Warframe Wiki
Advertisement
Warframe Wiki

Widmowy Krzyk-A.gif
Siej spustoszenie, ziejąc destrukcyjnymi żywiołami. Kolor emisyjny Chromy określa żywioł.

Widmowy Krzyk
Widmowy Krzyk Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 10SferaEnergii.png Obrażenia 100 / 125 / 150 / 200 (Podstawowe Obrażenia) 40% / 45% / 50% / 60% (Szansa Statusu) Czas Trwania Nd. Zasięg 4 / 5 / 6.5 / 10 m Pozostałe 5/s (Pobór Energii)

🢃 ROZWIŃ 🢃

  • Chroma uwalnia ciągły strumień energii żywiołu zadając 100 / 125 / 150 / 200 obrażeń od Heat b.png Ognia, Electricity b.png Elektryczne, Toxin b.png Toksyczne lub Cold b.png Zimna na sekundę z 40% / 45% / 50% / 60% szansą na zadanie żywiołowego efektu statusu wszystkim celom w stożku o zasięgu 4 / 5 / 6.5 / 10 m.
    • Obrażenia na sekundę zależą od Siły Mocy.
    • Typ obrażeń zależy od aktualnie przypisanego żywiołu Chromy.
    • Efekt Statusu Heat b.png Ognia zadaje 50% obrażeń podstawowych Widmowego Krzyku na tik przez 7 tików w ciągu 6 sekund. Podpaleni przeciwnicy będą również panikować przez krótki okres czasu.
    • Efekt Statusu Electricity b.png Elektryczne wywoła łańcuch elektryczny pomiędzy wszystkimi przeciwnikami na małym obszarze zadając 50% obrażeń podstawowych Widmowego Krzyku. Porażeni wrogowie będą tymczasowo ogłuszeni.
    • Efekt Statusu Toxin b.png Toksyczne zadaje 50% podstawowych obrażeń Widmowego Krzyku na tik przez 9 tików w ciągu 8 sekund. Obrażenia od Toksyny omijają Tarcze i Proto Osłony i bezpośrednio zadają obrażenia w życie. Wiele Toksycznych DoT łączy się na tym samym celi i zwiększa obrażenia zadawane w czasie trwania.
    • Efekt Statusu Cold b.png Zimna redukuje szybkość ruchu i ataku o 50% na czas 6 sekund.
    • Długość stożka zależy od Zasięgu Mocy.
  • Widmowy Krzyk pobiera 5 energii na sekundę gdy jest aktywny. Zostanie automatycznie wyłączony jeżeli energia Chromy się wyczerpie, zostanie wykonany manewr lub gdy zostanie wyłączony poprzez ponowne wciśnięcie przycisku aktywującego.
    • Koszt aktywacji i pobór zależą od Wydajności Mocy.
    • Chroma nie może użyć broni lub innej umiejętności podczas używania Widmowego Krzyku.
    • Szybkość ruchu jest znacznie zmniejszona podczas używania tej umiejętności, a wszystkie Manewry z wyjątkiem dla chwytania półek/krawędzi, przewrotów i backflipów nie mogą być wykonane.
    • Atakiem można kierować jedynie w kątach 900 w prawo i lewo oraz 450 w górę i w dół.
    • Chroma jest niewrażliwy na obalenia i wszelkiego typu formy kontroli tłumu podczas wykonywania Widmowego Krzyku.

Dopalenie.png

Główny Artykuł: Dopalenie

Dopalenie to modyfikacja dla Widmowego Krzyku Chromy. Po dezaktywowaniu Widmowego Krzyku Chroma wystrzeli pocisk nasycony energią żywiołu (zależny od koloru energii), który zada obrażenia za każdą sekundę trwania Widmowego Krzyku, aż do osiągnięcia maksymalnych obrażeń.

Ranga Obrażenia na sekundę Limit obrażeń Koszt
0 25 200 6
1 50 300 7
2 75 400 8
3 100 500 9

  • Umiejętność staje się przydatna, gdy jest używana do kontroli tłumu. Z Ogniem lub Elektrycznością może być używana jako ciągły ogłuszacz tłumu.

Advertisement