FANDOM

Obrażenia Slash b Tnące są jednym z trzech fizycznych typów obrażeń. Obrażenia Slash b Tnące są efektywne przeciwko każdemu rodzajowi ciała, jednakże są mniej wydajne przeciwko Pancerzowi IconGrineerB Grineer oraz Robotyce IconCorpusB Corpus

Efekty Statusu Edytuj

Efektem statusu obrażeń Slash b Tnących jest Krwawienie, która zadaje obrażenia wrogowi przez pewien czas i są one równe: Obrażenia Podstawowe × Mnożnik Krwawienia na uderzenie, które występuje 7 razy w ciągu 6 sekund jako obrażenia LotusBlack Prawdziwe, tak więc obrażenia ignorują Tarcze. Efekt Krwawienia może się nakładać na tym samym celu; każdy będzie mieć swój czas trwania.

Choć Krwawienie skaluje się z całkowitych obrażeń podstawowych, właściwa ilość obrażeń Slash b Tnących jest od nich niezależna. Tak więc zwiększona ilość obrażeń Slash b Tnących (np.: poprzez Zabójczy Rój) nie wpłynie na obrażenia statusu. Obrażenia/sek.Slash b skalują się z mnożnikiem obrażeń. Tak więc trafienia w głowę, obrażenia krytyczne oraz słabe punkty wygenerowane przez Sonar czy Wykrycie Słabości ogromnie zwiększą zadane obrażenia. Warto zaznaczyć, że z powodu modyfikacji Frakcji ich korzyści nakładają się podwójnie podczas przeliczania obrażeń Krwawienia Na przykład: Obrażenia Krwawienia na uderzenie broni, której podstawowe obrażenia wynoszą 100 oraz z modyfikacjami Gwintowanie i Zgubą Grineer będą wynosić:

  • Obrażenia Podstawowe = 100 × (1 + 1.65) × (1 + 0.3) = 344.5
  • Mnożnik Krwawienia = 35% × (1 + 0.3) = 0.455x
  • Krwawienie/uderzenie = 344.5 × 0.455 = 156.748

Krwawiący cel wyrzuca z siebie krew co ułamek sekundy z miejsca, które zapoczątkowało ten efekt. W przypadku Maszyn oraz Robotyki będą one wyrzucać olej.

Wrogowie, którzy zginą przez obrażenia Slash b Tnące rozczłonkują się, co jest wyjątkowo przydatne dla Desakracji Nekrosa, ponieważ każda część ciała może wyrzucić Kulę Życia lub dodatkowy łup. Ten efekt może zostać wyłączony w ustawieniach (gore) oraz jest całkowicie nieaktywny w Japonii.

Modyfikacje, które mają wpływ na ataki kończące (Ostatnie Pociągnięcie czy Grobowa Cisza), nie mają wpływu na obrażenia LotusBlack Prawdziwe (poprzednio nazywane Kończącymi), tak więc nie wpływają również wpływu na obrażenia Slash b Tnące.

EfektywnośćEdytuj

IconGrineerBPancerz Grineer Slash bObrażenia Tnące IconCorpusBPancerz Corpus Slash bObrażenia Tnące IconInfestedBPancerz Plagi Slash bObrażenia Tnące
Sklonowane Ciało +25% Ciało +25% Zainfekowane +25%
Pancerz Ferrytowy -15% Tarcza Zainfekowane Ciało +50%
Pancerz ze Stopów -50% Proto Tarcza Skamielina +15%
Maszyna Robotyka -25% Zainfekowane Ścięgno