FANDOM

Edytuj

Taktyczny Vauban używa swoich mocy do tworzenia śmiercionośnych pułapek, które mogą razić, więzić i zgniatać wrogów.
To jest Vauban, skupiony i metodyczny.

Vauban poświęcił swoje własne bezpieczeństwo w imię zniszczenia. Używaj go mądrze, Tenno.

– Lotus

Data Wydania: 17 Maja 2013

Pogromca Corpus Vauban to wszechstronny Warframe inżynier. Tworzy potężne pułapki, dzięki którym włada nad polem walki.

Komponenty można zdobyć z misji alarmowych.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
AlloyPlate64
150
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
150
Rubedo64
500
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1,000
Rubedo64
300

Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
500
Plastids64
220
Czas: 12 godziny

Warframe Profiles - Vauban

Warframe Profiles - Vauban

Ciekawostki Edytuj

  • Vauban jest nazwany nazwiskiem francuskiego inżyniera wojskowego - Sébastien Le Prestre de Vauban.
  • Bastylia, czyli trzecia umiejętność Vaubana, oznacza twierdza, co odnosi się do efektu jej działania.
  • Pierwotna nazwa Vaubana to Trapper (Łowca).

Edytuj

Zamień pole walki w broń tym pozłacanym taktykiem. Posiada unikalne polaryzacje w celu lepszej personalizacji.

Data Wydania: 17 Maja 2016

Vauban Prime to wersja Prime Warframe Vaubana. Posiada zwiększoną pojemność tarcz, jak również cięższy pancerz oraz dodatkową polaryzację Dblack.

Vauban Prime został wydany wraz z Akstiletto Prime i Fragor Prime.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25,000
PrimeHelmet
1
PrimeChassis
1
PrimeSystems
1
NitainExtractor
5
Czas: 72 godziny
Cena na Rynku: N/A
Cena Schematu: N/A
Neuroptyka
Credits64
15,000
NitainExtractor
5
Salvage64
16,000
Rubedo64
8,000
AlloyPlate64
18,000
Czas: 12 godziny
Powłoka
Credits64
15,000
ArgonCrystal64
2
NitainExtractor
5
Oxium64
7,000
AlloyPlate64
13,000
Czas: 12 godziny
Systemy
Credits64
15,000
NitainExtractor
5
Kriotyk
9,000
OrokinCell64
1
Circuits64
5,000
Czas: 12 godziny

Lokalizacje Zdobywania

Schemat
Lith F2 Rzadki V
Neo V2 Rzadki V
Neuroptyka
Meso N2 Rzadki V
Neo V3 Rzadki V
Neo V5 Rzadki V
Powłoka
Lith V4 Rzadki V
Meso V4 Rzadki V
Neo V6 Rzadki V
Axi V1 Rzadki V
Systemy
Lith V2 Rzadki V
Neo N2 Rzadki V

Schemat
Lith F2 Rzadki V
Neo V2 Rzadki V
Neuroptyka
Meso N2 Rzadki V
Neo V3 Rzadki V
Neo V5 Rzadki V
Powłoka
Lith V4 Rzadki V
Meso V4 Rzadki V
Neo V6 Rzadki V
Axi V1 Rzadki V
Systemy
Lith V2 Rzadki V
Neo N2 Rzadki V

Schemat
Lith F2 Rzadki V
Neo V2 Rzadki V
Neuroptyka
Meso N2 Rzadki V
Neo V3 Rzadki V
Neo V5 Rzadki V
Powłoka
Lith V4 Rzadki V
Meso V4 Rzadki V
Neo V6 Rzadki V
Axi V1 Rzadki V
Systemy
Lith V2 Rzadki V
Neo N2 Rzadki V

Lith / Meso / Neo / Axi odnosi się do Reliktów Pustki

Warframe - Vauban Prime Trailer

Warframe - Vauban Prime Trailer

NotatkiEdytuj

  • Jak każdy Warframe Prime, Vauban Prime posiada pasywną umiejętność, dzięki której podczas kontaktu z Kulami Śmierci Pustki Orokin wyzwala puls energii, który odnawia 250 Energii wszystkim pobliskim sojusznikom. Efekt może zostać wywołany raz na jedną Kulę Śmierci i może wystąpić nawet gdy Kula Śmierci została już zniszczona.
  • Bastylia Vaubana Prime posiada dodatkowy efekt w postaci wirujących smug energii.
  • Vauban Prime wymaga 20 sztuk Ekstraktu Nitain. Zebranie tej ilości zajmuje 5 dni przy założeniu, że gracz ukończy wszystkie 4 Alarmy z Ekstraktem Nitain każdego dnia.
    • Po ukończeniu misji Sabotaż Reaktora istnieje szansa, że gracz zostanie nagrodzony Ekstraktem Nitain, co może przyczynić się do skrócenia całkowitego czasu.

