Vauban
Vauban
Taktyczny Vauban używa swoich mocy, by tworzyć zabójcze pułapki, które rażą, wiążą i miażdżą nieprzyjaciół.
Życie: 100 Tarcze: 75 Pancerz: 50 Energia: 150

Taktyczny Vauban używa swoich mocy, by tworzyć zabójcze pułapki, które rażą, wiążą i miażdżą nieprzyjaciół.
Wpis w Kodeksie
To jest Vauban, skupiony i metodyczny.

Vauban poświęcił swoje własne bezpieczeństwo w imię zniszczenia. Używaj go mądrze, Tenno.

Lotus

Data Wydania: 17 maja, 2013

Pogromca Corpus Vauban Ikona Vauban to wszechstronny Warframe inżynier. Tworzy potężne pułapki, dzięki którym włada nad polem walki.

Wymagania Produkcyjne
Credits64
25 000
Neuroptyka
1
Powłoka
1
Systemy
1
Ogniwo Orokin64
1
Czas: 72 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 50
Market Ikona Cena na Rynku:
Nd.
BP Ikona Cena Schematu:
Nd.
Credits64
15 000
Stalowa Płyta64
150
Czujniki Neuronowe64
1
Pakiet Polimeru64
150
Rubedo64
500
15 000
Morfyt64
1
Ferryt64
1000
Rubedo64
300

15 000
Moduł Sterujący64
1
Morfyt64
1
Złom64
500
Plastydy64
220
Czas: 12 godziny
Przyspieszenie: Platinum64 25

PozyskanieEdytuj

Schematy komponentów Vauban Ikona Vaubana można kupić od syndykatu Gwiezdny Szlak za NoraKredyty 25 Kredytów syndykatu, co daje łączny koszt NoraKredyty 75 Kredytów.

Ciekawostki Edytuj

  • Vauban Ikona Vauban jest nazwany nazwiskiem francuskiego inżyniera wojskowego - Sébastien Le Prestre de Vauban.
  • Bastylia, czyli trzecia umiejętność Vaubana, oznacza twierdza, co odnosi się do efektu jej działania.
  • Pierwotna nazwa Vauban Ikona Vaubana to Trapper (Łowca).

?
UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Pasywka Zadaje 25% dodatkowych obrażeń obezwładnionym przeciwnikom.

Nerwule-A
Rozmieść toczący się dron, który przyczepia się do wrogów i dostarcza wyładowanie łukowe elektryczności na wszystko w bezpośredniej okolicy.

Nerwule Ikona
Klawisz aktywacji
1

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia 15 (obrażenia Blast w przy zetknięciu z kapsułą) ? / ? / ? / 150 (obrażenia Electricity w przy wyładowaniu) ? / ? / ? / 25 (obrażenia Electricity w na sekundę) Czas Trwania ? / ? / ? / 10 (ilość wyładowań) Zasięg ? / ? / ? / 6 m (zasięg porażenia) Pozostałe ?% (szansa statusu Blast w) 1 s (interwały między wyładowaniami) 50% (szansa statusu Electricity w) 4 (maks. aktywnych dronów)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Stawiacz Min-A
Przełączaj się między minami, które można rozmieścić: Cewką Wiążącą, Sferą Strzałek, Kładką Wektorową i Amplifikatorem.

Stawiacz Min Ikona
Klawisz aktywacji
2

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia

Czas Trwania

Zasięg

🢃 ROZWIŃ 🢃

Uderzenie Fotonowe-A
Rzuć nadajnik naprowadzający, który wywołuje niszczycielski artyleryjski atak laserowy.

Uderzenie Fotonowe Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 75SferaEnergii Obrażenia 15 (obrażenia przy Uderzeniu Fotonu) ? / ? / ? / 2,500 (obrażenia od Blast w) Czas Trwania Nd. Zasięg ? / ? / ? / 5 m (zasięg Blast w) Pozostałe ?% (szansa statusu Blast w) 1.5 s (opóźnienie uderzenia) 1.0x (mnożnik obrażeń co 10 poziomów wrogów)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Bastylia-A
Stwórz pole wiążące, aby unieruchomić i zawiesić w powietrzu wrogów w zasięgu, zmniejszając ich pancerz. Przytrzymaj, aby zapaść wszystkie Bastylie w pojedynczy, zadający obrażenia Wir.

Bastylia Ikona
Klawisz aktywacji
4

Drenaż energii 100SferaEnergii Obrażenia 15 (obrażenia od Blast w po kontakcie z urządzeniem) ? / ? / ? / 12 (maks. uniesionych wrogów) ? / ? / ? / 10 % (redukcja pancerza na sekundę) ? / ? / ? / 50 (obrażenia Magnetic w od Wiru na sekundę) Czas Trwania 8 / 10 / 12 / 15 s (czas trwania Wiru oraz pola) ? / ? / ? / 10 s (czas trwania wzmocnienia pancerza) ? / ? / ? / 3 s (czas automatycznego opadnięcia Wiru) Zasięg 5 / 7 / 8 / 10 m (zasięg chwytu) Pozostałe ?% (szansa statusu Blast w)(czas trwania wzmocnienia pancerza wewnątrz pola) 1,000 (maksymalny bonus pancerza) ?% (szansa statusu obrażeń Magnetic w)

🢃 ROZWIŃ 🢃

Galeria

Filmy
Kanał Twórców
Warframe Profiles - Vauban

Warframe Profiles - Vauban

'
'

Ten artykuł był aktualizowany ostatnio dnia 14.06.2020 r. przez użytkownika Daegon112.