FANDOM

"Sprężyste elementy stosowane do wzmocnienia galwanizowanej blachy przymocowanej do statków Grineer."

— Opis w grze.

Węgliki są komponentem, który można znaleźć na Ceres Ceres, w dowolnym węźle Stoczni Grineer. Wypadają z jednostek Eximus. Służą do budowy Systemu Napędowego Railjacka oraz Gondoly Bakburty. Można je również znaleźć w misjach Empireum jako możliwy surowiec do pozyskania.

Schemat Typ Ilość
(Badania)
Railjack (System Napędowy) Komponent (20)
Railjack (Gondola Bakburty) Komponent (20)
Protea Ikona Powłoka Komponent (2,750)

StocznieEdytuj

Węzły stoczni na których można pozyskać Węgliki

PozyskanieEdytuj

  • Dołączenie do drużyny Railjack w misjach Empireum to najlepszy sposób na zdobycie dużej ilości komponentów, w tym Węglików.
  • Ten komponent można zdobyć tylko na węzłach Stoczni Grineer na Ceres, czasami jest upuszczany przez jednostki Eximus po śmierci. Ten zasób nie wypada z wrogów w innych węzłach niż wymienione wyżej, niezależnie od statusu Eximus.
  • Najazd Licza Kuvy może częściej odradzać jednostki Eximus ze względu na wysoki poziom, co pozwala na łatwiejsze pozyskiwanie surowca pod względem że najazd odbędzie się na Ceres Ceres.
  • Seimeni, Ceres Ceres to misja Obrony Mrocznego Sektora, która jest bardzo dobra do pozyskania komponentu, dając 100 lub więcej do fali 20 ze względu na wysoką częstotliwość odradzania Eximus.
  • Węzeł Kiste (Obrona Mobilna) może być dobry na szybki sposób na farmę ze względu na dużą szansę na odrodzenie się Oskarżycieli. Ci Oskarżyciele są uważani za jednostki Eximus i mogą upuścić zasób.