FANDOM

TeleportA
Ash teleportuje się do celu, inicjując walkę w zwarciu i sprawiając, że wróg jest podatny na ataki dobijające.

Teleport
Teleport Ikona
Klawisz aktywacji
3

Drenaż energii 25SferaEnergii Obrażenia Nd. Czas Trwania Nd. Zasięg 20 / 45 / 45 / 60m

  • Ash teleportuje się za cel, który znajduje się w odległości 20 / 45 / 45 / 60 metrów. Jeżeli celem jest wróg, staje się on podatny na atak kończący.
  • Zasięg umiejętności jest podatny na mody Zasięgu Mocy.
  • Można się teleportować do: wrogów, sojuszników, zakładników, Kriokapsuł, Ekskawatorów i zniszczalnych obiektów.
  • Jeżeli wróg nie może zostać zaatakowany atakiem kończącym (z powodu pozycji czy typu przeciwnika), będzie podatny na mnożnik obrażeń od ataków z ukrycia na czas trwania dezorientacji.
  • Tak samo jak w przypadku Zasłony Dymnej, dotknięcie wroga tymczasowo wyłączy bonus do obrażeń.
  • Może zostać użyty bez zużycia energii na naznaczonych wrogach przez Burzę Ostrzy. Ash teleportuje się do naznaczonego wroga i zaatakuje go, a następnie każdego pozostałego przeciwnika w przerywniku.
  • Jeżeli zechcemy się teleportować do nieoznaczonego celu, Ash zaatakuje go przed oznaczonymi nieprzyjaciółmi.
  • Musi widzieć cel bezpośrednio, aby został użyty.
  • Może zostać aktywowany w powietrzu.
  • Użycie Teleportu na Strażnikach zaalarmuje ich, przez co utracimy ogromny bonus za atak z ukrycia.

Śmiertelny Teleport

Główny artykuł: Śmiertelny Teleport

Śmiertelny Teleport to modyfikacja, dzięki której Ash po użyciu Teleportu wykonuje atak kończący bronią białą na wybranym celu, zadając dodatkowe obrażenia. Jeżeli cel zostanie zabity, połowa zużytej jest zwracana.

Ranga Dodatkowe obrażenia Koszt
0 125% 6
1 150% 7
2 175% 8
3 200% 9

  • Teleport może aktywować Ukrytą Śmiertelność, co pozwoli na natychmiastowe zabójstwa.
  • Użycie Teleportu na nieoznaczonym celu podczas trwania Burzy Ostrzy pozwoli Ashowi oznaczyć cel, nie tracąc energii.
  • Teleport pozwala na szybkie przemieszczanie się po mapie.