Warsztat

Warsztat - jest sekcją Orbitra odpowiedzialną za tworzenie Warframe, Archwing, Broni, Strażników i innych elementów ekwipunku w Warframe.

Ogólny Proces TworzeniaEdytuj

Tworzenie wymaga uzbierania niezbędnych zasobów, których potrzebuje dany przedmiot. Zabiera ono także czas, który jest czasem rzeczywistym i liczony jest nawet wtedy, gdy gracz jest wylogowany, co pozwala na pozostawienie przedmiotów z długim czasem budowy (np. Warframe), aby dalej były produkowane. Ukończony przedmiot może być zabrany i automatycznie przeniesiony do ekwipunku gracza, jeśli oczywiście w ekwipunku znajduje się odpowiednia ilość slotów (jeśli obiekt ich wymaga).

Warsztat2

Konstrukcje mogą być ukończone natychmiastowo poprzez zapłacenie Platinum64. Różne przedmioty wymagają innej ilości platyny (dłuższy bazowy czas budowy = większa cena). Cena, jaką trzeba zapłacić, nie zmienia się z upływem czasu (przedmiot mający 95% ukończenia będzie kosztował tyle samo, co nowo rozpoczęta konstrukcja).

Tworzenie WarframeEdytuj

Tworzenie Warframe wymaga zakupionego w Sklepie schematu oraz trzech komponentów (hełm, powłoka, system) tego Warframe. Schematy komponentów konkretnego Warframe można zdobyć z określonego bosa, a do ich zbudowania potrzebne są surowce. Wyjątkami są Banshee, Nezha, Wukong, Volt i Zephyr, których części zdobywa się z badań klanowych. Mirage i Limbo, których części są nagrodami za wykonanie misji oraz Vauban, którego komponenty są nagrodą za wykonanie [[Misje alarmowe|misji alarmowych]].

Zbudowanie Warframe wymaga gotowych hełmu, powłoki i systemów oraz rzadkich surowców (Ogniwo Orokin lub Kryształ Argonowy), a także 25 000 Credits64.

Warframe odebrany z warsztatu automatycznie zajmuje slot. Od Update 15, do ekwipunku gracza dodawane są cztery mody umiejętności. Umiejętności Warframe są wbudowane i są odblokowywane wraz ze zwiększaniem poziomu Warframe.

Gotowy Warframe wymaga slotu w ekwipunku gracza, aby mógł zostać odebrany.

Tworzenie BroniEdytuj

Schematy broni wymagają samych surowców lub surowców i komponentów oraz Credits64 (ilości różnią się zależnie od broni). Niektóre schematy są dostępne jedynie jako nagrody za misje alarmowe, drop z bossa lub jako nagroda za ukończenie misji w Pustce.

Gotowa broń wymaga slotu w ekwipunku gracza, aby mogła zostać odebrana.

UlepszeniaEdytuj

Warsztat można ulepszyć za pomocą różnych Segmentów Orbitra, które dają możliwość skonstruowania specjalnych urządzeń lub mechanizmów:

Segment Statku Desantowego pozwala na konstrukcję zrzutu pomocnych zasobów w czasie przebywania poza naszym statkiem.

Segment Wyrzutni Archwing pozwala na zbudowanie panelu, za pomocą którego można używać Archwing.

Oba ulepszenia dostępne są jako schematy w Laboratorium Tenno Klanowego Dojo. Kosztują 15,000 Credits64.

Można też kupić je w Sklepie za 175 Platinum64.

CiekawostkiEdytuj

  • Warsztat w przyszłości ma być dostępny z oficjalnej strony Warframe.
  • Kiedy broń jest tworzona, zobaczyć można unoszącą się, stałą, niebieską masę w kształcie broni. Po ukończeniu budowy przybierze ona kolor i teksturę broni, która została wykończona. Kiedy budowane są Warframe lub alternatywne hełmy, masa przybiera kształt głowy Warframe.
    • Jeśli budowanych jest więcej niż jedna broń/Warframe, przedmiot którego budowę rozpoczęto jako pierwszą, będzie jedynym pokazywanym przedmiotem.