VortexMod VaubanVortex
ENERGIA
SferaEnergii100
KLAWISZ
4
Wir
Tworzy wirującą masę energii, która brutalnie przyciąga pobliskich wrogów i zgniata ich w drobiny materii.
Skuteczność:50 (obrażenia)
2x (początkowy mnożnik obrażeń)
15 (obrażenia kontaktowe)
Czas Trwania:6 / 8 / 10 / 12 s
Zasięg:6 m

  • Vauban wyrzuca kuliste urządzenie, które tworzy potężne źródło grawitacyjne przyciągające wszystkich wrogów w zasięgu 8.5 metra, które podczas kontaktu z wrogiem, zada mu 15 obrażeń od Blast b Wybuchu. Istniejący przez 6 / 8 / 10 / 12 sekund, będzie zadawał 50 obrażeń Magnetic b Magnetycznych na sekundę każdemu przeciwnikowi. Tiki zadające obrażenia występują z częstotliwością 4 na sekundę. Gdy urządzenie się aktywuje, pierwszy tik będzie pomnożony przez 200%.
    • Na początkowy mnożnik i obrażenia kontaktowe oddziałuje Skuteczność Mocy, a dodatkowo obrażenia kontaktowe mogą być wzmacniane przez mnożniki części ciała.
    • Każdy tik ma umiarkowaną szansę statusu. Przeciwnicy dotknięci statusem, będą mieć zredukowane o 75% tarcze przez 4 sekundy.
    • Przeciwnicy są bezwładni podczas przyciągania przez Wir.
    • Obrażenia zmniejszają się wraz ze wzrostem odległości.
    • Skuteczność mocy może zwiększać obrażenia zadawane przez każdy tik, lecz częstotliwość występowania tików zostanie odpowiednio dopasowana, tak aby utrzymać podstawowe obrażenia na sekundę zadawane przez Wir.
    • Na czas istnienia Wiru oddziałuje Długość Trwania Mocy, a na zasięg - Zasięg Mocy.
    • Wir zostanie wytworzony 1 metr nad powierzchnią w miejscu, gdzie nastąpił pierwszy kontakt urządzenia z powierzchnią.
  • Wir nie działa na większość Bossów.
  • Ciało zostanie zdematerializowane po śmierci przeciwnika.
    • Ciała martwych przeciwników są również przyciągane przez Wir. Gdy znajdą się w jego centrum, zostaną zdematerializowane.
  • Umiejętność może być wykonana bez zakłócania wykonywania innych czynności, wliczając przeładowywanie.
  • Może być używana, podczas gdy inne Wiry są dalej aktywne.

W-wir

Główny Artykuł: Nieustanny Wir

Nieustanny Wir to modyfikacja dla Wiru Vaubana. Czas trwania Wiru jest zwiększony o pewien % jego maksymalnego czasu trwania za każdy dodatkowy wrzucony w niego Wir.

Ranga Dodatkowy czas trwania Koszt
0 50% 6
1 55% 7
2 60% 8
3 70% 9

  • Może być używane do zbierania wszelkich przedmiotów upuszczanych przez przeciwników.
  • Przeciwnicy wciągnięci w Wir znajdują się w pozycji "leżącej", dzięki czemu można wykonywać na nich dobicia. Istnieje możliwość zabicia kilku przeciwników jednym ciosem.
  • Dzięki temu, że przeciwnicy są bardzo blisko siebie, obrażenia Electricity b Elektryczne stają się bardzo skuteczne, ze względu na ataki łańcuchowe. Tesla, w niektórych przypadkach, gdy rzucona pod Wir, może znacznie szybciej zabić przeciwników niż sam Wir.

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: Mody mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Aktywacja Wiru, może na chwilę spowolnić sojuszników lub przyciągnąć ich w stronę Wiru.