Widma można wykonać w warsztacie kopiując aktualne wyposażenie gracza, trzeba mieć odpowiedni wynik Konklawe w celu ich budowy, ich uzbrojenie nie ma wpływu na oryginał, bronie  nie posiadają statystyk bazowych ich broni i warframe skalowana jest wartość w zależności od ich poziomu np. wprowadzenie do Soma karty zwiększającej szansę krytycznego trafienia Widmo nie odzwierciedli oryginału, będzie posiadać statystyki bazowe 30% szansy krytycznej.

CharakterystykaEdytuj

  • Tylko jedno Widmo Warframe może być aktywne w trakcie misji. Próbując przywołać drugie Widmo Warframe aktywne Widmo ginie i pojawia się drugie
  • Jeśli Zjawa pozostanie daleko od Ciebie zawsze się teleportuje.
  • Umiejętności Cienie Umarłych oraz Kontrola Umysłu mogą wskrzesić Widmo

PoradyEdytuj

  • Funkcja Auto-Instalacja w ulepszeniach Arsenału dobierają karty z największą ilością punktów Konklawe
  • Możliwe jest ożywienie swojego Widma jeśli ten się jeszcze nie wykrwawił. Należy uważać podczas uzdrawiania ponieważ pojedynczy cios może go uśmiercić.

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 11.06.2019 r. przez użytkownika Senami.