejski Zmysł może również pomóc w znalezieniu skrytek sabotażowych, zwiększając szansę na współrzędne.