Vauban
Vauban
Taktyczny Vauban używa swoich mocy, by tworzyć zabójcze pułapki, które rażą, wiążą i miażdżą nieprzyjaciół.

Taktyczny Vauban używa swoich mocy, by tworzyć zabójcze pułapki, które rażą, wiążą i miażdżą nieprzyjaciół.
Wpis w Kodeksie
To jest Vauban, skupiony i metodyczny.

Vauban poświęcił swoje własne bezpieczeństwo w imię zniszczenia. Używaj go mądrze, Tenno.

Lotus

Data Wydania: 17 maja, 2013

Pogromca Corpus Vauban Ikona.png Vauban to wszechstronny Warframe inżynier. Tworzy potężne pułapki, dzięki którym włada nad polem walki.

Wymagania Produkcyjne
Credits64.png
25,000
Neuroptyka.png
1
Powłoka.png
1
Systemy.png
1
Ogniwo Orokin64.png
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 50
Market Ikona.png Cena na Rynku:
Nd.
BP Ikona.png Cena Schematu:
Nd.
Credits64.png
15,000
Stalowa Płyta64.png
150
Czujniki Neuronowe64.png
1
Pakiet Polimeru64.png
150
Rubedo64.png
500
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Morfyt64.png
1
Ferryt64.png
1,000
Rubedo64.png
300

Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25
Credits64.png
15,000
Moduł Sterujący64.png
1
Morfyt64.png
1
Złom64.png
500
Plastydy64.png
220
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64.png 25

Pozyskanie[edytuj | edytuj kod]

Schematy komponentów Vauban Ikona.png Vaubana można kupić od syndykatu Gwiezdny Szlak za NoraKredyty.png 25 Kredytów syndykatu, co daje łączny koszt NoraKredyty.png 75 Kredytów.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Vauban Ikona.png Vauban jest nazwany nazwiskiem francuskiego inżyniera wojskowego - Sébastien Le Prestre de Vauban.
  • Bastylia, czyli trzecia umiejętność Vaubana, oznacza twierdza, co odnosi się do efektu jej działania.
  • Pierwotna nazwa Vauban Ikona.png Vaubana to Trapper (Łowca).

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka.png Zadaje 25% dodatkowych obrażeń obezwładnionym przeciwnikom.

Nerwule-A.gif
Rozmieść toczący się dron, który przyczepia się do wrogów i dostarcza wyładowanie łukowe elektryczności na wszystko w bezpośredniej okolicy.

Nerwule Ikona.png
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia 15 (obrażenia Blast w.png przy zetknięciu z kapsułą) ? / ? / ? / 150 (obrażenia Electricity w.png przy wyładowaniu) ? / ? / ? / 25 (obrażenia Electricity w.png na sekundę) Czas Trwania ? / ? / ? / 10 (ilość wyładowań) Zasięg ? / ? / ? / 6 m (zasięg porażenia) Pozostałe ?% (szansa statusu Blast w.png) 1 s (interwały między wyładowaniami) 50% (szansa statusu Electricity w.png) 4 (maks. aktywnych dronów)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Stawiacz Min-A.gif
Przełączaj się między minami, które można rozmieścić: Cewką Wiążącą, Sferą Strzałek, Kładką Wektorową i Amplifikatorem.

Stawiacz Min Ikona.png
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 25SferaEnergii.png Obrażenia

Czas Trwania

Zasięg

🢃 ROZWIŃ 🢃

Uderzenie Fotonowe-A.gif
Rzuć nadajnik naprowadzający, który wywołuje niszczycielski artyleryjski atak laserowy.

Uderzenie Fotonowe Ikona.png
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii.png Obrażenia 15 (obrażenia przy Uderzeniu Fotonu) ? / ? / ? / 2,500 (obrażenia od Blast w.png) Czas Trwania Nd. Zasięg ? / ? / ? / 5 m (zasięg Blast w.png) Pozostałe ?% (szansa statusu Blast w.png) 1.5 s (opóźnienie uderzenia) 1.0x (mnożnik obrażeń co 10 poziomów wrogów)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Bastylia-A.gif
Stwórz pole wiążące, aby unieruchomić i zawiesić w powietrzu wrogów w zasięgu, zmniejszając ich pancerz. Przytrzymaj, aby zapaść wszystkie Bastylie w pojedynczy, zadający obrażenia Wir.

Bastylia Ikona.png
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii.png Obrażenia 15 (obrażenia od Blast w.png po kontakcie z urządzeniem) ? / ? / ? / 12 (maks. uniesionych wrogów) ? / ? / ? / 10 % (redukcja pancerza na sekundę) ? / ? / ? / 50 (obrażenia Magnetic w.png od Wiru na sekundę) Czas Trwania 8 / 10 / 12 / 15 s (czas trwania Wiru oraz pola) ? / ? / ? / 10 s (czas trwania wzmocnienia pancerza) ? / ? / ? / 3 s (czas automatycznego opadnięcia Wiru) Zasięg 5 / 7 / 8 / 10 m (zasięg chwytu) Pozostałe ?% (szansa statusu Blast w.png)(czas trwania wzmocnienia pancerza wewnątrz pola) 1,000 (maksymalny bonus pancerza) ?% (szansa statusu obrażeń Magnetic w.png)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Galeria
Filmy
Kanał Twórców
'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 06.08.2020 r. przez użytkownika Senami.