FANDOM

"Sprężyste elementy stosowane do wzmocnienia galwanizowanej blachy przymocowanej do statków Grineer."

— Opis w grze.

Węgliki są komponentem, który można znaleźć na Ceres Ceres, w dowolnym węźle Stoczni Grineer. Wypadają z jednostek Eximus. Służą do budowy Systemu Napędowego Railjacka oraz Gondoly Bakburty. Można je również znaleźć w misjach Empireum jako możliwy surowiec do pozyskania.

Schemat Typ Ilość
(Badania)
Railjack (System Napędowy) Komponent (20)
Railjack (Gondola Bakburty) Komponent (20)

StocznieEdytuj

Węzły stoczni na których można pozyskać Węgliki

PozyskanieEdytuj

  • Dołączenie do drużyny Railjack w misjach Empireum to najlepszy sposób na zdobycie dużej ilości komponentów, w tym Węglików.
  • Ten komponent można zdobyć tylko na węzłach Stoczni Grineer na Ceres, czasami jest upuszczany przez jednostki Eximus po śmierci. Ten zasób nie wypada z wrogów w innych węzłach niż wymienione wyżej, niezależnie od statusu Eximus.
  • Najazd Licza Kuvy może częściej odradzać jednostki Eximus ze względu na wysoki poziom, co pozwala na łatwiejsze pozyskiwanie surowca pod względem że najazd odbędzie się na Ceres Ceres.
  • Seimeni, Ceres Ceres to misja Obrony Mrocznego Sektora, która jest bardzo dobra do pozyskania komponentu, dając 100 lub więcej do fali 20 ze względu na wysoką częstotliwość odradzania Eximus.
  • Węzeł Kiste (Obrona Mobilna) może być dobry na szybki sposób na farmę ze względu na dużą szansę na odrodzenie się Oskarżycieli. Ci Oskarżyciele są uważani za jednostki Eximus i mogą upuścić zasób.