CiekwaostkiEdytuj

  • Vauban Prime to drugi Warframe Prime wprowadzony kinowym zwiastunem, pierwszym jest Saryn Prime.
  • Vauban Prime został wydany 17 maja 2016 w Update 18.12 - dokładnie 3 lata po wydaniu oryginalnego Vaubana 17 maja 2013 w Update 7.11.

GaleriaEdytuj

Edytuj

UmiejętnościEdytuj

TeslaMod VaubanTesla
ENERGIA
SferaEnergii25
KLAWISZ
1
Tesla
Wyrzuca granat posiadający ładunek elektryczny, którym strzela we wszystkich wrogów będących w zasiegu.
Skuteczność:80 / 100 / 120 / 150 (strzał)
15 (kontakt z granatem)
Czas Trwania:40 s (czas trwania)
5 / 6 / 7 / 10 (strzałów)
Zasięg:7 / 8 / 10 / 12 m

Pozostałe:
40 s (czas trwania)
10% (status nienaładowany)
100% (naładowany status)

  • Vauban wyrzuca granat naładowany elektrycznie, który przylepia się do każdej powierzchni. W kontakcie z wrogiem, granat zadaje 15 obrażeń od Blast b Wybuchu. Jeżeli przeciwnik podejdzie w zasięg granatu (7 / 8 / 10 / 12 metrów), granat zacznie w niego strzelać łukami elektrycznymi zadając 80 / 100 / 120 / 150 obrażeń Electricity b Elektrycznych. Pojedynczy granat posiada 5 / 6 / 7 / 10 strzałów, które może wystrzeliwać co 3 sekundy. Czas istnienia granatu to 40 sekund; gdy granat strzela, jego licznik czasu jest zatrzymywany na 0.75 sekundy.
    • Na obrażenia zadawane przez łuk elektryczny i kontaktowe oddziałuje Skuteczność Mocy, a dodatkowo obrażenia kontaktowe mogą być wzmacniane przez mnożniki części ciała.
    • Obrażenia łuku elektrycznego mają małą szansę statusu. Status Elektryczny zada 50% obrażeń pobliskim wrogom i na chwilę ogłuszy początkowy cel.
    • Każdy granat może zadać 400 / 600 / 840 / 1500 obrażeń. Przyczepiając granat do przeciwnika można sprawić, że przyjmie on wszystkie obrażenia.
    • Na ilość strzałów granatu oddziałuje Długość Trwania Mocy, podczas gdy na czas istnienia granatu już nie.
      • Z tego powodu, maksymalna ilość użytecznych strzałów to 18.
    • Granat celuje tylko w jednego wroga w określonym czasie.
    • Granaty atakują jedynie przeciwników w zasięgu wzroku (nie strzelają przez ściany i przeszkody).)
  • Nie atakuje Stalkera.
  • Umiejętność może być wykonana bez zakłócania wykonywania innych czynności, wliczając przeładowywanie.
  • Może być używana, podczas gdy inne granaty są dalej aktywne.

W-tesla

Główny Artykuł: Połączenie Tesli

Połączenie Tesli to Modyfikacja Wzmocnienia dla Tesli Vaubana. Każda para Tesli łączy się w promień, który zada przy kontakcie obrażenia Tnące.

Ranga Obrażenia Koszt
0 100 6
1 150 7
2 200 8
3 250 9

Maksymalizacja jest formą specjalizacji: modyfikacje mogą być mieszane w celu uzyskania wartości różnych od końcowych wymienionych poniżej.

  • Tesla będzie strzelać w przyjazne stwory stworzone umiejętnością Cienie Umarłych, lecz nie będzie zadawać im żadnych obrażeń.

