FANDOM

Tyl Regor jest końcowym bossem na Uranie. Znaleźć go można w misji Titania.

Wygląd i zachowanieEdytuj

Tyl Regor to ostatni boss systemu Urana i główny naukowiec, koncentrujący się na naprawie genów Grineer w próbie odwrócenia negatywnych skutków związanych z nadmiernym klonowaniem. Został oznaczony przez Lotus w celu spowolnienia tych badań aby upewnić się, że Grineer nie staną się mocniejsi.

Po pokonaniu Regora i zakończeniu misji, gracze otrzymują schemat hełmu, powłoki, systemów lub aspektu dla jednej z form Equinox, dnia lub nocy.

-Schemat powłoka dnia Equinox

-Schemat system dnia Equinox

-Schemat neurooptyka dnia Equinox

-Schemat Aspekt Dnia

-Schemat powłoka nocy Equinox

-Schemat system nocy Equinox

-Schemat neurooptyka nocy Equinox

-Schemat Aspekt Nocy

Misja Natah Edytuj

Tyl Regor stara się odkryć ruiny grobowca, gdyż uważa, że może przydać się to do jego badań.

Podczas misji aby go powstrzymać, Tyl Regor odcina systemy podtrzymywania życia dla Tenno i ujawnia jego zainteresowanie, jak świadomi (Sentients) zniszczyli Orokin. Podczas badania grobowca, odkrywa Exilus Adapter, a także nieznaną postać, która ujawnia się jako rodzic Lotus.

Na koniec misji, Tyl Regor wyzywa Tenno, aby przyszli i walczyli z nim. Pragnie zemsty za wtrącanie się w Tenno w jego badań Tubemen (najpewniej chodzi o badania genetyczne, dosłownie "Ludzie z probówki") i jego wykopalisk grobowca.

Przeciwnicy