FANDOM

Edytuj

Żywiołowa i nieuchwytna, Wisp jest zarówno opiekunką, jak i bramą.
Wpis w Kodeksie

Data Wydania: 22 maja, 2019

Niesamowity. Nieuchwytny. Enigmatyczny. Nawiedzając przestrzenne skrzyżowania między wymiarami, eteryczna czarodziejka Wisp przywołuje dziwne zjawy spoza szczeliny. Oderwij jej duszę, aby uciec od śmierci, pozbawić wzorku nieprzyjaciela i wypal wszystko blaskiem naszego niebiańskiego światła. Wisp zmaterializowała się w Aktualizacji 25.0.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
3
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: Platinum64 325
Cena Schematu: Nd.
Neuroptyka
Credits64
15,000
Hexenon
300
Tellur
2
Plastids64
950
PolymerBundle64
2,200
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Hexenon
500
ArgonCrystal64
1
Oxium64
700
AlloyPlate64
2,750
Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
Hexenon
400
NitainExtractor
2
Rubedo64
950
Salvage64
10,000
Czas: 12 godziny

Pozyskanie Edytuj

Wszystkie schematy wypadają z Ropalolysta na Jowiszu.

NotkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Wisp była wspomniana na Devstream 115 wraz z 2 innymi nienazwanymi Warframe.
  • Wisp była ponownie przytoczona na Devstream 122 wraz z Hildryn.
  • Wisp jest pierwszym Warframe bez nóg; bezustannie unosi się w powietrzu, chyląc się w kierunku poruszania się.
  • Wisp jest pierwszym Warframe, który posiada swoją własną animację poruszania się oraz sprintu - zaznacza Geoff na Devstream 123.
    • Unikalne poruszanie się Wisp jest anulowane poprzez wyjęcie broni białej; wtedy porusza się jak każdy inny Warframe.
  • Umiejętności i animacje Wisp miały swój debiut na Devstream 126.
  • Styl Wisp prawdopodobnie jest wzorowany na Błędne ogniki; twory z innego świata, wspomniane w rożnym folklorze. Najczęściej są opisywane jako ogniste światła, które rozpraszają i wabią niczego nie spodziewających się podróżników, by zboczyli ze ścieżki, sprowadzając na nich zgubę.
  • Wisp jest jednym z nielicznych Warframe, którego główny schemat również trzeba zdobyć; pozostałe to Khora oraz Ivara.
    • Wisp jest również pierwszym Warframe, którego główny schemat wypada z Bossa - Ropalolysta.

Edytuj

Umiejętność PasywnaEdytuj

Płynąca między wymiarami Wisp staje się niewidzialna podczas przebywania w powietrzu.

UmiejętnościEdytuj

Dzbanki-karta Dzbanki-ikona
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
1
Dzbanki
Wybierz i przyzwij Dzbanek wypełniony Nektarem, który przyczepia się i pomaga Wisp oraz jej sojusznikom. Nektar Pośpiechu zwiększa prędkość ruchu oraz ataku. Nektar Witalności zwiększa maksymalne życie oraz uzdrawia z biegiem czasu. Nektar Wstrząsu ogłusza pobliskich przeciwników.
Skuteczność:

300 (maksymalne życie)
30 (życie/s)

20 % (prędkość ruchu) 30 % (prędkość ataku)

5 (obrażenia porażenia)

Czas Trwania:19 / 22 / 26 / 30 s (czas trwania pyłu)
Zasięg:5 m (zasięg dzbanka)
15 m (zasięg porażenia)

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

BłędneOgniki-karta BłędneOgniki-ikona
ENERGIA
SferaEnergii35
KLAWISZ
2
Błędne Ogniki
Rzuć przed siebie widmowy obraz Wisp, żeby zdezorientować oraz rozproszyć wrogów. Aktywuj ponownie, by teleportować się do jego pozycji. Przytrzymaj, żeby obraz poruszał się szybciej, a po puszczeniu Wisp teleportowała się do jego pozycji.
Skuteczność:Nd.
Czas Trwania:2.5 / 3 / 3.5 / 4 s
Zasięg:Nd.

SkrząceWyładowanie-karta SkrząceWyładowanie-ikona
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
3
Skrzące Wyładowanie
Sięgnij do innego wymiaru, by obezwładnić pobliskich wrogów i sprawić, że będą miotać wyładowaniami za każdym razem, gdy zadasz im obrażenia. Wisp może też wycelować w Dzban, aby się do niego teleportować, spowoduje to też podwojenie zasięgu wyładowania.
Skuteczność:1 / 1.25 / 1.6 / 2 (mnożnik obrażeń)

20 % (szansa statusu)

Czas Trwania:7 / 9 / 12 / 16 s (czas trwania oślepienia)
Zasięg:10 / 11 / 13 / 15 m

BramaSłońca-karta BramaSłońca-ikona
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
4
Brama Słońca
Otwórz portal do Słońca, by razić przeciwnikó niszczycielskim promieniem czystego, słonecznego rozbłysku. Przytrzymaj "strzał", by podwoićobrażenia, jednocześnie zwiększając ilość zużywanej energii. Przez czas trwania ataku przeciwnicy atakowani przy użyciu Bramy Słońca stają sięcoraz bardziej podatni na zadawane przez nią obrażenia.
Skuteczność:1,000 / 1,100 / 1,250 / 1,500
Czas Trwania:Nd.
Zasięg:40 m (długość promienia)

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 30.05.2019 r. przez użytkownika Firiawka.