BounceMod VaubanBounce
ENERGIA
SferaEnergii50
KLAWISZ
2
Stawiacz Min
Wybierz jedną z czterech min pułapek: Wybicie, Pułapka Laserowa, Szrapnel lub Wstrząs.
Skuteczność:
Czas Trwania:
Zasięg:

BastilleMod VaubanBastille
ENERGIA
SferaEnergii75
KLAWISZ
3
Bastylia
Tworzy energetyczne pole wiążące unieruchamiające swoje ofiary w stazie.
Skuteczność:6 / 8 / 10 / 12 (dotknięci wrogowie)

15 (obrażenia przy zetknięciu)

Czas Trwania:8 / 10 / 12 / 15 s
Zasięg:5 / 7 / 8 / 10 m

W-bastylia

Główny Artykuł: Odrzucająca Bastylia

Odrzucająca Bastylia to Modyfikacja Wzmocnienia dla Bastylii Vaubana. Wrogowie wewnątrz Bastylii mają szansę na zostanie wypchniętymi co 4 sekundy.

Ranga Szansa na wypchnięcie Koszt
0 50% 6
1 65% 7
2 80% 8
3 100% 9

VortexMod VaubanVortex
ENERGIA
SferaEnergii100
KLAWISZ
4
Wir
Tworzy wirującą masę energii, która brutalnie przyciąga pobliskich wrogów i zgniata ich w drobiny materii.
Skuteczność:50 (obrażenia)
2x (początkowy mnożnik obrażeń)
15 (obrażenia kontaktowe)
Czas Trwania:6 / 8 / 10 / 12 s
Zasięg:6 m

  • Vauban wyrzuca kuliste urządzenie, które tworzy potężne źródło grawitacyjne przyciągające wszystkich wrogów w zasięgu 8.5 metra, które podczas kontaktu z wrogiem, zada mu 15 obrażeń od Blast b Wybuchu. Istniejący przez 6 / 8 / 10 / 12 sekund, będzie zadawał 50 obrażeń Magnetic b Magnetycznych na sekundę każdemu przeciwnikowi. Tiki zadające obrażenia występują z częstotliwością 4 na sekundę. Gdy urządzenie się aktywuje, pierwszy tik będzie pomnożony przez 200%.
    • Na początkowy mnożnik i obrażenia kontaktowe oddziałuje Skuteczność Mocy, a dodatkowo obrażenia kontaktowe mogą być wzmacniane przez mnożniki części ciała.
    • Każdy tik ma umiarkowaną szansę statusu. Przeciwnicy dotknięci statusem, będą mieć zredukowane o 75% tarcze przez 4 sekundy.
    • Przeciwnicy są bezwładni podczas przyciągania przez Wir.
    • Obrażenia zmniejszają się wraz ze wzrostem odległości.
    • Skuteczność mocy może zwiększać obrażenia zadawane przez każdy tik, lecz częstotliwość występowania tików zostanie odpowiednio dopasowana, tak aby utrzymać podstawowe obrażenia na sekundę zadawane przez Wir.
    • Na czas istnienia Wiru oddziałuje Długość Trwania Mocy, a na zasięg - Zasięg Mocy.
    • Wir zostanie wytworzony 1 metr nad powierzchnią w miejscu, gdzie nastąpił pierwszy kontakt urządzenia z powierzchnią.
  • Wir nie działa na większość Bossów.
  • Ciało zostanie zdematerializowane po śmierci przeciwnika.
    • Ciała martwych przeciwników są również przyciągane przez Wir. Gdy znajdą się w jego centrum, zostaną zdematerializowane.
  • Może być używana, podczas gdy inne Wiry są dalej aktywne.

W-wir

Główny Artykuł: Nieustanny Wir

Nieustanny Wir to Modyfikacja Wzmocnienia dla Wiru Vaubana. Czas trwania Wiru jest zwiększony o pewien % jego maksymalnego czasu trwania za każdy dodatkowy wrzucony w niego Wir.

Ranga Dodatkowy czas trwania Koszt
0 50% 6
1 55% 7
2 60% 8
3 70% 9

  • Może być używane do zbierania wszelkich przedmiotów upuszczanych przez przeciwników.
  • Przeciwnicy wciągnięci w Wir znajdują się w pozycji "leżącej", dzięki czemu można wykonywać na nich dobicia. Istnieje możliwość zabicia kilku przeciwników jednym ciosem.
  • Dzięki temu, że przeciwnicy są bardzo blisko siebie, obrażenia Electricity b Elektryczne stają się bardzo skuteczne, ze względu na ataki łańcuchowe. Tesla, w niektórych przypadkach, gdy rzucona pod Wir, może znacznie szybciej zabić przeciwników niż sam Wir.

  • Aktywacja Wiru, może na chwilę spowolnić sojuszników lub przyciągnąć ich w stronę Wiru.

Edytuj