• Aurora Tieri
    Aurora Tieri zamknął ten wątek, ponieważ:
    Temat zakończony
    22:10, lut 15, 2019

    Witam wszystkich graczy mam pytanko jak odblokować sloty żebym mógł więcej broni trzymać w ekwipunku mam 6 mieczy wszystkie na max 30lv a 7 miecz który mi się zrobił  nie można go przenieść do innych mieczy

      Wczytuję edytor...
    • Esc->Equipment->Intentory, zakładka bronie i na pierwszym slocie masz plusik. Klikasz, płacisz 12 platyny i masz 2 dodatkowe sloty. Dla Frame'ów tak samo, tylko zakładka Warframes i 1 slot kosztuje 20 platyny.

        Wczytuję edytor...
    • No tak a jak wykorzystałem całą platynę jest jakiś inny sposób czy podniesienie rangi dodaje jakiś jeden slot i czy platynę trzeba jednak kupić czy da się jakoś wydropić na planecie i pytanie w 3 randze odblokowały mi się syndykaty o co w tym chodzi? przyznaję że na jednej z planet na Marsie jeden typek z tych syndykatów się pojawił i mnie atakował mocny typ żadne bloki nie pomogły a wcześniej coś u niego wykupiłem.

        Wczytuję edytor...
    • Tylko platyna. Ewentualnie jakis program, żeby przyjaciół zapraszać i żeby grali, ale ciężko byłoby się w to bawić. Platynę można tylko kupić, lub sprzedać jakąś część do Prime na czacie handlu.

      Syndykaty to najprościej dodatkowy ficzer, dzięki któremu możemy jakoś wykorzystać xp nawet jeśli wszystko jest wymaksowane. Bierzesz nalepkę od niego, zakładasz, robisz misje, dostajesz reputację. Możesz awansować i kupować coraz to nowsze rzeczy za tą właśnie reputację. Zwiększając reputację u jednych, tracisz u innych. Gdy wchodzisz na ujemną range u któregos z syndykatów to nasyłają na ciebie ekipy właśnie takich mocniejszych jednostek.

        Wczytuję edytor...
    • A te misje to są te tak zwane Qesty tak :D no to sporo mi wyjaśniłeś wielkie dzięki :D

        Wczytuję edytor...
    • A widzisz jak dostałem rangę nr 4 to  mi się slot odblokował więc wychodzi na to że podniesienie rangi może dodać nam jeden lub dwa sloty

        Wczytuję edytor...
    • Nigdy o tym nie słyszałem ani nie doświadczyłem, żeby za mr dostawało się sloty na bronie. Sloty się owszem dostaje, ale na 'loadout' czyli całościowy układ frame'a i broni.

        Wczytuję edytor...
    • MattiQ dostaje się sloty za podniesienie poziomu mistrzostwa, na 17 randze dostałem slot do broni.

        Wczytuję edytor...
    • A to nie wiedziałem, na angielskiej wiki nic o tym nie znalazłem i nie pamiętam, żebym kiedykolwiek coś takiego dostał. Albo dają je mega po cichu albo wstecznie jakos nie działa.

        Wczytuję edytor...
    • To może tylko na 17, bo do 9 nic takiego nie dostałem, a znajomy do 12 również nic nie miał.

        Wczytuję edytor...
    • Dostajesz informację po prawej stronie w rogu bodajże że slot został odblokowany, jest tam napisane "gdzieś" bo czytałem kiedyś, weszło to chyba razem z lisetem.

        Wczytuję edytor...
    • Prosze cyt. z angielskiej wikii

      • From Mastery Rank 2 onwards, ranking up every 2 times unlocks a new Loadout slot in the Arsenal.
        Wczytuję edytor...
    • No właśnie Loadout to nie to samo co slot na broń. O slocie na loadout pisałem wyżej, ale chodzi o sloty na bronie, które to sloty się kupuje. Tego co się dostaje za mr nie można dokupić.

        Wczytuję edytor...
    • Warframe0143
      To są sloty loadoutów i ich opcje.
      Warframe0144

      A to są sloty na bronie, o które chodziło.
      Warframe0145
        Wczytuję edytor...
    • Shit no tak mój błąd, po prostu skopiowałem nie czytając.

        Wczytuję edytor...
    • darmowe sloty są za bronie eventowe jak dex furis.

        Wczytuję edytor...
    • pytanie (niw mówcie nikomu) z tymi slotami da zię "przjaciołować" multikonta co na multi trza nabić żeby się liczyło (5 friend=2 sloty broń 10=1 slot warframe)?

        Wczytuję edytor...
    • eee... moglbys pisac wyrazniej? :V Jakby byla  taka funkcja to w grze znalazlaby sie stosowna informacja na ten temat tak jak o i innych rzeczach. Dobrze, ze wstawiles ten ostatni nawias, bo komplenie nie wiadomo byloby o co tobie wogole chodzi :V... Nie ma takiej funkcji. Sloty kupuje sie jedynie za platyne. Posiadanie ludzi na liscie znajomych wcale nie powiekszy twojej liczby miejsc w ekwipunku na bronie lub warframe.

        Wczytuję edytor...
    • Jest coś w tym stylu, ale lepiej od razu wybij to sobie z głowy. Jedno, że takie multikonta są niezgodne z regulaminem, a druga sprawa, że na każdym nowym koncie musiałbyś najpierw odbębnić po 10 misji, więc lepiej będzie spędzić ten czas w pustce i szukać czegoś na sprzedaż, żeby sobie te sloty normalnie kupić, zamiast oszukiwać.

        Wczytuję edytor...
    • Istnieje od dawna ten sposób lecz nie opłaca się :D w tym samym czasie zdobędziesz set warty 250 platyny i kupisz sobie 20 slotów zamiast dwóch.

        Wczytuję edytor...
    • w profilu można sprzedać nie używane bronie i odzyskać kilka slotów! Za darmo!

        Wczytuję edytor...
Daj okejkę tej wiadomości
Przyznano okejkę tej wiadomości!
Zobacz kto dał okejkę tej wiadomości